۱۳۸۹ فروردین ۲۵, چهارشنبه

بروز یک حادثه ی خطرناك ديگر در بند ويژه روحانيت

به گزارش دریافتی ، عصر روز سه شنبه 24‌ فروردين 1389، فرد قوي هيكلي كه مبتلا به نوع حاد بيماري اعصاب و روان است ، با به راه انداختن یک درگيري شديد و بازكردن شيلنگ گاز، سعي در آتش زدن بند نمود . در این حادثه که با دخالت زندانيان و مأموران حراست ناكام ماند ، چند زنداني به شدت مجروح شدند. طي يك هفته اخير نيز اين بيمار رواني چندين زنداني را مورد ضرب و شتم قرار داده و تهديد به قتل نموده بود.
نگهبانان زندان، ضمن اظهار تعجب نسبت به حضور یکباره اين شخص در بند ویژه روحانیت اعلام داشته اند : "اين امر طبق دستور دادستاني ويژه روحانيت بوده است."
شواهد موجود حاكي است احتمالا فرد مذكور مأمور بوده و براي انجام نقشه هاي شومي به اين بند اعزام شده است. بنابر اخبار موثق دريافتي، متاسفانه حكومت در حال اعمال شيوه هاي ناجوانمردانه ای براي از بين بردن آقاي بروجردي مي باشد و در صورت ناکامی اين توطئه ها ، به احتمال بسیار اين زنداني سازش ناپذیر را به بند ديگري منتقل خواهند نمود تا بتوانند در آنجا به راحتي به اهداف خود برسند ؛ کما اینکه قطع كردن ملاقاتهاي ايشان به مدت دو ماه، جزئي از همين برنامه هاي ضد حقوق بشري مي باشد.

۱۰ نظر:

زندانی گفت...

باسلام
بایدفکری عاجل ونظارتی مناسب ازسوی نهادهای جهانی اتخاذشودتاجان زندانیان بی گناه درخطرنباشد

ناشناس گفت...

درودبرشما
بروجردی مردی مقاوم است که بااین نیرنگهامیدان راخالی نمی کند

ناشناس گفت...

از نوكران اهريمن زمان انتظار هر جنايتي هست. خدا رحم كند!

حامد گفت...

وقتی دستور از مقامات بالا رتبه می رسد دست شکنجه گران برای انجام هر جنایتی باز خواهد بود

ناشناس گفت...

گرفتن جان انسانهای بی گناه برای نوکران ولایت فقیه امری ساده به حساب می آید

یوسف گفت...

این خبرها، شدت کینه و دشمنی با این فرزند رسول الله را نشان می دهند

ایرانی گفت...

این دیگه آخره رذالته، انتهای پستی و نامردیه، این نشون میده که نوکرهای ولایت فقیه که خودشون رو آخر عقل و فهم میدونند جرأت و جسارت این رو ندارن که به اقای بروجردی گزندی بزنند به همین دلیل دست به دامن نوکران مجنون و بی عقل خودشون شدند. بدا به حال هواداران این گروه احمق

ناصر گفت...

وقتی که دادستان دستوری را صادر میکند قائدتاَ این دستور باید در چارچوب قانون و برای گرفتن داد و حق مظلومی باشد.باید از ایشان سئوال شود برای گرفتن کدام حق و طبق کدام قانون و حکمی چنین دستوری را صادر کرده اند ؟؟آیا جای یک روانی زندان است یا دارالمجانین؟؟البته اگر ایشان به این بنده خدای مجنون، پست و مقامی در دستگاه تحت اداره اش میداد مطمئناَ کسی اعتراض نمی کرد چرا که یکی به جمعی اضافه شده و چندان جای کسی را تنگ نکرده ولی درون زندان چرا؟ چرا برای خودت دردسر درست میکنی ای . ..؟!!

لادن گفت...

درود
چگونه دولتمردان جمهوری اسلامی ایران عملکرد حکومت پهلوی را زیر سوأل می برند در صورتی که خودشان دست به جنایاتی می زنند که به کمتر به فکر کسی میرسد

زهرا گفت...

خدا خودش انشااله حفظشان كند