۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه


- سال 1357: آغاز فعاليتهاي ديني و ارائه خدمات مذهبي، ‌پس از ورود به كسوت روحانيت.
- از سال 1374: بارها بازداشت، زندان، شكنجه و همچنين انواع تهديد، اهانت، ترور شخصيت و آزارهاي دائمي.
- از شانزدهم مهرماه 1385: تقريبا دو سال و ده ماه حبس. معادل 34 ماه، 147 هفته و 1030 روز بازداشت غير انساني، بدون مرخصي و محروم از كليه حقوق انساني و قضائي.
- حدود 300 روز انفرادي، معادل 3000 روز زنداني ( كه بر اساس قانون هر يك روز انفرادي معادل ده روز مي باشد ) و مجموعا شامل بيش از 3700 روز ( یک پنجم ) از 18628 روز عمر ايشان است.
- محصول اين جنايات استبدادي در ميان سالي و تطبيق آن با جواني سه سال قبل ايشان :
الف- انهدام شبكه قرنيه چشم، به دليل اصابت ضربات مشت در بند انفرادي 209 و عدم مراقبتهاي پزشكي.
ب- فروپاشي حافظه و بروز علائم تومور مغزي در سوزش پشت سر و تير كشيدن قسمت فوقاني و درد مستمر در بخشهاي چپ و راست كاسه سر.
ج- از كار افتادگي قلب در فعاليتهاي طبيعي و جاري در عدم همكاري صحيح و همه جانبه با دستگاه تنفسي و مشاهده كم كاري در اوقات خواب، حركت، استرس و روان پريشي.د- امراض ديگري از قبيل پاركينسون، ديابت، فشار خون و بيماريهاي روحي.

توضیح : در متن مذکور که از جانب خبرگزاری هرانا منتشر گردیده، آمده است که « مجموعا شامل بیش از 4000 روز ( بيش از يك پنجم ) از 18628 روز عمر ايشان است. » که مطابق ذیل تصحیح گردید :
مجموعا شامل بيش از 3700 روز ( یک پنجم ) از 18628 روز عمر ايشان است.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
خدا آبروی مستبدین را برده است خداوند یار و نگهدار این روحانی شجاع باشد

خدا دوست گفت...

به نام انسانیت و به شرف دیانت تا لحظه آخر با آیت الله بروجردی به رسم انسانیت خواهیم بود و از خداوند حمایت و قدرت و اتحاد ملت را طلب داریم

حمزه گفت...

شنیدن این واقع بسی تلخ است هر روز شاهد بی حرمتی ها و اعمال غیر انسانی از سوی این نظام سفاک هستیم به امید خدا به زودی زود هلاکت این عقده سرطانی را شاهد باشیم

ناشناس گفت...

حسبنا الله و نعم الوكيل نعم المولي و نعم النصير.خداوند براي ما كافيست. زيرا كه او ياري رسان مظلومان است.اليس الصبح باقريب.به اميد طلوع شمس حيدري و مرگ استبداد اموي.