۱۳۸۷ بهمن ۱, سه‌شنبه

پيام تبريك آيت الله كاظميني بروجردي به پرزيدنت باراك حسين اوباما

 پرزیدنت عزیز جناب آقای دکتر باراک حسین اوباما

رئیس جمهور محترم ایالات متّحده آمریکا

     با عرض درود گرم به شما مصلح گرانقدر و تبریک صمیمانه پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و آرزوی کسب افتخارات فراتر در سراسر جهان و سپاس و احترام به ملت خوب و نجیب ایالات متحده .

 اینجانب، پیشوای دینی زندانی که به جرم مخالفت با دین سیاسی و مذهب دولتی و اسلام حکومتی ، مدتهاست که در بندهای مخوف و مختلف زندان اوین ، تحت شکنجه قرار دارم و خانواده ام قربانی جنایات حکام ایرانی شده اند و پیروان افکار و آراء معترض به دخالت سیاست در معنویت که مرا در اعتراضاتم بر علیه روحانیون درباری یاری می کردند ، همگی مورد تعرضات روحی و جسمی و خانوادگی واقع شده اند . چشم انتظار حرکت وسیع و گسترده مجامع حقوقی و انسانی سازمان ملل متّحد می باشم تا با حضور گسترده و همه جانبه در شورای امنیت سازمان ملل ، مانع تداوم استبداد دینی شوند و از انهدام آزادی اندیشه و استقلال اعتقادات ، ممانعت نمایند.

من به عنوان یک مدعی العموم جامعه که خواستار حذف تفتیش عقائد از زندگی خصوصی مردم هستم و خواهان دفع سانسور فکری و فرهنگی از جامعه ایرانی می باشم ، از شما که مبلغ آزادیخواهی هستید می خواهم تا ترتیب شکایتم را از دادگاه عالی حقوق بشر بدهید و بدین وسیله از بی آبروئی بیشتر مقدسات الهی به وسیله هیئت حاکمه ایران جلوگیری گردد ؛چرا که سی سال است به نام پروردگار مهربان به بندگان خدا ظلم آشکار می شود و هیچکس قدرت انتقاد و ایراد ندارد و مرا که سالهاست با رژیم مدعی دیانت ایران مقابله می کنم به انواع مجازاتهای ناعادلانه و غیر انسانی آزار می دهند .

 برگزیدن یک غیر سفیدپوست، تمامی تبلیغات منفی و مخرّب چندین ساله حکومت زورگوی ایران را نسبت به ادعای حق کشی و بی عدالتی و نژادپرستی غرب باطل کرد و ورود شما به کاخ سفید گویای آزادی مطلق در مغرب زمین و عدم تحقیر انسانها و حرمت دهی به همه بشریت است. لهذا از بین زنجیرهای دیکتاتوری که بر دست و پایم آویخته اند، فریاد می زنم پژواک ناله های مردمی شوید که سی سال قبل فریب ظواهر دینداران را خوردند و خود و هستی خویش را در اختیار شریعت مداران دروغگو قرار دادند و اینک بر خلاف تعهدات رهبران انقلاب فعلی که قول استقلال و آزادی و جمهوریّت و دیانت دادند خالی از هرگونه شادی و راحتی و آقائی و سلامتند . من به چشم یک منجی و مصلح به شما نگاه می کنم ؛ پس بیائید و داد ما را از سلطه طلبان تروریست مآب بگیرید و دنیا را متوجّه موقعیّت ما کنید و بشر دوستان را به یاری ما آورید.                          

با تشکر، سیّد حسین کاظمینی بروجردی

۲۸ نظر:

ناشناس گفت...

پیام تبریک آیت الله کاظمینی بروجردی به باراک اوباما نشان این است که این روحانی دارای تفکرات و عقاید سالم و سازنده ای هستند .

ناشناس گفت...

خیلی جالبه برای اولین بار است که یک روحانی متفکر در دنیا پیدا شده . من خودم معلم هستم اما میبینم حالا حالاها باید شاگردی چنین معلمی را از خدا درخواست کنم .

ناشناس گفت...

روحانی باچنین عقایدی میتواند یک دنیا را از بدی به خوبیها تبدیل کند زیرا با هر قشری سازگاری دارد و ولی افسوس که از وجودش همه ما غافلیم .

ناشناس گفت...

ما هم به نوبه خودمان این پیروزی را تبریک میگوییم و امیدواریم که تلاشها برای آزادی آیت الله کاظمینی بروجردی به ثمر بنشیند . موفق باشید .

ناشناس گفت...

پویا
امیدوارم پیام شیوا و دردآور آیت الله کاظمینی بروجردی به دست آقای باراك اوباما برسد و ایشان در راستادی خدمت به صلح بتواند به آیت الله بروجردی یاری رساند . موفق باشید

ناشناس گفت...

با نگاهی اجمالی به این پیام تبریک درمی یابیم که این روحانی چقدر نسبت به جامعه انسانها اهمیت قائل میشوند و این تبریک را با نهایت ادب به جا آورده اند ولی جامعه انسانه آنقدر که به حیوانات رسیدگی میکند به این روشنفکر مجهول القدر توجهی نمیکند .

ناشناس گفت...

در آمریکای به قول ایران جهانخوار یک سیاهپوست افریقایی تبار به همان اندازه فرصت پیشرفت دارد که یک آمریکایی اصیل، ولی از سوی حکومت ایران بزرگترین ناقض حقوق بشر معرفی میشود . حالا سئوال اینجاست در کشوری که بجز شیعیان فدایی و قسم خورده ولایت فقیه دیگران حتی نمی توانند به پایین ترین مقامهای حکومتی برسند و فراتر از آن حتی نمی توانند به حقوق اولیه انسانی خود از تحصیل گرفته تا کار و اشتغال مناسب دست یابند چگونه میتواند مدعی شود که حقوق بشر را رعایت میکند و دیگران را نیز به آن توصیه کرده و در مقام ایراد و اشکال گیری از آنان بر می آید.

ناشناس گفت...

سلام، صلح و برادری و برابری ندای تمام منجیان و پیامبران گذشته بوده و ادامه دهندگان راه آنها نیز همگی می بایست در چنین راهی پا گذارند که آیت الله کاظمینی بروجردی با این پیام تبریک نشان دادند که همگی پیروان ادیان موحد جهان می توانند در یک جایگاه قرار بگیرند و خدا را با هر زبان و عقیده ای که دارند صدا کنند . به امید پیروزی حق بر باطل در تمام جهان و محاکمه شیاطین دینی زمانه در هر مکان.

ناشناس گفت...

امیدوارم آقای اوباما متفاوت از آقای بوش اینقدر نسبت به نقض حقوق بشر در ایران بی تفاوتی به خرج ندهد و با قاطعیت بیشتری با رژیم ایران برخورد کند.

ناشناس گفت...

سلام این پیام حاوی این است که آیت الله بروجردی اصلاح طلب و آزادی خواه می باشد و نژاد برایش معنی ندارد و این پیام را برای کسی فرستاده است که خود را مدعی آزادی و ضد نژاد پرستی می داند، امیدواریم که آقای اوباما با قدرت و جدیت مسئله آزادی آیت الله بروجردی را دنبال کنند.

ناشناس گفت...

با سلام، پیام آیت الله بروجردی حاوی این نکته است که ایشان خواستار تعامل با رؤسای جمهور آزادی خواه و آزاد اندیش می باشند و ما از جناب آقای اوباما که یک آزادی خواه می باشند، خواهان این هستیم که برای آزادی ایشان در سازمان ملل و مجامع بین المللی تمهیداتی بیاندیشند.

ناشناس گفت...

سلام. امیدوارم که این پیام آقای اوباما را وادار نماید که برای آزادی آیت الله بروجردی هر چه سریعتر اقدام نماید.

ناشناس گفت...

سلام، آقای اوباما در سخنرانی هایش اعلام کردند که جامعه جهانی با کمک ما و ما با کمک جامعه جهانی می توانیم جهانی آباد و آزاد در راستای صلح وعدالت داشته باشیم که آیت الله کاظمینی بروجردی اولین قدم را در این راه برداشتند و پیام یاری و همکاریشان را به عنوان روحانی ظلم ستیز و خواهان آزادی و عدالت جهان شمولی اعلام کردند که جا دارد رئیس جمهور جدید آمریکا و کابینه اش هر چه زودتر جواب این پیام مهم را در عمل ثابت کنند. متشکرم .

ناشناس گفت...

آیت الله کاظمینی بروجردی همیشه به فکر صلح جهانی ، اتحاد ملتها و مذاهب بوده و هیچگاه تبعیض را برای فرد یا جامعه ای قرار ندادند .

ناشناس گفت...

برای من هم جالب و هم جای تعجب دارد که چرا آیت الله کاظمینی بروجردی بیشتر به فکر صلح جهانی هستند و اولین بار است که در تاریخ مردی با این وضعیت جسمانی و خانوادگی همچون شیری بر اعتقاداتش که به نفع تمامی جوامع است پافشاری میکند .

ناشناس گفت...

افتخار میکنم شاگرد بزرگ مردی هستم که آوازه اش در دنیا پیچیده و از نظر عقیده ومنطق زبانزد عام و خاص شده .با آزادی هرچه زودتر معلم ادب و اخلاق آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی .

ناشناس گفت...

رژیم پست آخوندی فکر میکرد با دستگیری وتهدید آیت الله کاظمینی بروجردی میتواند جلوی اهداف بزرگ ایشان را بگیرد و تازه معلوم است که ایشان اهداف بزرگتری را برای مردم دنیا در نظر دارند که باید منتظر بمانیم تا مردم به این گوهر پاک پی ببرند .

ناشناس گفت...

سلام. آیت الله بروجردی اصلاح طلب وآزاد اندیش می باشد آقای اوباما برای آزادی ایشان کاری کنید.

ناشناس گفت...

سلام بر شما ای پیروان آیت الله بروجردی و تمام حامیان آزادی
این پیام تبریک آیت الله بروجردی خود بیانگر حس نوع دوستی ایشان با هر نوع قشر و با هر ایده و مذهبی می باشد و با امید به اینکه آقای اوباما پیگیر این همه نقض حقوق بشر در ایران بشود و از همه مهمتر به این همه بی عدالتی به نام خدا پایان دهد.

ناشناس گفت...

من هم با کلام آیت الله بروجردی موافقم که دولتمردان ایران سعی داشتن با تبلیغات در تفکر ایرانیان این را جا بزنند که در امریکا دیکتاتوری وجود دارد و آزادی نسبت به انتخاب پرزیدنت اوباما ، خلاف این گفته ها را ثابت نمود و از شجاعت آیت الله بروجردی در اصلاح روابط دولتمردان امریکایی با مذهب اسلام حقیقی جای تقدیر و تشکر دارد.

ناشناس گفت...

آیت الله بروجردی منادی جدایی دین ازسیاست است و سخنان و پیام های ایشان درتمامی زمینه ها مورد توجه تمامی صلح طلبان وآزاد اندیشان و دینداران معتقد در ایران و جهان قرارگرفته شده است، که تمام اقلیتهای مذهبی و ادیان های مختلف شیفته اخلاق وبردباری و بالاخص دیدگاه های ایشان شده اند. ایشان که برای ترویج دین سنتی، دین آباء واجدادیشان تمامی رنج های آن را به جان خریده است. ودر راه تحقق این هدف یعنی (دین سنتی) ازجان ومال و ناموس خود هم گذ شته اند، لذا ما از آقای باراک اوبامای عزیز خواهشمندیم نسبت به پیام این روحانی بی گناه و در بند حاکمان ظالم همدردی نموده و از سازمان ملل و مجامع بین المللی خواستار آزادی بی قید و شرط این روحانی آزاد اندیش باشند.

ناشناس گفت...

آقای اوباما از محضر جنابعالی خواستار از بین بردن حاکمان ظالم در مغرب و مشرق زمین هستیم و به فریادهای زندانیان عقیده و آزادی بیان، کمک و به یاریشان بشتابید؛ از جمله آیت الله بروجردی روحانی مبارز که خواستار جدایی دین از سیاست است را مورد حمایت خود قرار دهید و با قاطعیت دستور آزادی ایشان و پیروانشان از سازمان ملل و سایر سازمانها مدافع حقوق بشر خواستار باشید.

Unknown گفت...

افکار ، عقاید و هدف آقای بروجردی و برخورد ایشان با اقوام ، ملل و ادیان مختلف در سراسر جهان قابل تحسین است . امیدوارم مردم جهان این عقیده پاک و سازنده را تنها نگذارند و باحمایت ازآقای بروجردی زمینه اتحاد و صلح جهانی را فراهم کنند .

Unknown گفت...

سلام
حکام ایران دم از آزادی می زنند در صورتی که چنین نیست.آیا در ایران یک بهایی حق کاندید شدن را دارد.اما در کشوری چون آمریکا آزادی وجود دارد زیرا که نژاد پرستی را کنار گذاشتند و به یک سیاه پوست رای دادند.آیت الله کاظمینی بروجردی ،روحانی مدافع آزادی هم از این حرکت آزادی خواه استقبال نمود و بر خلاف رئسای ایران به باراک حسین اوباما تبریک گفتند.

Unknown گفت...

این نشاندهنده شجاعت بی نظیر آیت الله بروجردیست که اینگونه و در این شرایط طاقت فرسا از صلح و دوستی و عدالت صحبت میکند و از دیدگاه هایش دفاع میکند.
با ارزوی سربلندی ایشان

Unknown گفت...

با سلام
ما نيز به دنبال پيام تبريك آيت الله بروجردي ، به پرزيدنت اوباما اين موفقيت بزرگ را تبريك ميگوييم و از ايشان خواستاريم در راستاي حركتي متحد و اصلاحگرايانه ، براي آزادي آيت الله بروجردي و تمامي انسانهاي اسير ظلم تلاش كند و صلح و آزادي و عدالت را كه آرزوي ديرينه بشر ميباشد، جامه عمل بپوشاند.
با تشكر
جمعي از پيروان آيت الله بروجردي

ناشناس گفت...

با سلام پیام تبریک آیت الله کاظمینی بروجردی به جناب آقای باراک اوباما نشان دهنده این است که این روحانی دارای تفکرات و عقاید سالم وسازنده ای هستندوامیدوارم که این پیام جناب آقای اوباما را وادار نماید که برای آزادی آیت الله کاظمینی بروجردی هرچه سریعتر اقدام نماید.

ناشناس گفت...

این پیام آقای بروجردی واقعاً قابل تحسین است واز آقای باراک اوباما خواستار اقدام هر چه زودتر هستیم