۱۳۸۷ دی ۲۹, یکشنبه

تهدید هواداران آیت الله بروجردی 

مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران 

نیروهای امنیتی روز گذشته برای شناسایی افراد مرتبط با آیت الله بروجردی اقدام نمودند.

نیروهای امنیتی ضمن تماس با افراد و هواداران آیت الله بروجردی که با ایشان کماکان در تماس هستند به تهدید آنان اقدام نموده و در مورد نحوه ارسال و انتشار پیامهای صوتی ایشان از زندان ، افراد مذکور را مورد بازجویی قرار دادند.

گفته میشود یکی از موضوعات اصلی بازجویی ها و پیگیریهای نیروهای امنیتی پیام صوتی آیت الله بروجردی در خصوص اتفاقات اخیر غزه و دعوت به صلح دو طرف مخاصمه بوده است. تماس گیرندگان مذکور همچنین خواهان قطع ارتباط هواداران با این روحانی زندانی گردیدند.

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام و درود بر دلهای سوخته دل و خسته از مظالم دهر
این گونه اقدامات را شدیداً محکوم می نمائیم و خواستار رسیدگی عاجل و فوری برای حمایت از ایشان و هوادارانشان در سراسر دنیا هستیم.
1-تا کی باید شاهد این گونه اقدامات از طرف حاکمان زر و زور تزویر باشیم؟
2-آیا بیان کردن عقاید این روحانی مظلوم چه آسیبی می تواند به ایران برساند، که می آیند تلفنهایی که ایشان با هواداران و خانواده خود داشته است را مورد پیگیری قرار می دهند؟
3-آیا این نشان دهندة آن نیست که می توان اثبات کرد که ایران ناقض صلح و آزادی ما بین اعراب و اسرائیل است؟
4-آیا دیدگاههای آیت الله بروجردی چه مشکلی برای حاکمان زر و زور و تزویردر ایران برای آنها در بر دارد؟
من این سؤالات را کردم که به این نتیجه و جواب برسیم که اینان نمی خواهند در ایران و دیگر کشورها عدالت و آزادی پا برجا و برقرار باشد و این گونه با در دست داشتن زر و زور و تزویر خود می خواهند صاحب کل دنیا شوند و با ایجاد کردن رعب و وحشت در دل مردم مخصوصاً در ایران نمی خواهند مردم کاری بکنند. ولی نمی دانند که این همه ظلم و جنایت دیگر اثری ندارد و هر چه زودتر گوهر ذاتی منجی تمام بشریت نمایان میشود و آن موقع زیباست که ببینیم که این هایی که دَم از اسلام و دیانت می زنند چه جوابی برای آن ایشان دارند. و در آخر از تمامی مدافعان و نهادهای حقوق بشری در ایران و سراسر دنیا به کمک آیت الله بروجردی بیایند.
با تشکر سهر از تهران

ناشناس گفت...

با سلام، این حمله از جانب نیروهای امنیتی به خاطر انتشار پیام آیت الله کاظمینی بروجردی، خود نشان از تأثیرگذار بودن پیام ایشان بوده که جنگ را از حیطه ی عمل حکام کنار زده و همگان را به صلح تشویق کرده اند که این بر خلاف حس جنگ طلبی نظام حاکم می باشد. با تشکر

ناشناس گفت...

جای بسی تعجب است کسی که خواهان صلح و دوستی بین ملت هاست چرا باید با ایشان و هوادارانش اینگونه برخورد شود . من پیام های ایشان را از رسانه های جمعی شنیده ام ، بسیار جالب و جالی تعمق و تفکر دارد. پیشنهاد می کنم شما هم گوش دهید .
مهران

ناشناس گفت...

با سلام
تهدید و ارعاب کار همیشگی نیروهای مزدور ولایت فقیه است ولی بخواست خدا صدای حقگویان هرگز خاموش نخواهد شد

ناشناس گفت...

این پیگیری ها و تحت نظر داشتن هواداران آیت الله بروجردی ، از سوی نظام ، نشانگر آن است که آنها احساس خطر جدی از سوی آیت الله بروجردی می کنند در صورتی که آیت الله بروجردی بارها اعلام کرده که با سیاست کاری ندارد و خواستار جدائی دین از سیاست است . محسن

Unknown گفت...

با سلام
حکومت دیکتاتوری ایران تلاش میکند ارتباط آیت الله بروجردی با خارج از زندان را کاملا قطع کند.
اول از محدود کردن امکانات ارتباطی ایشان واکنون با تهدید هواداران و افراد در ارتباط با ایشان.
امیدوارم این اقدام موجب بیداری سازمانهای حمایتی شود.

ناشناس گفت...

پایات یافتن منازعه بین اعراب و اسرائیل و به صلح رسیدن آنها تا چه حد میتواند برای نظام جمهوری اسلامی خطرناک باشد که پس از پخش پیام صوتی آیت الله بروجردی که در آن دعوت به صلح و آشتی شده بود اینچنین ایشان وهوادارنشان را مورد تهدید قرار میدهند.

ناشناس گفت...

با سلام بر تمامی مخالفین ظلم و استبداد
این نا اهلان دیگر فهمیده اند که به این راحتی ها هم نمی توان جلو دار این ابر مردان پیرو آیت الله بروجردی شد زیرا که پشتوانه ی آنها ید الله است.و ید الله فوق ایدیهم.

ناشناس گفت...

سلام
طی این دو سال و نیم آیت الله بروجردی و خانواده اش و هوادارانش شکنجه ها و زجرهای بسیاری را دیده اند؛ اما یک لحظه هم از عقاید و اهداف خود باز نایستاده اند. دولت جنایتکار به هر بهانه ای که شده سعی در فشار و نابودی آنها دارد، حالا این بار به بهانۀ پخش فایلهای صوتی.

ناشناس گفت...

مشخص است که شعله های این آشوب و جنگ بین دو طرف مخاصمه در غزه را رژیم ولات فقیه بپا کرده و خواهان صلح بین آنها نیست و همچنین آشوبهای عراق زیرا صلح منافعش را نقض میکند و با ایجاد فتنه و جنگ در جاهای دیگر، سعی میکند جامعه بین الملل را از آگاهی نقض حقوق بشر در ایران دور کند و بتواند به راحتی برای برقراری حکومتشان هر ظلم و جنایتی را مرتکب شوند که بارزترینشان جنایت علیه آقای کاظمینی بروجردی و یارانش میباشد.
شکوفه

ناشناس گفت...

پربرداری از ماهیت کثیف و ریاکارانه رژیم توسط آیت الله بروجردی موجب خشم شدید رژیم شده . پیام به ظاهر ساده آقای بروجردی که اعراب و اسرائیل را به دارا بودن خویشاوندی و نقاط مشترک گوشزد نمود میتواند زمینه ساز آشتیی همیشگی گردد که این مسئله بر خلاف سرمایه گذاری رژیم در فلسطین و لبنان است و نقشه هایشان را نقش بر آب میکند .خشم رژیم از این است.

ناشناس گفت...

با سلام
این حق يک زنداني است که با محيط بيرون از زندان مخصوصاً با خانواده خود در ارتباط باشد ولي مدعيان خودخواه و ظالم اين حق را هم از آيت الله بروجردي گرفتند و با بي رحمي ايشان را به بند ديگري منتقل کردند که اين نشانه ضعف و ترس آنهاست

ناشناس گفت...

ظلم و شکنجه کافیست آیت الله بروجردی را آزاد کنید حکومت دیکتاتوری تا کی می خواهد ادامه داشته باشد؟