۱۳۸۷ دی ۱۶, دوشنبه


پیام تلفني آیت الله بروجردی زندانی عقیدتی در پی وخامت وضعیت جسمی همسر خود (خانم اکرم ولی دوست)

 »»»فايل صوتي كليك نمائيد ««« 


مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران

 

"امروز كه با منزلم تماس گرفتم، متوجه شدم كه همسرم سكته قلبي كرده و در بخش سي سي يو در بيمارستان تهران كلينيك بستري گرديده است. ايشان در طول مبارزات من در طي سالهاي متمادي همواره مورد تعرضات جسمي و روحي قرار گرفته است و ده سال قبل توسط عناصر وزارت اطلاعات ربوده شد و مورد  بي هوشي هاي ممتد و غير مجاز واقع گرديد كه نمي دانم در آن ساعات با او چه كردند. روي همين جنايت به بيماري مغزي مبتلا گرديد كه اسناد و مدارك پزشكي مربوطه موجود است و در اين دو سال و نيم به كرات مورد آزار و اذيت و خشونت قرار گرفته كه منجر به عوارض رواني و عصبي و داخلي وی شده است. اكنون كه خانواده ام گروگان حكومت ديكتاتوري قرار دارد و هيچ گونه تأمين جاني براي نزديكانم نمي باشد از همه ارگانهاي حقوقي و معنوي و انساني مي خواهم تا به دادرسي ما برخيزند و در نبود من از خانواده ام دفاع كنند.

رژيم ستمديني براي از پا درآوردن اين پيشواي ديني اقدام به تهديد و ايذاء همسر و فرزندانم كرده تا مرا به سازش با روحانيون حكومتي بكشاند بسي باعث شرمساري و ذلت است كه پدري را سالها در زنجير و بند داشته باشند و براي شكستن او از اهرمهاي احساسي و عاطفي و روان پريشي بهره بگيرند و بازماندگانش را به اسارت گيرند. ضمن محكوم كردن اقدامات نامشروع و خلاف عدالت مدعيان ديانت و سياست، از ملت مظلوم ايران مي خواهم تا در ايام جاري براي نجات خانواده ام و خانواده هاي بي پناه زنداني دعا كنند و از سازمان ملل مي خواهم تا نظارت دقيق تري بر روند حقوق بشر ايران داشته باشد."


با تشكر سيد حسين كاظميني بروجردي

زندان نظامی یزد                                       »»» متن پيام به همراه عكس لطفا كليك نمائيد 

۲ نظر:

Unknown گفت...

با سلام
درود بر استقامت خانواده آیت الله بروجردی
ایشان انواع بلایا و فشارها را از رژیم ستمدینی متحمل شده اند ولی لحظه ای در دفاع از دیدگاههای آیت الله بروجردی کوتاهی نکردند.
و با تمام وجود از ایشان حمایت میکنند.
درود خدا بر آنها

Unknown گفت...

طبق اصل 31 از "مجموعه اصول براي حمايت همه افراد در هر گونه بازداشت يا زندان" كه به امضاي دولت ايران رسيده است :
مقامات مربوطه بايستی كوشش نمايند كه در صورت لزوم امر ياری رسانی به افراد تحت سرپرستی، بويژه اعضای صغير خانواده افراد در بازداشت يا زندان با توجه به قوانين داخلی كشور تضمين شده و اقدامات دقيق برای توجه به سرپرستی كودكانی كه بدون سرپرست مانده اند، انجام گيرد.
واي بر كساني كه به حرف خود هم پايبند نيستند . رفتار با آقاي بروجردي و خانواده ايشان نمونه اي بارز از زير پا گذاشتن اين اصل از قانون زندانيان مي باشند .دولت ايران نه تنها به اين خانواده ياري نرساند بلكه خود عامل اصلي ضربه و ناراحتي و تشنج در اين خانواده شد.