۱۳۸۸ فروردین ۳۱, دوشنبه


دادخواست آقاي كاظميني بروجردي
به اجلاس دادستانهاي كشورهاي اسلامي در تهران

به نام دادستاني كه به رحمانيت مشهور است و غضبش تاثيربردار از بخشش هاي بي كرانش مي باشد
مقامات عالي قضائي كشورهاي اسلامي،
سلام زنداني تبعيدي را از اسارتگاه هاي ظالمانه و مشقت بار جمهوري اسلامي ايران بپذيريد.

من يك پيشواي آزاديخواه و ضد استبدادي هستم. گناه اين روحاني مخالف اختلاط ديانت با سياست، بسي بزرگ و نابخشودني است! زيرا كه زنگ خطر خروج بي وقفه و دسته جمعي هموطنانم را از دين آباء و اجدادي اين سرزمين مظلوم و مقدس، به صدا درآورده و طنين ملتم را در مخالفت با ديكتاتوري مذهبي، پژواك داده ام.
با آنكه بيش از سي سال است كه در حوزه فكر و فرهنگ اسلامي، فعاليت رسمي و علني و عملي دارم و از خاندان مشهور آل اعرج مي باشم و نسبي ممتاز و كم نظير از شجره نبوي و فاطمي داشته ام، اما بي رحمانه و وحشيانه چندين سال است كه مورد تعرضات و تهاجمات روحي و جسمي و اعتباري و مالي دادستاني جمهوري اسلامي ايران قرار دارم و در اين راستا، مادرم به قتل رسيد و خانواده ام به تعدي كشيده شد؛ خودم نيز در نتيجه اعمال شكنجه هاي مختلف، در سن پنجاه و يك سالگي فرسوده و فرتوت گرديده ام و به خاطر ممانعت مسئولين قضائي حاكم بر كشور، پزشكان مورد تاييد مجامع حقوقي جهان، اجازه معاينات و معالجات از اين گروگان بي عدالتي و خشونت طلبي را نيافتند.
ادامه مطلب ««

۱۸ نظر:

تخت جمشيد گفت...

اگر به معناي كلمه ي دادستان توجه كنيم ، ديگر نيازي به توضيح و تفسير و يادآوري وظايف اين صنف محترم نيست ، حال اميدوارم كه اين گردهم آيي ،اجلاس وجدانها باشد.

Estefan گفت...

بنده نیز با دوست عزیزمون هم عقیده هستم

فرهاد گفت...

دیگر زمان نمایش های دروغ از سوی این نظام به پایان رسیده زیرا اکثر جامعه جهانی با دو چهره بودن جمهوری اسلامی آشنا شده اند

ناشناس گفت...

سلام
در سر در دادگستري يكي از شهرهاي جنوبي نوشته است ( ملاك ارائه عدل، قانون است ) حال اين سئوال در ذهن مي آيد كه اين قانون بر اساس كدام دستور العمل نوشته شده و آيا مصلحت مردم در آن لحاظ شده؟ آيا جايگاهي براي ارائه عدل در آن ايجاد شده؟ آيا اين قوانين با قوانين آسماني كه تغيير ناپذير ند و عموماً به نفع مردمند مطابقت دارد؟ و مهمتر از همه آيا مجري قانون عادل است و بويي از عدالت برده ؟ في الحال آنچه مشاهده مي شود اجراي قانوني بنام ( بي قانوني و هرج و مرج عدليه ) است و از نام و نشانش پيداست كه در چه مسيري جامعه را سوق مي دهد.

لادن گفت...

سلام
جاي سئوال دارد كه چرا اين كنفرانس در كشوري كه ناقض بلارقيب حقوق مدني و حقوق بشر است برگزار شده است؟

مسیح گفت...

با سلام
دادستانهای محترم شما به دعوت کشوری جمع شده اید که مخوف ترین زندانها را دارد و نسبت به این مهم بی توجه هستید در زندانهای این رژیم شکنجه های غیر انسانی بر زندانیان بی گناه وارد می گردد, حال از شمامی خواهم به پژواک آقای بروجردی که یک رهبر مصلح و مستقل مذهبی می باشد گوش کرده و به میزبانانتان فشار آورده تا دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم.

جمعی از دانشجویان گفت...

با سلام
دادستان یعنی داد بی گناهی را شنیدن و او را کمک کردن , ما نیز از شما دادستانان محترم می خواهیم که به فریاد آیت الله بروجردی برسید.

مریدان بروجردی در زنجان گفت...

سلام
شما به عنوان دادستان باید به فریاد آقای بروجردی برسید.

كيوان گفت...

اگر اينان به واقع دادستان و داد گر هستند و مدعاي اسلاميت دارند پس بايد نيك بدانند كه اصلي ترين وظيفه شان دفاع از نام و هويت اسلام است .حال كه بيدادگاه هاي ايران به نام اسلام قضاوت ناعادلانه ميكنند و قضاوت بر اساس قوانين اسلام را زير سئوال ميبرند، بايد از سوي كشورهاي اسلامي مورد بازخواست قرار بگيرند

مجيد گفت...

بي اعتنايي آقاي شاهرودي به نامه آيت الله بروجردي، همه چيز را روشن ميكند كه دادستان از ديدگاه نظام يعني چه!! حالا هم ايران ميزبان دادستانهاي مسلمان است. مطمئنا هيچ نتيجه اي به نفع زندانيان سياسي اعتقادي نخواهد داشت.

یاسین تایمز گفت...

با سلام به شما دوست عزیز
ما جمعی از شاگردان استاد ایلیا و از اعضای جمعیت ال یاسین هستیم. از نگاه ما امروز تنها یک دشمن مشترک برای تمام ما وجود دارد و آن دشمن رونح تحجر و نفرت و خونخواری دین نمایان وزارت اطلاعات است...
ما ظلم های وارده بر آقای کاظمینی بروجردی را محکوم میکنیم و از خداوند می خواهیم انتقام زجرهای ایشان را از معاندان بگیرد...
در راستای همکاری بیشتر با شما و آشنایی این دو عقیده مایل هستید با هم تبادل لینک داشته باشیم؟
نظر خود را به ما اطلاع دهید تا لینک وبهای یکدیگر را در وبلاگ خود قرار دهیم...
با تشکر

زهرا ع گفت...

واقعاً دادستاني ايران حرفي براي گفتن دارد .اين بيدادگاه كه سالانه با صدور احكام غير عادلانه آزادي را از همه ملت سلب كرده چه حرفي براي گفتن دارد؟

ناشناس گفت...

با سلام و درود
دوستان عزیز،شاگردان استاد ایلیا و اعضای محترم جمعیت آل یاسین لطفا جهت تبادل لینک و برقراری ارتباط، آدرس ایمیل خود را به آدرس بام آزادی ارسال کنید.
Bameazadi@gmail.com
با سپاس فراوان/مدیر وبلاگ - پایدار

دریا گفت...

وقتی که احمدی نژاد در کنفرانس ژنو خود را مدافع حقوق بشر معرفی می کند و در کشور شاهد آشکار نقض حقوق بشر ازسوی دولت وی هستیم آیا انتظاری از این دادستان ها می رود ؟

عماد گفت...

دادستانها و سران کشورهای اسلامی این را باید بدانند که اگر بی تفاوت نسبت به دادخواست آیت الله بروجردی بگذرند، خود را همردیف خودکامگان ایران بدانند.

Zeinab گفت...

آقای کاظمینی بروجردی یک روحانی مسلمان است و حالا که به امداد نیاز دارد پس مسئولان کشورهای اسلامی باید به این مسئله اهمیت داده و مسئولان ایران را که ادعای اسلام را دارند، مورد بازخواست قرار بدهند که چگونه یک کشور مسلمان یک روحانی را زندانی و شکنجه میکند و حتی مانع معالجه او میشوند.

میلاد گفت...

آیا این دادستانهای کشورهای اسلامی وظیفۀ خود را میدانند؟ اولاً دادستان یعنی کسی که حق مظلوم را از ظالم باید بگیرد ظالم و مظلوم هر کسی باشد فرقی نمیکند تازه اگر دادستان مسلمان باشد پس باید موازین اسلامی را در نظر بگیرد و حال که یک روحانی مسلمان به آنها دادخواستی داده برای احقاق حق، وظیفه و مسئولیت بزگتری دارند.
پس هر چه زودتر برای رسیدگی به دادخواست آیت الله بروجردی ، باید دادستانها و قضات ایران که مدعی اسلام هستند را بازخواست کنند.

کامران گفت...

جمهوری ولایت فقیه که یک فاشیست مذهبی است چگونه نام اسلام را بر خود گذاشته و در این اجلاس شرکت میکند این در حالیست که بزرگترین نقض کننده حقوق بشر است و حتی به آیت الله بروجردی که یک روحانی است هم رحم نمیکند!؟