۱۳۸۷ بهمن ۲۷, یکشنبه

نقش مراجع حکومتی در شکل گیری واقعه ی کربلا

قاتل امام حسین کیست ؟

دنياطلبي ويروسي است كه هر زمان يزيد مي سازد. هر زمان شريح قاضي مي سازد از قاطبه علما ،كه فتوي بر عليه دين به نام دين تصويب كنند. ‌قاتل حسين كيست؟ شمر است؟ يزيد است؟ عمر بن سعد است؟ نه ! جمعي ست كه اينها هستند ولي ستون اين كانون ، فتواست !

اگر شريح قاضي حكم نمي داد كه حسين منافق شده، كجا يزيد مي توانست اين اقدام سنگين را مرتكب شود؟!  فتوي داد تا امام عصر را كُشتند! بيدار باشيد؛ كل يوم عاشورا يعني همه وقايع امروز تكرار مي شود ! امام حسين بين دو راهي گير كرد ؛ يك راه ماندن در دنيا و در كنار يزيد قرار گرفتن و دعاگوي اعلي حضرت شدن بود، ‌راه ديگر خدا . در اين دو راهي همه ما گرفتاريم .

»»»  گزیده ای از سخنرانی آیت الله کاظمینی بروجردی در سال 1374

۱۷ نظر:

ناشناس گفت...

چه زیباست کلامت ، ما در زندگیمان باید از خط و مشی اسلام حسینی یعنی همان دین سنتی که آیت الله بروجردی از آن دم می زند دنباله رو این کلام باشیم که بقول گاندی من بیاد انقلاب هند نیفتادم الا با خواندن زندگی حسین .متشکرم از این سخنرانیهای آیت الله بروجردی بیشتر بگذارید

ناشناس گفت...

سلام بر عاشورائیان
سخنان تکان دهنده ای است . باید بیشتر فکر کرد . که ما در حال حاضر در کدام طرف جبهه هستیم ، با یزید هستیم یا با حسین ؟ مسلماً هر کس ظالم است یزید و مظلوم حسین . اللهم اجعلنا من اصحاب الحسین

ناشناس گفت...

با سلام
سخنان آیت الله بروجردی همیشه بوی تازه بودن را می دهد.در حال حاضر هم شریح قاضی زمان با یک فتوا حسین ما را راهی زندان نمود.پس بیائیم و در این برهه از زمان حسین را تنها نگذاریم و تا آخرین لحظه از ایشان حمایت کنیم.

ناشناس گفت...

با سلام
این پیام هشداری است برای همه
پس هوشیار باشیم و بیدار که قاتل حسین زمان نشویم.

ناشناس گفت...

با سلام
این پیام را باید جدی بگیریم تا قاتل امام زمان خود نشویم.
تشکر از شما0001

ناشناس گفت...

درود و سلام
دنیا بازیچه ای است که خداوند آن را در اختیار دشمنان خود قرار داده تا با آن سر گرم شوند و آخرت را برای دوستان خود گذاشته.
امیدواریم تابع یزید زمان نشویم و تا آخر از این حسین حمایت کنیم.

ناشناس گفت...

چه جالب !! در حال حاضر هم مراجع درباری غیر از فتوی دادن علیه مردم و به نفع حکومت کار دیگری بلد نیستند .

ناشناس گفت...

سلام علیکم
به امید آزادی آیت الله بروجردی و تمامی زندانیان بی گناه از دست یزیدیان زمان

ناشناس گفت...

سلام
مگر مکارم شیرازی چه فرقی با شریح قاضی دارد وقتی که فتوی میدهد قبر آیت الله سید محمد علی کاظمینی بروجردی را با خاک یکسان کنند . مکارم شیرازی(سلطان شکر ایران) از شریح قاضی دنیا طلب تر و زرنگ تر است.

ناشناس گفت...

عاجز ز دركت فهم زمانه -----يا رب چنين شد رسم زمانه
هر گه يزي بر منبر دين مستي نمايد----بايد حسيني هم بر سر ني قرآن بخواند

Unknown گفت...

با سلام
امروز آيت الله بروجردي و ياران ايشان با حركت افشاگرانه و به دور از سياست و فريب، شجره پاك و مطهر امام حسين را حفظ كرده و باعث بي آبرويي يزيد زمان شده اند.

Unknown گفت...

با درود
بنا بر ديدگاه آيت الله بروجردي در رخداد انحصاري عاشورا، نقشهاي متضاد عدل و علم- خوبي و بدي- عطوفت و بيرحمي- حق و باطل- سفيدي و سياهي- ديانت و سياست- آزادي و اسارت- صداقت و خيانت، كاملا برجسته و پيوسته است بگونه اي كه ميتوان ادعا نمود كه ماخذ تمامي اشيا و اشخاص به غائله عاشورا باز ميگردد. و خط مشي هر كس به كتاب كربلا محاسبه و مقايسه مي شود.
برگرفته از كتاب باراني در كوير سوخته
جمعي از هواداران

ناشناس گفت...

سلام بر حسين زمان
فرق حسين و يزيد بر سر وجدان بود كه بيداري وجدان حسين براي يزيد قابل تحمل نبود و اكنون بيداراني چون آيت الله بروجردي به دست خاموشاني يزيدي صفت چون خامنه اي و امثاله اسير است و هر لحظه نداي هل من ناصر حسين را طنين ميدهد كه اي مردم محصور به ياري حسين بشتابيد تا از چنگال استبداد يزيدي رها شويد.

ناشناس گفت...

شریح قاضی آخرتش را فدای حکومت سیاسیون کرد . مگر مراجع فعلی دعاگوی حکومت ظالم ایران نیستند . به قول آقای بروجردی نایب وزارت اطلاعات هستند نه نایب امام زمان.

ناشناس گفت...

باید ظلم شناس بود تا ظالم شناس شویم. باید حق شناس بود تا حقیقت شناس شویم . هر کس قدمی بر خلاف دستورات و فرامین ایزدی بردارد ظالم است و ظالم از رحمت خدا به دور است ، خواه ظاهراً فقیه باشد یا انسان معمولی. حکومت ظلم پیشه ولایت فقیه ادامه دهنده خط ظلمت پیشه یزیدی است.

ناشناس گفت...

اینک یزید زمان پول،زور،سیاست و مرجعان درباری را در اختیار دارد پس مطمئناً کربلایی رخ داده است که همه را به یاری مظلوم طلب می کند.ملتهای با وجدان به ندای آزادی خواهی همچون سید حسین کاظمینی بروجردی لبیک گوید چرا که در قتلگاه در حال جان دادن است.

ناشناس گفت...

ریشه ظلم را باید ابتدا از درون خشکانید یعنی به خود ظلم نکنیم . و سپس راضی به ظلم کردن ظالمین نشویم . هر کس که در معرض ظلم قرار گرفته باید مورد حمایت آزاده گان قرار بگیرد.درس بزرگ کربلا ظلم شناسی و ظلم ستیزی است