۱۳۸۸ فروردین ۱۰, دوشنبه


باز هم یک زندانی دیگر در زندانهای رژیم جان باخت !

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران

اقدامات سرکوبگرانه و عدم رسیدگی پزشکی به موقع باعث مرک یک زندانی گردید .
بنابه گزارشات رسیده از بند 6 زندان گوهردشت کرج، روز یکشنبه 9 اسفند ماه یکی از زندانیان بنام آقای غلامحسین شهبازی دچار سکته قلبی گردید و بیش از 30 دقیقه در آن حالت به حال خود رها شد تا اینکه جان باخت .

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

با درود
ما هوادارن آیت الله بروجردی در استان کرمان به خانواده ای محترم شهبازی در گذشت فرزند غيورشان را تسلیت عرض می کنیم و این عمل وحشیانه رژیم را غیر اسلامی وضد بشری می دانیم وخواهان رسیدگی فوری تحقیق عادلانه ومحاکمه عاملین این جنایت هستیم.

الیاس گفت...

باز هم ر‍ژيم ولايت فقيه با كشتن يك زنداني بي گناه بار ديگر سعي در تخريب روحيه زندانيان سياسي و اعتقادي و مخالفين نظام دارد ولي بايد بداند كه اين جنايات ذره اي از عزم و اراده مبارزين حقيقي راه آزادي نمي كاهد بلكه عظمشان را راسختر و اراده شان را محكمتر مي نمايد.
درود بر آيت الله بروجردي و ياران مبارزش

ناشناس گفت...

تا زمانی که امکانات پزشکی ما در اختیار لبنان و حماس وشیخ حسن نصرالله است نه شهبازی ونه آیت الله بروجردی ونه دیگر هموطنانمان نمی توانند از کمترین حقوق خود بهره ای ببرند.
احسان از تهران

رضا گفت...

این هم یک لکه ننگ دیگری برای رژیم غاصب آخوندی.

كوثر گفت...

امام حسين خطاب به لشكر يزيد فرمود اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.آيا اينگونه اعمال شما نشان از فرهنگ حسيني دارد كه به نامش قيام كرديد و انقلابتان را حسيني ناميديد كه بي پناه ترين انسانها را كه جانشان در دستان شماست و از خود توان مقابله ندارند را اينگونه قتل عام كنيد.
ننگ بر شما مدعيان دينداري

محبین بروجردی گفت...

بار دیگر دستان جنایتکاران رژیم به خون یکی دیگر از فرزندان این وطن آغشته گردید .

estefan گفت...

با سلام
با نهایت تاثر در گذشت زندانی سیاسی آقای شهبازی را به خانواده این مرحوم تسلیت گفته و آرزوی نابودی قاتلین آن مرد غیور وطن از خداوند مهربان خواستاریم.

جمعی از دانشجویان گفت...

سلام
مصیبت وارده را به خانواده این عزیز تسلیت عرض می نمائیم.

باسم علی گفت...

سلام علیکم، این مدعیان اسلام و انسانیت و حقوق بشر دست جنایتکاران زندان ابوغریب عراق را از پشت بسته اند و ماهیت خود را به عنوان شیطان و حیوان و ناقض و غاصب حقوق بشر افشا کردند. عراقی مقیم ایران

کامبیز گفت...

این هم جنایتی دیگر
به نظر شما تا کی باید خاموش بود و کاری نکرد؟