۱۳۸۸ فروردین ۱۱, سه‌شنبه

برخورد اهانت آمیز با آیت الله بروجردی در درمانگاه زندان مرکزی یزد


صبح روز سه شنبه، 11 فروردین 1388، آقای بروجردی در درمانگاه زندان مرکزی یزد با اهانتهای شدید و برخوردهای غیر انسانی مسئولین مربوطه از جمله آقای دکتر ولی زارع ، مواجه شدند و این در حالی است که برخوردهای اهانت آمیز و سرزنش اعتقادی و آزار بیماران ، برخلاف تعهدات صنفی و وجدانی پزشکان می باشد.
با وجود اینکه در ایران پزشکان متعهد و بشر دوست مانند آقای دکتر حسام فیروزی تحت بازداشت قرار دارند و پزشکان بدون مرز نیز مجاز به عیادت از زندانیان عقیدتی و سیاسی نیستند ، لذا پزشکان مزدور رژیم فرصت یافته و شدت فشارهای غیرانسانی حکومتی را برعلیه بیماران بی پناه و اسیران استبداد افزایش داده اند.
لازم به توضیح است که آقای قاسم علیزاده، ریاست زندان مرکزی یزد، هر گونه مسئولیتی را از خود سلب نموده و مدعی است که به دستور وزیر اطلاعات رژیم آقای محسنی اژه ای، ماموریت یافته است تا آقای بروجردی را تحت انواع فشارهای روحی و جسمی قرار داده و مانع از درمان وی و ارسال دارو به ایشان شود تا این پیشوای مخالف دین سیاسی را مجبور به مصالحه و سازش با حکومت کند.
بنابر اخبار منتشر شده از داخل زندان مرکزی یزد، آقای بروجردی هر گونه سازش با حکومت را رد نموده و خواهان برگزاری رفراندومی آزاد با حضور ناظران بین المللی می باشد . وی همچنین تنها با حضور وکلای آزاده و خبرنگاران غیر دولتی ، حاضر به مذاکره با مسئولین بلند پایه ایران پیرامون مطالبات خود می باشد .

۱۸ نظر:

جمعی از دانشجویان گفت...

با سلام
این برخورد نشان از ضعف این رژیم است و ما حرکت این پزشک را محکوم نموده و از مجامع بین الملل و منادیان حقوق بشر خواستاریم با قدرت و تلاش بیشتر جلوی این همه ظلم را بگیرند.

ناشناس گفت...

بهتراست بگوییم آدمکشانی در لباس پزشکی این اعمال را مرتکب میشوند و رژیم درمانده از اقتدار آقای بروجردی دست به هر جنایتی میزند واز جانیان استمداد میطلبد ولی کور خوانده

جمعی از هواداران آیت الله بروجردی گفت...

با سلام
ما جمعی از هواداران آیت الله بروجردی به شدت این حرکت غیر انسانی را محکوم کرده و از مجامع بین المللی خواستار صدور قطعنامه برای آزادی مرجعمان از زندان هستیم.

نفیسی گفت...

یقینا اگر سازمانهای حقوق بشری هر چه سریعتر جهت مداوای آیت آلله بروجردی وبرخورداری ایشان از امکانات پزشکی اقدام نکنند به سرنوشت افراد قربانی شده توسط رژیم مبتلا می شوند این قصابان تا همه ی مبارزین را قتل عام نکنند آرام نمی گیرند دادن این همه فرصت به این جانیان برای چیست ؟

همتیان گفت...

این جانیان ضد بشر عمداً درخواست های آیت آلله بروجردی را پشت گوش می اندازند تا در این فرصتها ایشان را به مرگ تدریجی از بین ببرند و سرنوشت آقای حشمت ساران و سایر کشته گان ایران زمین نصیب ایشان شود اما سازمانهای حقوق بشر نباید اجازه بدهند که جمهوری اسلامی به جنایات خود ادامه دهد و باید جان آیت آلله بروجردی را نجات بدهند

Unknown گفت...

درود بر تو ای سرباز وطن و همای میهن ، آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی :
اینک به پاس استقامت شما در برابر دیکتاتوران دینی که موجب عیان شدن چهره ی خبیث آنها شد ، از شما قدردانی نموده و آرزو می نمایم که به زودی به آغوش ملت بپیوندید

Unknown گفت...

به نام خدا
رژيم ستمديني ايران عزم خود را جزم كرده كه به هر قيمتي مانع از انتشار نظرات و عقايد آيت الله بروجردي شود . چرا كه وقتي خوب و بد در كنار هم قرار گيرند تفاوت آشكار مي شود و مردم با وجدان ايران ماهيت دين واقعي را مي فهمند. ولي اينان غافلند كه بالاتر از اراده خدا اراده يي نيست .

حمزه گفت...

حکام جمهوری اسلامی آن چیزی که باعث ضمانت حکومت زورآنها می شود، زندانهایش است که هر آزاده ای را در زندان محبوس می کند تا در بیرون پایه های حکومتش را سست نکنند آیت آلله بروجردی یک مدافع حقوق بشر در ایران است می توان به جرأت گفت آیت آلله بروجردی بزرگترین مدافع حقوق بشر در ایران است که با وجود تحمل این همه شکنجه و تبعید و بیماری هنوز صدای خفه شده در گلوی ایرانیان است؛ بر هر انسان آزاده ای فرض که از او حمایت کند .

جستجوگر گفت...

سلام
این برخورد نشان از بی خردی وبی شخصیتی ایشان واربابان اواست.

مهران گفت...

باسلام
پزشکی که متعهد به آرمان انسانی نباشد پزشک نيست؛قصا بی است که انسانها را به نفع ديکتا تورها قصابی می کند اين دکتر وجدان ندارد و فراموش کرده که به زودی با حضور ملت دادگاهی برگزار می گردد و او و همد ستا نش محا کمه خوا هند شد.

سعيد گفت...

سلام بر وجدان ها ی بيدار
من نام اين پزشک را (جلاد ) ولی زارع می گذارم کسی که حرفه ی پزشکی را فدای قدرتمندان ومستبدان می کند بی تعهد است وفراموش کرده که قسم ياد نموده که به حرفه ی پزشکی وفا دار بما ند .با يد امثال آقای دکتر فيروزی زندان باشند تا محسن ايژه ای جلادانی هما نند زارع را وارد ميدان کند.

ماجده گفت...

با سلام دارو كم است چون داروها را بايد ببرند غزه ، فلسطين و سوريه و مردم ايران در بلاتكليفي نسبت به تهيه دارو باشند .

مریدان ایشان در زنجان گفت...

سلام
این پزشک با این حرکت قداست این قشر را زیر سوال بردو باید پاسخگوی وجدانهای بیدار باشد.

هواداران بروجردی در زاهدان گفت...

سلام
این پزشک جیره خوار حکومت است بیشتر از این از او و امثالش توقع نمی رود.

کامبیز گفت...

خدا لعنت کند آنهایی که در راه ظلم با ظالم همدست می شوند.تا کی این خفاشان جنایت کنند و کسی کاری نکند؟

اندیشه نو گفت...

سلام حیف است که ایشان را پز شک بدانیم

ناشناس گفت...

این پزشک که یک انسان نمااست وباید مجازات شود به امیدآزادی سیدحسین کاظمینی بروجردی

لادن گفت...

با سلام
بسیار جالب است که در یک مقطع و یک کسوت دو پزشک اینچنین عمل کنند که یکی بخاطر ارزش طبابت خود و دفاع از حقوق بیمار خود باید به زندان برود و یکی به خاطر توهین و سلب حقوق بیمار باید در زندان یزد تشویق شود که این نشان از خونخوار بودن تمام عوامل رژیم در هر مسند و مقامی می باشد.