۱۳۸۸ اردیبهشت ۲, چهارشنبه

اتمام حجت و گلایه ای از مدافعان آزادی و حقوق بشر

سلام گرمی از سینه سوخته یک زندانی تبعیدی

به شما که درد وطن دارید و رنج دوری از میهن مقدس را چشیده اید

به خاطر دارم سه سال پیش که منزلم در محاصره نیروهای استبدادی بود ، برخی از شما مبارزان، طی تماس تلفنی می گفتید: "از مقوله صنفی خود بیرون بیایید و سخن از عمومیت درگیري های مردمی با دیکتاتوری دینی بگویید".

الآن در موضعی ایستاده ام که هنوز کسی در کمیت و کیفیت آن در داخل و بیرون از کشور نایستاده است، تا جایی که مثل خانم شیرین عبادی هم از ادامه حمایت من ترسیده و از قبول دفاعیات بین المللی این گروگان مدعیان دیانت و جمهوریت ، سر باز زده است.

سال گذشته شیخ علی رازینی ، رئيس تشکیلات ویژه اطلاعات روحانیت و دیوان عدالت اداری،  گفت: "هنوز مادر نزاییده کسی را که حملات این چنینی تو را به این نظام کرده و این گونه در برابر ما عرض اندام نموده باشد".

ولی متاسفانه همراهی های آزادی خواهان و عدالت جویان و اصلاح طلبان داخل و خارج، با این سرباز محتضر خدا و خلق و گرفتار استبداد، تاکنون ناکافی بوده و اکثرا تماشاچی های این نبرد ناعادلانه و نابرابر پیشوای مذهبی زندانی با هیات حاکمه جلاد و خون آشام بوده اند.

من که پل های پشت سر خود را خراب کرده ام و با خانواده و نزدیکان و عزیزانم در آغوش آتش ملاهای قسی القلب و فتنه گر و جنایتکار جا گرفته ام و اکنون در موقعیت سکرات روحی و جسمی  قرار دارم، توقع نداشتم که نهادهای بین المللی از کنار موضوع من به سردی و سادگی بگذرند و در برابر تاریخ نویسان عصر، میدان را برای دشمنان این آب و خاک معطر و مطهر باز بگذارند، تا هر چه که بخواهند با این جهادگر عرصه سیاست و دیانت و فکرت بکنند.

آیا منکر این حقیقت هستید که من بهترین گزینه برای مقابله با اسلام سیاسی هستم؟

آیا برای افشا کردن ماهیت و موجودیت مذهب دولتی، اینجانب مهمترین سوژه تبلیغی و تحقیقی و اعتقادی و اجتماعی نمی باشم؟

آیا در این سه سال، مخلصانه و صمیمانه و آگاهانه به مصاف ستمکاران آخوندنما نرفتم؟ و بندهای مخفی و مخوف زندان ها را در شهرهای مختلف، طی نکردم؟

چنانچه در دستان اهریمنان  خونخوار حکومتی بمیرم و یا تحت تزویر و تضییقات آنها له شوم یا این منادی آزادی بیان و قلم و اندیشه، خفه گردد، تمامی مسئولیت آن را به گردن مجامع حقوقی و قانونی و انسانی جهان می دانم و انهدام این فرصت عظیم و کم نظیر را که به دست آورده ام، معطوف به چهره های سیاسی و اعتقادی به اصطلاح چپ می بینم که از هرگونه حرکت کارآمد و کارسازی دریغ کردند و من را در برابر آدمخواران اسلامگرا، غریب و ضربه پذیر نهاده اند.

از قول من، به تمام آنهایی که دلشان برای این مملکت بیمار و تب دار استعمار دینی می تپد، بگویید که: "نفرین ابدی خالق ایران زمین گریبان گیرشان خواهد شد، مگر آنکه به داد منادیان عشق زیبای وطن برسند و از جان برای رهایی رعیت کتک خورده و مذهب زده، مایه بگذارند".

بسیاری از خواهران و برادران هم وطنم نمی دانند در چه وضعیت بحرانی و اسفناکی قرار داریم و گرنه تاکنون فاتحه خودکامگان مذهبی خوانده شده بود و این وظیفه الهی و مردمی بر عهده کرسی داران مسند خبری و رسانه ای است که حصار اختناق و سانسور حاکم بر کشورمان را  بشکافند.

با سپاس و آرزوی بیداری هرچه بیشتر

سید حسین کاظمینی بروجردی

۲۴ نظر:

رضا گفت...

سلام تن آدمی به لرزه می افتد وقتی نامه ویا بهتر بگویم شکوه این روحانی رامطالعه می نماید سکوت تا کجا و به چه قیمتی تاریخ شاهد وناظر است

جمعی از دانشجویان گفت...

با سلام
به راستی تا کی سکوت تا به کی اکثریت خاموش باشیم, آیا وقت آن نشده که به پا خیزیم, مدافعان حقوق بشر ادعای خود را در عمل ثابت کنید همانند آیت الله بروجردی

عماد گفت...

هر چند که فعالان حقوق بشر و نهادهای مربوطه فعالیتهای زیادی برای این امر انسانی انجام دادند، که از این بابت کمال تشکر را داریم ولی این کافی نیست. ایران و ایرانیان رو به زوالند. اگر تلاش بیشتری نکنند خیلی دیر میشود هر چند که دیر هم شده.

Nahid گفت...

فعالان محترم حقوق بشر قبل از هر تصمیم و یا حرکتی، باید به این مسئله توجه کنند که کسی این مسئولیت را قبول میکند که با تمام وجود و وجدان و دور از هر تبعیض به کارش ادامه دهد. اگر تا کنون لباس یا صنف یا نژاد و یا قشر در روند کارتان مؤثر بوده باید این مسئله اصلاح شود.

محمدرضا/ تهران گفت...

با سلام و درود به تمام انسانهاي بيدار
همه ما به عنوان يك انسان و يك صلح طلب و يك عدالتخواه به هر دين و مذهبي كه هستيم، موظفيم از هر نداي آزادي و دوستي كه در جهان ما به صدا در مي آيد دفاع كنيم و در قبال آن فرياد و استمداد مسئوليم. محمدرضا از مريدان آقاي بروجردي

ناشناس گفت...

سلام بر مسند نشيناني كه توان ياري سرباز ايران زمين ، آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي را دارند ولي متاسفانه ياريشان را دريغ مي نمايند .
آيا تا به حال با خود انديشه نموده ايد كه سكوت تلخ شما در قبال تجاوزات اسلام سياسي به رهبريت هيئت حاكمه ايران ، زاييده كدام قانون فطري،انساني،بين المللي و الهي است ؟
آيا با ديدن فرزندان ايراني سوار بر ارابه ي انهدام روحي و جسمي ولايت فقيه و سكوت اختيار نمودن ، باز رويي براي صحبت در باب آزادي و حقوق بشر و عزت انساني را داريد ؟
اينك شما را به آماده سازي جهت جواب دهي در محكمه ي تاريخ معاصر كه عاليترين مرجع قضايي ، يعني وجدان را در رأس آن به عنوان قاضي و مبارزان آزاديخواه فرا مرزي ايران ، مانند آيت الله كاظميني بروجردي را به عنوان شاكي خواهيد يافت دعوت مي نمايم .
اميد ، از هواداران آيت الله كاظميني بروجردي

Unknown گفت...

با درود
لطفااخبار مربوط به زنداني اعتقادي آيت الله بروجردي را با شدت عمل بيشتري منعكس كنيد.ايشان با نهايت مظلوميت، وضعيت تاسف بار جسمي و روحي خود را از درون زندان حكام پليد ولايتي
آشكار ميكنند. با نظر به حركت عظيم و پيش رونده ايشان، مدافعان حقوق بشر و آزاديخواهان درون و برون وطني، اقدامات كافي در خور اين زنداني خواهان آزادي بشريت از ظلم وبي عدالتي،انجام نداده اند. لذا ما به عنوان جمعي از هواداران اين روحاني اسير استبداد، ضمن درخواست مجدد از بالاترين مجامع حقوق بشري دنيا(دادگاه لاهه) در رسيدگي شايسته به پرونده ايشان، حمايت همه جانبه از اين زنداني استبداد سنيز را بر خود واجب ميدانيم.
به اميد پيروزي

عاشقان حسين گفت...

خدايا تاكي بندگان برگزيده ات تاوان اشتباهات ديگران را بدهند؟ اي خدا به فرياد آيت الله بروجردي برس كه جز تو هيچ كس او را ياري نخواهد كرد.

ميترا گفت...

آقاي بروجردي از تو حمايت ميكنم.

ناشناس گفت...

جانم تقديم تو اي وطن خواه آزاده

مهران و ابوذر گفت...

از همه كساني كه ظلم و ستم ملاهاي دين فروش رمقشان را برده ميخواهم كه آيت الله بروجردي را ياري كنيد و براي آزادي ايشان در پتيشن امضا براي آزادي و حمايت از اين زنداني، امضا كنيد. چون ايشان تنها راه نجات از حكومت ولايت فقيه هستند
به اميد آزادي
http://www.petitiononline.com/naroda09/petition.html
http://www.petitiononline.com/Maat2/

Unknown گفت...

آيت الله بروجردي بانگ حمايت از وطن و مردم را طنين داده است. با حمايت از ايشان و اطلاع رساني اخبار اين روحاني زنداني اميد به آزادي وطن را در تمام مبارزان پر رنگتر نماييد.
با سپاس

ناشناس گفت...

سلا م
در فردای که ایران از چنگال خون ریز ولایت فقیه آزاد شد از کسانی که می توانستند کاری برای آیت الله بروجردی بکنند ونکردند و انسانیت را فدای تعصبات و تفکرات بیجا کرده اند سوال خواهد شد که چرا در شکنجه این روحانی نقش داشته اید؟ آیا آقای بروجردی در این مدت شکی برای کسی باقی گذاشته است؟ به هر حال تاریخ شاهد وناظر است

akram گفت...

درود بر شما
چگونه میتوان از حقوق بشر دم بزنيد وحقوق دینی ومعنوی یک جامعه را نادیده گرفت ؟چگونه است که آقای بروجردی یک تنه و مردانه جلوی استبداد دینی ایستاده است ومدافعان حقوق بشر از این ایستادگی به سادگی می گذرند؟ جای تعجب است!

سارا گفت...

با سلام
مدافعان حقوق بشر آیا فریاداین روحانی را نمی شنوید

ناشناس گفت...

مانيز از مسئولين مربوطه به خصوص مدافعان آزادي و حقوق بشر گلايه داريم كه تاكي شاهد جرم وجنايت و زنداني كردن انسانهاي آزاديخواه باشند ولي اقدامي براي ريشه كن كردن مستبدين نكنند

ناشناس گفت...

من بعنوان يك انسان آزاديخواه از تمام آزاديخواهان در بند زورگويان و مدعيان ديانت حمايت مي كنم واز وظايف اصلي خودم مي دانم

سمانه گفت...

با درود ،احسنت بر شجاعت و استقامت آيت الله بروجردي كه سه سال در برابر ظلم و استبداد مدعيان ديانت ايستادگي كرد واز خدامي خواهم كه هميشه نام و ياد ايشان سربلند باشد

مریدان بروجردی در زنجان گفت...

با سلام
ضمن تشکر و قدر دانی از تلاش منادیان آزادی و فعالان حقوق بشر ,باید عرض کنیم که این تلاشها کم است و همه ما باید شبانه روزی تلاش کنیم تا بتوانیم دست به دست هم میهنمان را از شر دیکتاتور نجات دهیم.

سحر گفت...

از همه انسانهای آزاده می خواهم با دیدی جدید به کلام آقای بروجردی توجه نمایند

دانشجوي ادبيات گفت...

مام وطن، روزگار سربلنديت را نزديك ميبينم وقتي بزرگمردي چون بروجردي خود را وقف تو و فرزندانت كرده است. هموطنانم صبر را از ايشان طلب كنيد و ياريش كنيد كه جز او كسي را ياراي شكست اهريمن حاكم بر سرزمينمان نيست.

Estefan گفت...

با سلام
از تمامی نهادها و مدافعان و سازمانهای مدافع حقوق بشری استدعا دارم به نجات جان انسانی بی گناه و تحت ستم در این عصر خفقان بشتابید و با تمامی تلاش از قدرت هایی که در حیطه ی کاری و نیز اشخاصی یا سازمانی را که می شناسید از آنها استمداد بطلبید و آزادی آیت الله بروجردی را بخواهید تا ایشان را در اسرع وقت آزاد نمایند.

زنان مبارز گفت...

سلام
مخاطبین گرامی آیا با این گلایه هنوز فکر می کنید سکوت جایز است اگر به جای این سید در زندان بودید چه انتظاری از بیرون داشتید؟پس سکوت را شکسته وبا این سید هم راه شوید تا مردم ایران به وجود شماافتخار کنند وتاریخ شاهد از خود گذشتگی شما برای وطن باشد به امید داشتن گوش شنوا برای شنیدن فریاد مظلومیت این سید
باسپاس

ناشناس گفت...

سلام
شما مدافعین حقوق بشر تا کی می خواهید به سکوت خود در مقابل شکنجه بیرحمانه آیت الله بروجردی آن روحانی بزرگ ادامه بدهید تا کی می خواهید چشم هایتان را به روی حقایق ببندید تا ایشان به سرنوشت دیگر زندانیان سیاسی دچار شود آیا وقت آن نرسیده که کمی به خود آیید و به دفاع از این مرجع مظلوم کسی که از جان و مال و خانواده خود گذشت و حقیقت را به من و شما نشان داد کاری کنید ؟