۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

نامه منتشر نشده آقای بروجردی به اعضاي محترم كميسيون آمریکایی دفاع از آزادي مذهب ***
زمان : 14 اردیبهشت ماه 1388

درود انسان خسته حال و گريخته از تنقلات مادي بر خداوند مهربان و زيبا صفت.
سلام بر آزادي كه روح بشريت است و زندگي منهاي آن مرگ ذلت بار تدريجي مي باشد.
خانم ها و آقايان؛ احترام اين پيشواي مذهبي زنداني را از ميان شكنجه‌گاهم بپذيريد.از اصل آزار روحي و اذيت جسمي موجود در سلولم مهم تر و اسفناك تر و دردناك تر آن‌ است كه در كشوري محكوميت تحميلي و غير انساني را سپري مي‌كنم كه به نام ديانت، دين پدري اين ملت مظلوم را منهدم كرده اند و تحت عناوين مذهبي، قلب هاي مؤمنين را از هر نوع علائق معنوي و تعهدات الهي تهي نموده اند. به راستي كه اين فاجعه ملي و مدني و وجداني را به كه بگويم و به كدامين دادگاه عادله و صالحه شكايت كنم كه ثمره زحمات دينداران اصيل و شريعتمداران صادق و خداجويان استوار را بر سفره مطامع نفساني مدعيان جمهوريت و ديانت، به تاراج خودخواهي‌ها و سلطه جويي‌ها و كاميابي‌هاي نامشروع و نامعقول خويش بردند و اعتبارات قلبي و عيني و عملي انديشه متافيزيكي را به باد فنا دادند.

ادامه مطلب ««

۱۰ نظر:

جمعی از دانشجویان گفت...

با سلام
ای آزادی خواهان این فریاد یک آزادی خواه واقعی است که این چنین از شما تقاضای کمک کرده , بیائید و به ندای ایشان لبیک بگوئید.

وحید گفت...

دیگر بروجردی یک نفر نیست که با به انفرادی انداختن آن صدایش خفه شود
امروز همه باید بروجردی شوند تا دیو استبداد از بین رود

مسیح گفت...

سلام
من از شما می خواهم برای به انزوا کسشاندن این مولایان خدا نترس بکوشید تا تاریخ ایران وجهان با یاد وخاطره نام شما بر خود ببالد

Estefan گفت...

با سلام
من نیز از تمامی گردانندگان كميسيون دفاع از آزادي مذهب، تقاضای فریادرسی به ندای آقای بروجردی نموده و خواستار حمایت و پشتیبانی نمودن از ایشان را هستم و خواهش می کنم که به ندای ایشان رسا پاسخ دهید و ایشان را یاری نمائید.
به امید ایرانی عاری از ظلم و استبداد دینی و مذهبی

شيروان از اهل تسنن گفت...

با عشق
سلام به تمام آزادانديشان و صلح طلبان ، راهي كه اين روحاني به ما نشان مي دهد سرانجامي جز صلح و دوستي و مساوات ندارد كه نياز كنوني تمام بشريت مي باشد، پس باهم همدل شويم و به اين امتيازات عظيم رسيده و از آنها بهره مند شويم. شيروان از سسندج

زهرا ص گفت...

بر كميسيون دفاع از ازادي اديان و مذاهب واجب است كه براي دفاع از همه مذاهب و اديان در مقابل بي حرمت كردن مقدسات توسط حكومتها ايستادگي و مبارزه نمايد. امروز حكومت ايران موجب بي اعتباري دين و مذهب در كشور و جهان گشته است و بايد با آن برخورد قاطعي صورت پذيرد

سعيد صفوي از اصفهان گفت...

اينجانب سعيد صفوي به عنوان يك جوان بهايي از اين روحاني آزاد انديش حمايت مي كنم و درد ايشان را درك مي كنم چرا كه همين فشارها را نيز به نام اسلام به ما نيز وارد مي كنند ، اميدوارم كه هر چه سريعتر اسباب آزادي ايشان و تمام هموطنان بهايي ام فراهم شود. يادمان نرود كه هفت تن از رهبران بهائيت در زندان هستند و متأسفانه احتمال صدور حكم اعدام براي اين عزيان به گوش مي رسد.

میترا گفت...

ما از اعضای محترم کمیسیون امریکایی دفاع از آزادی مذهب شدیداً تقاضا داریم که نسبت به نامه آقای بروجردی اهمیت نشان داده و اقدامات لازم را بنمایند.

امین گفت...

این اهریمنان حکومت ولایت فقیه به نام دین و مذهب دارند دین و مذهب را نابود میکنند و آیت الله بروجردی را که از دین و حقوق مردم دفاع میکرد را اینگونه آزار و اذیت و شکنجه میکنند؛ دلیلش اینست که کسی حمایت نمیکند، کسی دفاع نمیکند. امیدوارم حداقل این کمیسیون که این وظیفه را بر دوش دارد، کاری کند.

حسین گفت...

چه بگوئیم که آیت الله بروجردی با وجود حال بد و بیماری و شکنجه و فشار به فکر ما میباشد به فکر مادیات و معنویات ما و این در حالیست که ما باید به فکر ایشان باشیم و اقدامی در جهت آزادی ایشان به انجام برسانیم.