۱۳۸۷ اسفند ۱۱, یکشنبه

14 روز بی خبری از سرنوشت خانم زهره شریفی

از هواداران آیت الله کاظمینی بروجردی

 خانم  زهره شریفی از طرفداران جدایی دین از سیاست همچنان در بازداشت بسر می برد و هیچ گونه اطلاع دقیقی از وضعیت و محل بازداشت وی در دست نمی باشد . سپری شدن چهاردهمین روز از بازداشت وی ، باعث ایجاد نگرانی های گسترده ای در بین خانواده و بستگان وی گردیده است .

خانم زهره شریفی در تاریخ 9 بهمن ماه گذشته بدلیل اعتراض به تداوم نقض حقوق قانونی و انسانی آیت الله بروجردی ، به همراه خانمها مریم قاسمی و زهرا عبدالله وند در محل دادگاه ویژه ی روحانیت بازداشت شده بود که پس از بازجوئی های اولیه آزاد گردید.

ایشان که متأهل و دارای یک فرزند می باشد ، در تاریخ 29 بهمن ماه گذشته به همراه همسرش آقای محمد انصاری و فرزند خردسالش بنام امیرمهدی انصاری در منزل مسکونی شان توسط مأموران امنیتی بازداشت و روانه زندان اوین شده بود . صبح همان روز، مأموران امنیتی بدون انجام تشریفات قانونی به منزل وی یورش برده و تعدادی از وسایل شخصی ایشان را با خود بردند.

اطلاعات دریافتی حاکی است که ایشان بشدت تحت شکنجه و برخوردهای ایذائی قرار داشته و در این مدت برغم داشتن فرزند 5 ساله ، امکان برقراری هرگونه ارتباطی را با خانواده نداشته است .

هواداران روحانی صلح طلب آیت الله کاظمینی بروجردی ، خواستار پایان بخشیدن به بازداشتهای خودسرانه و فشارهای ممتد بر پیروان جدایی دین از سیاست بوده و تمامی سازمانها و فعالین حقوق بشری را برای ایجاد فشار بیشتر بر سران جمهوری اسلامی به استمداد می طلبند .

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
از تمام سازمانهای مدافع حقوق بشر خواستارم که هر چه زودتر کاری را برای آزادی بی قید و شرط آیت الله بروجردی و تمام پیروانش بکنند.

ناشناس گفت...

با سلام و درود
مدافعان حقوق بشر تا کی می خواهند سکوت کنند؟ امیدوارم تا دیر نشده اقدامی برای آزادی آیت الله بروجردی و یارانش صورت دهند.

ناشناس گفت...

سلام
سازمانهای بین الملل تا کی میخواهند خاموش باشند.

ناشناس گفت...

تا کی باید درایران شاهد نقض حقوق بشر باشیم. مگر سازمانهای بین المللی و حقوق بشر نمی بینند رژیم ایران چه بر سر مردم می آورد.

ناشناس گفت...

با درود
تا کی باید به این فجایع به دیدة طبیعی بنگریم و هیچ احساسی به ما دست ندهد ، مگر این خانم مثل ما خانواده ندارد، مگر آرزو ندارد، مگر زندگی ندارد، پس چرا در مقابل هتک حرمت به ایشان سکوت کرده ایم، در کدام دین گفته اند آزادی عقیده ممنوع است و باید از نظام دینی تحمیلی تبعیت کرد، بپا خیزیم و کاری کنیم و از دست این شیاطین خلاص شویم. به امید برگشتن ایشان به کانون گرم خانواده

ناشناس گفت...

این نهایت ظلم است که به زنان هم رحم نمی کنند خانم زهره شریفی چه گناهی را مرتکب شده که آن طور وحشیانه او را از همسر و فرزندش جدا کردند چرا حقوق بشر سکوت کرده و اقدامی نمی کند

ناشناس گفت...

با سلام ای رژیم تهران شماها چه جور انسانهایی هستید ایا شما وجدان ندارید ایا دل و رحمت ندارید که اینچنین با خانم شریفی می کنید ،ای مدافعان حقوق بشر آیا راضی هستید که با آیت الله بروجردی و هوادارانشان اینطور کنند که اینها زندانیان عقیدتی هستنند .ما خواستار آزادی بی قید و شرط این دو زندانی هستیم متشکرم روستای عالی شهر، بوشهر

ناشناس گفت...

آيت الله بروجردي و يارانش را آزاد كنيد.

ناشناس گفت...

سلام . به امید نچندان دور آزادی آیت الله کاظمینی بروجردی را ببینیم ونابودی منافقین رابدست دین داران واقعی مشاهده کنیم.

ناشناس گفت...

به نظر می رسد امنیت جمهوری اسلامی توسط خانم زهره شریفی به طور جدی تهدید شده که اینگونه برخوردهای بد با وی می شود .

ناشناس گفت...

امام علی می فرماید: با اسیر بدرفتاری نکنید و اسلام یعنی خوش اخلاقی . این رفتارهای که از سوی وزارت اطلاعات و مسئولین بلند پایه رژیم و زندان بر علیه خانم زهره شریفی اعمال میشود آیا اسلامی است؟ آیا طبق دستور امام علی است یا دستورات سید علی خامنه ای می باشد که به نام اسلام مظلوم ثبت می گردد واقعاً که باعث آبرو ریزی اسلام شده اند.