۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

اعمال شكنجه با رها كردن جانوران موذي در زندان اوين

شب گذشته يكم ارديبهشت 1389، به دستور دادستاني ويژه روحانيت، مأموران آزار و شكنجه در زندان اوين، حشرات و جانورانی موذي در بند ويژه روحانيت رها كردند! زندانيان بي پناه به اين اقدام غير انساني در نيمه شب، با فريادهای خود دست به اعتراض زدند که با حمله وحشيانه مأموران مواجه شدند. این چندمین بار است که با شروع سال جدید، آقای بروجردی و همبندی هایش مورد ضرب و شتم قرار می گیرند.
قطع آب گرم طی ده روز اخیر، مشكلاتي براي شستشو و استحمام به وجود آورده كه از يك سو بدن و لباسهاي زندانيان آلوده به كك، ساس و شپش گرديده و از سوي ديگر باعث انتقال هرچه بيشتر ويروس و ميكروبهای اسهال و استفراغ شده است؛ به طوري كه روز گذشته تعدادي از زندانيان،‌ بحالت اورژانسي به بهداري زندان منتقل شدند.
در همین رابطه، صبح امروز نماینده ای از سوی دادستانی ویژه روحانیت به نام آقای روستا، در اين بند حضور يافت و بطور علني گفت: "زندانی حق اعتراض کردن ندارد و بايد حبس خود را بكشد!" آقای بروجردی در جواب او گفت: "این چه نوع حکومت دینی است که با شکنجه های نامرئی که رد پائی از خود به جا نمی گذارد، زندانیان و حتی من که مبلّغ دین هستم را مورد آزار قرار می دهد!"
بسيار عجيب است؛ حكومتي كه مدعي ايستادگي در برابر قدرت هاي جهاني است، براي آزار زندانيان، دست به چنين اقدامات سخيف و ضد بشری مي زند!
یکم اردیبهشت 1389

۴ نظر:

حمید گفت...

برای درهم شکستن روحیه زندانیان، دست به این اقدامات دست می زنند تا دیگر زندانی به فکر اعتراض و مخالفت نباشد

محمد گفت...

موذی تر از این جانوران موذي خود وجود پست و پلید این شیادان از خدا بیخبر است

آرش گفت...

مقاومت اين دليران آخر زندان بان رو تسليم خواهد نمود

شهلا گفت...

جانور و حيوان موذي لازم نبود يعني تا حالا نفهميدن خودشون چندش آور تر از اين موجودات هستن؟!