۱۳۸۷ بهمن ۲۵, جمعه

بی خبری از سرنوشت دو بانوي هوادار آيت الله بروجردي 

هفده روز از بازداشت غیر قانونی و بی خبری از سرنوشت خانم ها مریم قاسمی و زهرا عبد الله وند می گذرد.
مراجعات مکرر خانواده های این افراد به دادسرای ویژه روحانیت و زندان اوین برای دیدار و یا کسب اطلاع از سرنوشت عزیزان خود تاکنون نتیجه ای در برنداشته است . مسئولین دادسرا در پاسخ به اصرار خانواده ها، با برخوردهای تحقیرآمیز و زننده، از ارائه هرگونه توضیحی خود داری می نمایند.
مسئولان دادسرای ویژه روحانیت خانواده های این دو متهم را به دلیل پیگیری وضعیت عزیزان خود تهدید نموده است. این مرجع قضائی خانم فاطمه عبدالله وند (خواهر زهرا عبدالله وند) را که دو بار سابقه دستگیری و زندانی شدن را دارند تهدید به بازداشت نموده است.
لازم به ذکر است که دادسرای ویژه روحانیت، در روزهای اولیه، بازداشت این دو زندانی عقیدتی را انکار می نمود.

منبع : مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران

۲۸ نظر:

Unknown گفت...

با درود
ضمن ابراز نگراني از بي خبري در مورد وضعيت آيت الله بروجردي و همچنين دو بانوي زنداني،از سازمانهاي حقوق بشري خواستار انعكاس فوري اين اخبار و رسيدگي به آن در بالاترين دادگاههاي حقوق بشري، هستيم. با توجه به نقض آشكار حقوق بشر در ايران ارجاع اين موارد به دادگاههاي عالي حقوق بشري اقدامي ضروري و ضرب العجليست.
با تشكر
جمعي از هواداران

ناشناس گفت...

واقعا حكومت با اين كارهايش چه چيزي را ميخواهد ثابت كند؟ همه اش دروغ و تزوير. خدايا ساكت نباش و جواب اين جلادان را بده.

ناشناس گفت...

متأسفانه رژیم همواره می کوشد در ابتدا ارتباط فعالان سیاسی و عقیدتی را از زندان با جامعه جهانی قطع کند و در نهایت به اهداف شوم خود دست می زند . جامعه جهانی و فعالان حقوق بشر باید آگاهانه به این موضوع نگاه کنند

ناشناس گفت...

فشار و تهذیذ بر خانواده های زندانیان و بازداشت شده ها به مسئله ای طبیعی مبدل شده و برای همگان امری عادی و همیشگی گشته .ای کاش آقایان حکومتی و صاحب قدرت می توانستند برای تنها یک شب خود را به جای خانواد های بازداشت شده بگذارند و آنگاه قضاوت کنند که این خانواده ها چه حال و روزی دارند

ناشناس گفت...

به اعتقاد من مدافعان حقوق بشر باید اندیشه تازه ای برای مسئله خطیر آیت الله بروجردی و یارانش داشته باشند.

ناشناس گفت...

در راه وطن استقامت باید کرد و آیت الله بروجردی استقامت را به شاگردانش هم آموخت و هم هدفمندش کرد. درود بر این دو بانوی ایرانی

ناشناس گفت...

با سلام
در جمهوری اسلامی که به نام اسلام حکومت می کنند و اسلامی که مبرای از هر گونه ظلم و رعب و وحشت است از سران حاکم ایران مشاهده و معلوم می شود که این ها بر علیه اسلام کارشکنی و دشمنی می کنند.اینان آبروی هر چه دین را برده اند و این گونه با این دو بانو رفتار می کنند بسیار جای تاسف و تاثر دارد. من صمیمانه با خانواده این دو بانو همدردی خود را اعلام می دارم و امیدوارم که هر چه زودتر این دو بانو به آغوش گرم خانواده شان بر گردند. با تشکر ESTEFAN

ناشناس گفت...

سلام
حکومت به کفر می ماند اما به ظلم نمی ماند.ما هم ضمن اَبراز نگرانی از وضعیت این دو بانو از مجامع بین المللی و دیده بان حقوق بشر خواستاریم که نسبت به این موضوع رسیدگی نمایند.

ناشناس گفت...

چقدر نقص حقوق بشر در ایران آشکار شده که کودکان و زنان که از محرومترین اقشار در جامعه ی ایران هستند در اضطراب و تهدید بسر می برند همچون دو بانوئی که از طرفداران آقای بروجردی هستند و در زندان بسر می برند و کودکانشان در ترس و نگرانی . آیا حقوق زنان و کودکان ایرانی این است؟

ناشناس گفت...

سلام
ما نیز نسبت به این موضوع ابراز نگرانی می نمائیم و خواستار فشار بیشتر و محکم تر از سوی مجامع و حقوق بشر بر روی این رژیم می باشیم.

ناشناس گفت...

با سلام
من نیز خواستار با خبر شدن از وضعیت این دو بانو و همچنین آیت الله بروجردی هستم.
با تشکر

ناشناس گفت...

ملت از فشار فقر و غم نالیده است
از فجایع خانه ها پاشیده است

ناشناس گفت...

انشاءالله آزادی آیت الله بروجردی و دوبانوی گرفتار ; از دست بانیان فسق وفجور وظلم , نظام بی نظام .

ناشناس گفت...

اینها که دل می سوزانند برای کودکان و زنان فلسطینی ، برای کودکان و زنان سرزمین خودشان چه کردند ؟ خوب مسلم است که منافعشان از چه کانال هائی تأمین می شود همان جا را تقویت می کنند و مردم مظلوم ایران را سرکوب می کنند.

ناشناس گفت...

سلام
باور کنید وقتی فهمیدم این خانمهای طرفدار آیت الله بروجردی بچه کوچک دارند و 17 روز است که از ایشان خبری نیست خیلی متأسف شدم.طفلک بچه ها چه جرمی دارند که باید با دوری از مادرانشان جریمه شوند؟

ناشناس گفت...

درود بر شما
واقعاً آقای شاهرودی کجاست تا عدالت را ببیند که در قضاوت خانه اش دو زن را 17 روز بدون خبر و اطلاع خانواده هایشان به جرم ابراز عقیده به ناکجا آباد ببرند .ای است دستاورد 30 سال انقلاب شکوهمندتان . این است عدالت محوریتان . این است اسلامتان. این است حکومت ولایت مدارتان . خجالت بکشید و از خدا و قرآن و پیامبر شرم کنید.

ناشناس گفت...

من تعجب میکنم که رژیمی که از قدرت و صلابت و پایداری حکومتش در طول این 30 سال با افتخار حرف میزند و دهه چهارم در پیش رو را دوره ای میداند که جهانیان به پذیرش ایران به عنوان یک قدرت جهانی تن خواهند داد ،دو زن دارای کودک صغیر میتوانند صلابت و قدرتش را به خطر بیندازند ؟؟؟ یا ادعاهای رژیم طبل تو خالی است

ناشناس گفت...

باز هم ظاهر سازی کنید . باز هم بگویید بهترین نمونه حقوق بشر را دارید اجرا میکنید . باز هم بگویید اینجا آزاد ترین کشور جهان است . باز هم ادعا کنید زنان در کمال مساوات زندگی می کنند. البته این آخری را راست گفتید در حکومت شما زنان هم چون مردان از حق زندان رفتن و شکنجه شدن و عذاب کشیدن برخوردارند

ناشناس گفت...

تا کی باید احمدی نژاد در شهرها بچرخد و با شعار و تعارفاتش مردم را در سرابی از زندگی مرفه قرار دهد مردم ما نان ، عدالت ، آزادی می خواهند آیا با بالا رفتن آمار اعتیاد ، فقر و اعدام ها و زندانیان می توان عدالت را حس کرد. ای دو بانوی عزیز خانم عبدالله وند و قاسمی و میلیونها انسانی که حقوقتان نقض شده توسط این مدعیان عدالت، ما با شما هم دردیم

ناشناس گفت...

نتیجه ای اتهام زنی و جوسازی و ترور شخصیت درایران این است که تعداد زیادی از مردم بی گناه ما در زندانهای سیاسی بسر می برند. آنها خودشان را خدای مردم می دانند که به محض دستگیری افراد منتقد و معارض با حکوممتشان که از نوع دین سیاسی است به آنها اتهام محارب با خدا را می دهند. دستگیری این دو خانم و هزاران زن و مرد دیگر هم به این علت است ولی مردم ما بیدارند و تحمل این استبداد دینی را ندارند.

ناشناس گفت...

با سلام
خدا به خانواده این دو شیر زن صبر عطا نماید.ضمن محکوم کردن این حرکت از سوی رژِیم خواستار با خبر شدن از وضعیت این دو بانو هستم.

ناشناس گفت...

با سلام
بی خبر بودن خیلی سخت است من از خواندن این مطلب به شدت ناراحت شدم .و امیدوارم که از وضعیت این دو بانو خبری به دست آید.

ناشناس گفت...

سلام
ننگ بر حکومت دیکتاتور
درود بر آزادی و آیت الله بروجردی
به امید به دست آمدن خبر از این دو بانو و آیت الله بروجردی

ناشناس گفت...

سلام
امیدوارم که این دو بانو به آغوش خانواده خود باز گردند.

ناشناس گفت...

بله ! وقتی جهان در برابر گستاخی های رژیم سکوت کرده و فقط بیانیه صادر میکند باید زنان ما را بگیرند و شکنجه بدهند و بچه های خردسال مان را بدون مادر کنند

ناشناس گفت...

من از پیروان آیت الله بروجردی سئوالی دارم . چرا دیدگاه آیت الله بروجردی نسبت به زنان با بیه آخوندها فرق دارد ؟ اگر اسلامی است پس چرا رژیم مخالف آن است؟
من نظرات آیت الله بروجردی را قبول دارم و اسلام ایشان را اسلامی میدانم که به زنان احترام خواصی میگذارد و زن ستیز نیست .
آرزوی آزادی این دو خواهر عزیز را دارم.

ناشناس گفت...

هر انسان با وجدانی میداند که رژیم پایه های حکومتش را با استبداد بر پا کرده و از دین هم به عنوان وسیله استفاده میکند و مادرانی را که نمی توانند ببینند که فرزندانشان در حال نابودی و تباهی هستند را میزند و میکشد . دوران زورگویی به پایان رسیده ولی خامنه ای هنوز آرزوهای بلندی در سر دارد.

ناشناس گفت...

درود مسیح بر این دو خانم.
مسیحی از یونان