۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۱, جمعه

دعوت به مراسم روز جهاني كارگر

كارگران ! براي دفاع از حقوق انساني خود و برخورداري از يك زندگي بهتر، دوشادوش هم در مراسم روز جهاني كارگر شركت كنيم

تاريخ : روز جمعه 11 ارديبهشت ماه 88 – ساعت : 17

مكان : تهران خيابان كارگر ،داخل پارك لاله – ميدان آب نما

اول ماه مه - ۱۱ اردیبهشت – روز جهانی کارگرگرامي باد!

۱۱ نظر:

کیومرث گفت...

سلام
من هم به عنوان یک کارگر دین خود را به تمامی کارگران زحمت کش با حضور در این مراسم ادا می کنم

ناشناس گفت...

سلام
در حالی که کارگران زحمتکش ایرانی از دریافت حقوق خود محروم هستند رژیم به کارگران حماس حقوق میدهد در حالی که پشت کارگران از جنایات رژیم خم شده وانگیزه کار در وجودشان از بین رفته سلطان فقیه به فکر حسن نصرالله است.
پیروان آیت الله بروجردی در استان کرمان

محسن گفت...

از مظلومترین اقشار جامعه ، کارگران هستند زیرا بیشترین تلاش را انجام می دهند و کمترین حقوق را دریافت می کنند . لذا لازم است توجه بیشتری به این افراد شود .

نجار گفت...

با سلام و درود بر تمام کارگران با وجدان و نان حلال خور
من به عنوان یک درودگر از این مراسم حمایت میکنم.
امیدوارم به زودی به حقوق از دست رفته مان برسیم.
درود بر آیت الله بروجردی

نیما گفت...

درود بر کارگران محترم و شریف
بنده بعنوان یکی از هوادارن آیت الله بروجردی کمال احترام را برای کارگران قائلم. رفتار ظالمانه رژیم نسبت به شما را محکوم کرده و خواستارم که هر چه سریعتر به تمامی حقوق خود برسید و زندانیان عزیز نیز زودتر و بی قید و شرط آزاد شوند.

ناشناس گفت...

زحمتکشترین قشر جامعه کارگرها هستند و برعکس رژیم کمترین حقوق را برای آنان تعیین کرده. با این وجود از کمترین حقوق خود باز محرومند.

leila گفت...

امام علی (ع) فرموده که مزد کارگر را قبل از خشک شدن عرقش به او بدهید. رژیم حتی اگر ببیند خون کارگرها خشک شود نه تنها مزدشان را نمیدهد، بلکه حقوق خداداده ی آنها را نیز میگیرد.

ناشناس گفت...

مگر کارگرها چه میخواهند که دولت فاسد اینگونه با آنان رفتار میکند! خیلی کمتر از حق خود مطالبه میکنند و در قبال بیشترین فشار و آزار وئ اذیت را میبینند. آخه ای دولتمردان ظالم گناه زن و بچه ی آنها چیست؟ حداقل به زن و بچه شان رحم کنید.

حسام گفت...

روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران گرامی ایران تبریک عرض کرده و از خداوند خواستارم که هر چه زودتر به حق و حقوقشان برسند و دیگر مورد ظلم رژیم واقع نشوند.

Amin گفت...

من نمیدانم که این قراردادهای سفید امضاء دیگر چه نیرنگیست. هر موقع سال و روز که بخواهند به هر بهانه از کارگر بیچاره که از کمترین حق در جامعه برخوردار است، میدزدند. با این دزدیها چگونه اختلاف طبقاتی زیاد نمیشود!

رضا گفت...

این رژیم منفور از قوانینی که خود گذاشته هم تبعیت نمیکند. قانون آنها هوی و هوس است و به میل خود حکم میرانند. ولی این را بدانند که کارگران هیچ وقت شرافتشان را زیر پا نمیگذارند و برای مطالبه خواسته شان هر کاری میکنند.