۱۳۸۸ خرداد ۲۹, جمعه

خط و نشان رهبر جمهوری اسلامی برای هفتاد میلیون ایرانی

آقای خامنه ای رهبر دیکتاتور جمهوری اسلامی بار دیگر در خطبه نماز جمعه این هفته ، با روحیه ای مستبدانه ، برای ملت رنج کشیده ایران خط و نشان کشید و این بار با لحنی بظاهر آرام تر ولی سیاستمدارانه ، سعی در کنترل وضع موجود و مصادره اعتراضات عمومی به نفع انقلاب نمود .

ایشان با تهدید مخالفان آقای احمدی نژاد به خصوص آقایان کروبی و موسوی ، آنان را به قبول تبعات اینگونه اعتراضات سراسری تهدید نمود و حتی بطور ضمنی خون کشته شدگان جریانات چند روزه اخیر را به گردن آنان انداخت .

آقای خامنه ای در سخنانش در جمع باورمندان نظام اعلام نمود که نتیجه انتخابات از درون صندوقهای رأی بیرون می آید و نه از کف خیابانها و بدین ترتیب با خواسته مخالفان احمدی نژاد مبنی بر ابطال انتخابات قاطعانه مخالفت کرد . ولی فقیه جمهوری اسلامی که خود را حاکم بلامنازع سرنوشت بیش از هفتاد میلیون ایرانی می داند ، راهپیمائیهای آرام و مدنی اخیر در تهران و دیگر شهرهای ایران را به لشکر کشی های خیابانی تشبیه نمود و بطور علنی دست رد به سینه میلیونها ایرانی معترض زد تا بار دیگر برای آنانی که معتقد به تغییر گام به گام در این نظام هستند ثابت گردد اینگونه اظهار نظر های غیر کارشناسانه و غیر واقع بینانه ، نتیجه ای جز بالا رفتن هزینه دمکراسی خواهی برای ملت ایران نخواهد داشت .

آقای خامنه ای ضمن اشاره به وجود اختلافات عمیق و ریشه دار بین آقایان احمدی نژاد و آقای هاشمی رفسنجانی ، با جانبداری از احمدی نژاد رییس جمهور منتخب خودش صراحتا اعلام کرد که : " البته مواضع آقای رییس جمهور ! به من نزدیکتر است " تا به این ترتیب پرده از اختلافات ریشه دار بین خود و آقای هاشمی رفسنجانی نیز بردارد .

نتیجه گیری :

اتفاقات روزهای اخیر در ایران بار دیگر پرده ابهام را از دیدگان خیلی از سطحی نگران عرصه سیاست و برخی از به اصطلاح نخبگان اپوزیسیون کنار زد تا به این واقعیت تلخ ایمان بیاورند که نظام حاکم در ایران نه بویی از اسلامیت می برد و نه جمهوریت ! فلذا چگونه از این نظام توتالیتر انتظار رعایت حقوق بشر و حق آزادی بیان دارند . مردم ایران باید بدانند ضمن اینکه هیچگاه نمی باید دست از مبارزه برداشت ، نباید بازیچه دست قدرت طلبان شوند . می بایست هماهنگی و اتحاد بیشتری بین صفوف ملت ایجاد گردد تا هزینه کمتری در این مسیر پر خطر پرداخته شود ، زیرا کاملا آشکار و مبرهن است که حکومت ملایان کمترین اعتقادی به دمکراسی و حقوق شهروندی ندارد و خدای ناکرده اگر رهبریت این جنبش خودجوش و مردمی به خطا رود ، خون بسیاری از این ملت بیچاره به زمین خواهد ریخت .

۷ نظر:

ناشناس گفت...

باسلام
سخنان خامنه ای امروز نشان داد که این الفاظ زشت از قبیل احمق وغیره را به جامعه چه کسی تزریق کرده که احمدی نژاد نیز اینگونه بی ادبانه سخن میگوید به قول خودشان که از رهبر فرزانه الهام گرفته اند. چاره کار رفراندم است که آیا مردم نظام دینی میخواهند حاکم باشد یا خیر .آیت الله بروجردی خواهان این رفراندم است که در ابتدا مردم بتوانند حکومت خود را زیر سایه دمکراسی بنا کنند نه ولی خود ساخته فقیه تا این ولایت جعلی باشد انتخابات مفهوم ندارد تا حفظ نظام در اولویت باشد آراء مردم به حساب نمی آید تا حکم حکومتی رهبر باشد ریس جمهور معنا ندارد زیرا جمهور مردم زیر چکمهای دیکتاتوری ولی فقیه قرار دارد.

زنان مبارز گفت...

سلام ودرود
آقای خامنه ای خود می داند روز های پایانی حکومت ظالمش است ودیگر حنای وی برای مردم رنگ باخته مردم هوشیار شدند وذیگر گول دروغ هایش رانمیخورند
بگذرد این روزگار تلخ تر اززهز بار دگر روزگار چون شکر آید دیو چو بیرون رود فرشته در آید

كاظم گفت...

چرا ما اينقدر دير مي فهميم ؟ حتماً ايد آب به تمامي از سرمان بگذرد تا متوجه غرق شدن خود شويم؟ رفراندوم بايد براي مشخص شدن مشروعيت حكومت و نظام برگزار شود نه تعيين يك مترسك به نام رئيس جمهور

مریم گفت...

خوشبختانه این روزها به راحتی می توان دروغ پردازی های دولتمردان جمهوری اسلامی را فهمید و لذا می بینیم روز بعد از سخنان خامنه ای در نماز جمعه ، پاسخ ایشان را در کوچه و خیابان دادن

ناشناس گفت...

با سلام
با چشمي باز اگر به وقايع بنگريم مي بينيم كه خداوند اراده كند سبب فروپاشي قدرت را از خودشان به خودشان مسلط ميكند و ريشه ظلم را نابود مي كند و مي بينيم هر آنچه كشت كرده بودند را دارند درو مي كنند.

قاسم گفت...

اين است قدرت الهي كه براي هر ظالمي وقتي را معيين مي نمايد و پس از آن عمرش را ميگيرد.سي سالگي حكومت ظالمآنتان گذشته و بايد براي رفتن آماده باشيد
ان وعد الله حق

ناشناس گفت...

nefrineh khoda bar oo bad vahrkasikeh raheh ooora darad