۱۳۸۸ اسفند ۲, یکشنبه

نامه اعتراضی باربارا لوخبیلر رییس کمیسیون ایران / اروپا به مسئولین بلند پایه رژیم ایران


پس از آنکه دولت ایران از سفر هیئت اعزامی اروپا به سرپرستی خانم لوخبیلر به ایران طی روزهای 7 الی 11 ژانویه 2010 ممانعت بعمل آورد، خانم باربارا لوخبیلر رییس کمیسیون روابط ایران / اروپا و از اعضای سبزهای اروپا طی نامه ای به تاریخ 21 ژانویه 2010  نسبت به نقض گسترده حقوق بشر در ایران اعتراض نمود . لازم به ذکر است این عضو پارلمان اروپا قرار بود طي روزهاي 7 و 8 ژانویه در هتل لاله تهران با خانواده زندانيان عقيدتي سياسي در ایران از جمله نزدیکان آقای بروجردی دیدار داشته باشد .

خانم لوخبیلر در این نامه نوشته است :

می خواهم تا مساله آیت الله کاظمینی بروجردی که در تاریخ 8 اکتبر 2006 دستگیر و در دادگاه ویژه روحانیت به 11 سال حبس  محکوم گردید را مطرح نمایم.  ایشان علی رغم ابتلا به بیماری های خطرناک و جدی از تاریخ 27 ژانویه 2009 به سلول انفرادی در زندان یزد منتقل شده است.
به نظر من  آیت الله بروجردی بخاطر عقایدش به زندان انداخته شده است  چرا که  دلیل بازداشت وی صرفا  اظهار نظرش در رابطه با آزادی مذهب و بیان است. 

۴ نظر:

محمد گفت...

ممانعت از ورود این گونه افراد نشان می دهد که رژیم ترس دارد که حقایق فشاء شود

hami گفت...

حکومت ایران از ابتدا با پنهان کاری و کتمان کردن حقایق و بعضا وارونه جلوه دادن آنها توانسته 30 سال بر ملت ایران حکومت کند و به خوبی میداند که چاره ای جز ادامه این راه ندارد غافل از اینکه عصر امروز دوران تکنولوژی و عصر ارتباطات است

سمیه گفت...

اگر اجازه ورود میداد جای تعجب داشت نه ممانعت .چون برای اجازه دادن هیچ دلیل عقلانی نمیشه آورد .بیایند که مهر تأیید دیگری بر پرونده قطور نقض حقوق بشر حکومتشان بزنند؟

Unknown گفت...

در عجبم که چطور همه عالم فهمیده اند که در حکومت ولایت فقیه چه خبر است ولی هنوز عده ای خود را به بی خبری زده اند و این همه جرم و جنایت را نمی بینند و با تبلیغات دروغ حکومت خام میشوند.