۱۳۸۷ بهمن ۲۰, یکشنبه


سی سال  به جادوی عبا ننگ به پا شد ««»» عمامه کلاه مغولی بهر خطا شد

سی سال  ز نعلین ، جنایت به جهان شد ««»» در معبر تقویم ، کمرها چو کمان شد

 ما هواداران آیت الله بروجردی 

همبستگی کامل خود با راهپیمائی های اعتراضی 22 بهمن در سراسر جهان اعلام می داریم

برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید

http://www.awti.org/tazahorat/22_bah_09/index.htm

۳۵ نظر:

ناشناس گفت...

سی سال تکرار دهه فجر بر اربابان زر و زور و تزویر مبارک و فرخنده و سی سال دهه زجر بر آزاد مردان و آزاد اندیشان و ملت مظلوم ایران تسلیت باد.

ناشناس گفت...

بسیار خوب است که احزاب و یا دیگر اقشار نیز همانند هواداران آیت الله بروجردی که خواهان آزادی ایران و آزادی بیان و جدائی دین از سیاست است، اعلام همبستگی کرده و در این راهپیمائی شرکت کنند.
نرگس

ناشناس گفت...

سلام
همبستگی یاران و هواداران آیت الله کاظمینی بروجردی نشان دهنده آزادیخواهی و صلح طلبی و اتحاد خواهی تمام ایرانیان است که البته ایشان این آرمانها را برای جهانیان میخواهند. پس همانند این دلیران، همگام با این عزیزان با این راهپیمائی اعتراضی، مخالفت با رژیم را اعلام نمائیم.
سامان دانشجوی شیراز

ناشناس گفت...

امیدوارم ایرانیان با شرکت گسترده در این مراسم حکومت بی آبروی ولایت فقیه را بی آبروتر کنند.

ناشناس گفت...

با سلام
من از همه هموطنان مقیم برلین و شهرهای دیگر آلمان و اروپا دعوت میکنم تا در این مراسم حاضر شوند و مخالفت خود را با رژیم آخوندی اعلام کنند

ناشناس گفت...

سی سال جنایت و ظلم و ستم دیگر بس است . مردم خسته شده اند از بس اخبار جنایات تمام ناشدنی حکومت را شنیدند

ناشناس گفت...

مرگ بر دیکتاتور ، مرگ بر استبداد ، درود بر آزادی ، سلام بر بروجردی

ناشناس گفت...

سلام
امیدوارم روزی شاهد تجمعات مردمی در داخل کشور در اعتراض به حکومت ظالم ولایت فقیه باشیم

ناشناس گفت...

سلام و درود بی پایان بر تمامی عزیزان و هواداران آیت الله بروجردی در تمام جهان.امیدوارم پایان دهه زجر در ایران،پایان عمر این دجالان خوک صفت در ایران باشد.

ناشناس گفت...

مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم/هوا داران کویش را چو جان خویشتن دانم.....با آرزوی موفقیت تمامی دوستداران این سید مظلوم

ناشناس گفت...

هر سال در این ایام موفقیتشان را در فریب دادن و استعمار ایران، جشن میگیرند. متأسفانه هنوز بسیاری از مردم در خواب خرگوشی بسر میبرند و نمیدانم تا کی اجازه میدهند که اینگونه تحقیر شوند آیا سی سال کافی نیست؟
با پیوستن به این راهپیمائی اعتراضتان را نشان دهید و نشان دهید که برای کسانی که برای آزادی با رژیم مبارزه کرده اند (همانند آیت الله بروجردی و دانشجویان و کارگران و ...)، ارزش قائل هستید.
دانشجوی اصفهان

ناشناس گفت...

ایرانم، وطنم ،ای دیار خوبان ، آزادت خواهم کرد و اهریمن را از وجود مقدست دور خواهم نمود وطنم صبر کن بزودی همه باهم ، من و تو و ایرانیان در جشن آزادی بر اهریمنان خواهیم خندید به امید آن روز
marzieh

ناشناس گفت...

امیدوارم که در روز 22 بهمن شاهد بزرگترین جمعیت معترض در ایران و خارج از کشور ببینیم و انشا الله که در این 30 ساله زندگی ظالم بر ملت ایران را در حاله نابودی ببینیم

Unknown گفت...

با سلام به همه آزادیخواهان جهان و پیروان آیت الله کاظمینی بروجردی ، من هم به نوبه خودم اعتراض خود را نسبت به این راهپیمائی 22 بهمن اعلام می دارم که انشاء الله با این اعتراضات بزودی شاهد آزادی آیت الله بروجردی و سایر مظلومان در بند باشیم تا با این مقدمه دنیا آزاد گردد .

ناشناس گفت...

من به عنوان یکی از طرفداران آقای بروجردی از همه کسانی که در کشورهای مختلف از ایشان دفاع می کنند از صمیم قلب سپاسگذارم و امیدوارم هر چه زودتر تلاش های شما در خارج از کشور و تلاش های ما در ایران مسحور به نتیجه رسد و همگی شاهد بر افتادن حکومت ظلم و استبداد باشیم .

ناشناس گفت...

من 30سال سن دارم ولی هر کس مرا ببیند می گوید تو 45 سال سن داری . ای متفکرین و اندیشمندان که از خمینی دفاع کردید حالا چه کسی باید جواب پیری زود رس مرا بدهد حداقل متحد شوید . من، شما را به اتحاد دعوت می کنم و به کورش کبیر قسم می خورم که عمر رژیم به پایان رسیده ، مقاومت کنید .
ک - از شیرازم

ناشناس گفت...

من از پیروان آقای کاظمینی تشکر می کنم که تعصب مذهبی ندارند و در راه وطن از خود گذشتگی نشان می دهند امیدوارم مبارزین دیگر هم از آیت الله بروجردی دفاع کنند

ناشناس گفت...

با سلام
ما نیز اعتراض خود را نسبت به این راهپیمائی غیر حق و دروغین اعلام می داریم. و با هواداران آیت الله بروجردی در سراسر جهان اعلام همبستگی می نمائیم.

ناشناس گفت...

سلام
ای غیور مردان و شیر زنان وطن بیائیم دست به دست هم دهیم و به زندانی بودن این روحانی و تمامی زندانیان بی گناه پایان دهیم.

ناشناس گفت...

در این ایام که دهه فجر نامیده شده صحنه هایی از سخنرانی خمینی را میگذارند که میگوید ما قیام نکردیم مگر برای این منظور که مردم آزاد باشند و افکار و اندیشه هایشان را ازادانه بگویند . حال می بینیم که حال و روز آیت الله بروجردی مصداق کلام خمینی است که که تنها گناه ایشان جامه عمل پوشاندن به حرف خمینی بوده یعنی ابراز عقیده . واقعاً که جمهوری اسلامی حرف خودش را هم قبول ندارد.

ناشناس گفت...

رژیم به عقیده خود میخواهد صدای بروجردی را خفه کند ولی غافل از اینکه پژواک آن صدا در سینه های سوخته و تحت ستم ایران تبدیل به فریاد شده است که ما از دین سیاسی خسته شده ایم.

ناشناس گفت...

به ولله راست می گوید آقای بروجردی ، این رژیم جنایتهایی کرده که مغول خجالت میکشد نامش را بیاورد . خدا ریشه ظالم را خشک کند .

ناشناس گفت...

22بهمن لکه ننگی برای پیروان دین سیاسی باقی خواهد ماند . رژیم، ملت را با صحنه سازی سرگرم می کند و ما باید با هم متحد شویم و ملت شریف ایران را از جادوگران و ملایان نجات دهیم. ما چه کم داریم ؟ فقط اتحاد اتحاد اتحاد

ناشناس گفت...

با سلام يك سؤالي دارم لطفا جواب بدهيد جرا انديشه آيت الله بروجردي در كشورهاي خارج از ايران نسبت به داخل كشور ايران مقبوليت زيادي دارد ؟‌علت چيست ؟

ناشناس گفت...

سلام بر متحدان آزادی و آزادگی و آزادمردی ، بنده در تجمعات اعتراضی علیه 22بهمن قهر و فساد و ریا همراه بدانید

ناشناس گفت...

والیان زر و زور و تزویر و حاکمان مستبد ایران باید این را آویزه گوششان کنند و نیک بدانند که ایرانی در هر کجای دنیا که باشد باز هم ایرانی است و برای آزادی مام وطن از چنگان دیکتاتوران دینی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود

ناشناس گفت...

کار جالب و به جای است. ای هموطن هر کجای دنیا که هستی و با هر وسیله ی که می توانی بر این گرگان و خفاشان روزگار قیام کن. تا کی بنشینیم و شاهد از بین رفتن دارایی های خداداده خود باشیم همه چیز ما را بردن این به ظاهر خودی ها بردند . اگر خوب به اطراف خود نگاه کنیم دیگر چیزی نمانده که از دست بدهیم.

داوود از رشت

ناشناس گفت...

با سلام
من نیز همبستگی خود را با پیروان آیت الله بروجردی، اعلام می دارم و از تمامی آزادی خواهان و آزاد اندیشان سراسر این کره خاکی خواهان همبستگی در تمامی ادیان ها و قومیت های ملی و مذهبی با یاران آیت الله بروجردی در ایران و اروپا و.........را هستم. با تشکر
estefan

ناشناس گفت...

سی سال به بدبختی مردم ایران سپری شد و دوباره سال جدید را با انواع فشارها و گرانیها و بلاها و خشونتها و آزار و اذیت ها، تکرار و شدیدتر می شود.

ناشناس گفت...

اگر دفاع آیت الله بروجردی از حق اشتباه است پس آزادی که آخوندها به ملت ایران داده اند چه معنی می دهد؟

ناشناس گفت...

امروز شما از مواضع صلح طلبانه مرجعی دفاع می کنید که برای جهان آرزوی برابری و تفاهم را دارد و این خواسته بزرگی است در زمانی که بربرها بر ایران حکومت می کنند

ناشناس گفت...

AZADI AZADI AZADI
marg bar diktator
marg bar un kasi ke hokumate dini dorost kard va un kasi ke rehesh ro edame dad

ناشناس گفت...

چرا هیچ خبری از آیت الله بروجردی نیست آی طرفداران آزادی چرا به فریاد یک انسان مظلوم پاسخ نمیدهید؟ معلوم نیست ایشان در چه وضعیتی هستند ولی مسلما شرایطشان خوب نیست . از همه مجامع بین المللی و حقوق بشری تقاضای پیگیری سریع وضعیت آیت الله بروجردی راداریم.

ناشناس گفت...

من از یاران آیت الله بروجردی تشکر می کنم که بخاطر نشان دادن حق از باطل چنین راهپیمایی را برگزار کردند
با آرزوی موفقیت برای همه ی مردمان آزادیخواه جهان

ناشناس گفت...

با سلام
ملت ایران باید با هم سویی و همراهی با آیت الله بروجردی از زیر سلطه ای این ملاهای درباری خارج شوند