۱۳۸۸ آبان ۸, جمعه

بررسی اندیشه و علل مخالفت آقای بروجردی با رژیم

در برنامه زن امروز از شبکه ماهواره ای صدای آمریکا


خانم حمیده آرمیده: خانواده آقای بروجردی می گویند وضع جسمی این روحانی معترض به حکومت نامساعد است. در این زمینه گفتگو میکنیم با یکی از نزدیکان خانواده آیت الله بروجردی.
سپیده جان، در ارتباط با وضعیت آیت الله کاظمینی بروجردی اخبار خوبی نمی رسد، آیا شما این گزارشها را تأیید میکنید و وضعیت ایشان به چه ترتیبی است؟
خانم سپیده: کاملا فرمایشات شما درست است. آیت الله بروجردی سه سال است که در بندهای مختلف انفرادی و عمومی، انواع شکنجه ها را تحمل میکند و اکنون هم در شرایط بد بهداشتی و تغذیه زندان بشدت لاغر و ضعیف شده است؛ حتی قادر به حفظ تعادل هنگام ایستادن نیستند و موقع راه رفتن بارها تعادلشان بهم خورده و زمین خوردند و صدمه دیدند. الان هم از بیماریهای کلیوی، قلب و تنفسی رنج میبرند و ما بخاطر همین وضع بد ایشان بود که درخواست کرده بودیم از زندان به یک بیمارستانی منتقل کنند و ایشان در آن بیمارستان به مداوا بپردازند ولی متاسفانه تا حالا هیچ گونه اقدامی در این باره برای ایشان صورت نگرفته و اینقدر حال ایشان بد بوده که از بند انفرادی زندان یزد، ایشان را به اوین منتقل کردند ولی همچنان ایشان در زندان هستند و می خواهیم که ایشان را هر چه سریعتر به یک بیمارستانی منتقل کنند تا در آنجا مداوا بشود.

ادامه ...

۶ نظر:

کامبیز گفت...

با سلام
با تشکر از تمام دست اندرکاران صدای آمریکا.

ناشناس گفت...

واقعا این روحانی قابل تحسین است .

ناشناس گفت...

سلام من قبلا در مورد اجداد این کاظمینی بروجردی یک سرری کتابهایی رو مطالعه کردم ، همه اونها یک ایده رو دنبال میکنند و حرفهای جالبی را برای گفتن دارند .
با تشکر فراوان از زحماتتان

تعدادی از مریدان آیت الله بروجردی گفت...

بادرود
در اینجا جا دارد که از برنامه ی خوب و پر بیننده صدای آمریکا تشکر ویژه داشته باشیم.امیدواریم که در آینده نیز از آیت الله بروجردی همانند گذشته حمایت کنند.

محمد و خشایار گفت...

صد درود بر نمام آزادی خواهان جهان

زهرا گفت...

ما پیروزیم چون حق با ماست.