۱۳۸۸ تیر ۳۰, سه‌شنبه

***
مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران : آقاي بروجردي نزديك به 80 روز است كه در بند انفرادي زندان مركزي يزد، تحت انواع فشارها و محدوديتها قرار دارد.
این زندانی عقیدتی پس از نگارش نامه ای در تاریخ 7 اردیبهشت ماه خطاب به دبیرکل سازمان ملل در خصوص نامشروع خواندن حکومت ایران و درخواست برگزاری رفراندومی در خصوص این موضوع، از 10 اردیبهشت ماه به سلول انفرادی منتقل شد، وی در این مدت دست کم یک بار اعتصاب غذای یک ماهه ای را پشت سر گذاشت و مدتی را نیز در بهداری این زندانی به سر برد.
این روحانی معترض تاکنون درخواست های مکرری را برای ملاقات با نمایندگان سازمان های حقوق بشری، وکلای آزاد و رسانه های مستقل داشته است که علیرغم این موضوع توفیقی حاصل نشده و آقای بروجردی حتی برای تماس با خانواده خود نیز کماکان تحت محدودیت به سر می برد.

۱۱ نظر:

elyasinpress گفت...

با سلام به شما دوست عزیز
ایمیل شما را دریافت کردیم و جدا از شدت ظلم رفته بر آیت الله بروجردی متاسفیم و امیدواریم عاملان شکنجه ایشان و کلیه دگراندیشان به سزای خود برسند...

خداوند یکتا را حامی خود بدانید تا روزی که حق از ناحق جدا گردد

ناشناس گفت...

سلام
ما تا آخرین نفس از آرمانهای صلح طلبانه آیت الله بروجردی به رسم آزادگی دفاع خواهیم کرد

جمعی از آزادی خواهان گفت...

با سلام و درود بر روحانی مبارز آیت الله بروجردی
ما جمعی از آزادی خواهان به نوبه خود از آرمان های این روحانی دگر اندیش و با غیرت دفاع می کنیم و تا پای جان از راه و هدف و آرمان ایشان ایستاده ایم و حمایت خود را اعلام می داریم.
به امید رهایی هر چه زودتر ایشان از بند اسارت

amir. sh . e گفت...

با درود
اگر یادمان باشد ایشان در ماههای قبل درباره اوضاع کنونی کشور مطالبی را عنوان کردند و از سالهای قبل خواهان رفراندوم برای ملت ایران بوده و هست این ما هستیم که باید متوجه بشویم و از آنهایی که دلسوز ملت هستند حمایت و اعتماد کنیم من فکر میکنم آیت الله بروجردی حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد باید توجه بیشتری بکنیم.

هشدار به جهانيان در مورد خميني گفت...

دنيا طلبان راه به فرجام ندارند . مستان دغل روز خبر يار ندارند . هر جا كه روي غلغله مكر خمينيست . هر جا نگري عشوه شيطان خمينست.

sepideh گفت...

با سپاس از شما به دلیل انعکاس اخبار این روحانی آزاده
خداوند این ظالمان را به سزای اعمالشان خواهد رساند به زودی انشااله

عماد گفت...

سلام
بودن در زندان خیلی سخت است آنهم زیر دست جنایتکارانی مانند اینها ؛ چه برسد به اینکه در انفرادی قرار بدهند تازه آنهم هشتاد روز!
اینها انسان نیستند وگرنه با آقای بروجردی که مبتلا به بیماریهای بسیار و گوناگون در اثر شکنجه هایشان که ایشان مرتکب هیچ جرمی نشده، اینگونه رفتار کردن و افزایش فشار و شکنجه و فرستادن به انفرادی به مدت طولانی چه چیزی را نشان میدهد بجز نهایت پستی و خباثت این رژیم!!

حمیدرضا گفت...

با درود
گذشته از اینکه بدون رعایت حال آقای کاظمینی بروجردی که بسیار بحرانی است و در انفرادی قرار داده اند، ایشان را از برخورداری از کوچکترین حقشان نیز محروم کرده اند حالا که از ارتباطشان با وکلا و نمایندگان سازمانهای حقوق بشر جلوگیری میکنند، چرا نمیگذارند که خانوده اش را ببیند؟
رذالت رژیم تا چه اندازه؟

نسرین گفت...

بنازم به شجاعت آقای بروجردی که تحت شرایط بحرانی هم به فکر مردم است و از حقشان دفاع میکند.
دل آدم بدرد می آید وقتی میبیند شخصی مثل ایشان را اینگونه عذاب میدهند و از همه چیز محروم میکنند.

ناشناس گفت...

بنده به عنوان یکی از هواداران آیت الله بروجردی از مجموعه فعالان حقوق بشر برای درج این خبر بسیار سپساگذارم. شکنجه و آزار و اذیت آیت الله بروجردی تا کی؟ از همه خوانندگان این کامنت تقاضا دارم که از ایشان حمایت کرده و از نهادها و سازمانهای حقوق بشر تقاضای رسیدگی به این مسئله نمایند.
با سپاس
لاله از تهران

جمعی از هواداران گفت...

بسی جای تعجب دارد که در یک کشور اسلامی برخورد با یک روحانی اینگونه باشدو بسی جای تحسین دارد مقاومتی که آیت الله بروجردی در مقابل این دیکتاتوران داشته وما همواره از ایشان حمایت میکنیم