۱۳۸۷ دی ۲۶, پنجشنبه

خطر مرگ در كمين آيت الله كاظميني بروجردي

شب گذشته، مسئولين زندان يزد در راستاي ايجاد فشارهاي بيشتر بر روحاني صلح طلب آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي ، پس از انتقال ايشان به بند زندانيان خطرناك، با طرح يك دعواي ساختگي،  ايشان را بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادند بگونه اي كه در اين اقدام ساختگي استخوانهاي دست و كمر ايشان آسيب جدي ديده است .

به گزارش يك منبع موثق مسئولين اين زندان تعدادي از مامورين خود را در قالب زنداني به اين بند روانه كرده و باعث ايجاد چنين جو ناامني براي آيت الله بروجردي گرديدند . در اين خصوص وكيل بند نيز اظهار داشته كه تا كنون اين افراد را مشاهده نكرده بود و معلوم نيست چگونه به اينجا منتقل شده اند !

وارد آوردن فشارهاي ممتد و طاقت فرسا بر آيت الله يروجردي در حالي ادامه دارد كه بنا بر گزارشات متعدد سازمانهاي حقوق بشري همچون عفو بين الملل، ديده بان حقوق بشر و كمپين بين المللي حقوق بشر، ايشان بخاطر وخامت وضع جسماني اش مي بايست سريعا براي استفاده از امكانات درماني لازم به محيط خارج از زندان منتقل شوند . آيت الله بروجردي در حالي در زندانهاي قرون وسطايي جمهوري اسلامي با مرگ دست و پنجه نرم ميكند كه رهبرانش مدام داعيه دفاع از حقوق بشر و مخصوصا دفاع از ملت مظلوم فلسطين را دارند !

لازم به ذكر است كه آيت الله بروجردي يك زنداني عقيدتي ست كه پس از تحمل بيش از دو سال و نيم زندان و شكنجه ، كماكان بر مواضع خويش چون آزادي عقيده ، تساوي حقوق زن و مرد ، توقف اجراي حدود اسلامي و لزوم جدايي دين از سياست پافشاري مي نمايد .

خبر فوق به تاييد مجموعه فعالان حقوق بشر ايران نيز رسيده است .

آيت الله كاظميني بروجردي در اين خصوص طي پيامي تلفني اينگونه مي گويد : لطفا كليك كنيد

۱۲ نظر:

Unknown گفت...

درود بر آيت الله بروجردي
ما به عنوان طرفداران صلح و آزادي اين اقدام بيشرمانه وظالمانه حكومت ستمديني ايران را كه با نيت از پاي در آوردن اين روحاني مظلوم انجام گرفته محكوم ميكنيم و از سازمانها و افراد مسوول خواهان رسيدگي عاجل به وضع ايشان هستيم.

ناشناس گفت...

درود بر آیت الله بروجردی مدعی جدایی دین از سیاست
ما جمعی از دانشجویان علم و صنعت تهران نیز به نوبه ی خود این اقدام وحشیانه و تروریستی نظام حاکم بر ایران را محکوم می کنیم و از مجامع بین الملل و سازمان ملل و سازمانها و نهادها و مدافعان حقوق بشر خواستاریم که به این اقدامات ظالمانه و بی شرمانه در حق این روحانی مبارز عکس العمل نشان دهند، و از ایشان حمایت کنند و سعی در تلاش برای آزادی هر چه زودترایشان و پیروانشان از بند دشمنان دین و مذهب در اسرع وقت باشند.

ناشناس گفت...

اصل ٦جموعه اصول برای حمايت همه افراد در هرگونه بازداشت يا زندان
هيچ فردی در هرگونه بازداشت يا زندان نبايد شكنجه شود و يا مورد مجازات يا رفتار بيرحمانه، غيرانسانی يا توهين آميز قرار گيرد*. هيچگونه شواهد و شرايطی نمی‌تواند به عنوان توجيهی برای شكنجه يا ديگر مجازات‌ها يا رفتارهای بيرحمانه، غيرانسانی يا توهين آميز به كار گرفته شود.

ناشناس گفت...

با سلام و درود بر مبارز نستوه آیت الله بروجردی
این وعده خداست که ظالمان بزودی نابود میگردنند . ای منادیان حقوق بشر و ای سازمانهای مدافع آزادی تا به کی سکوت ؟ تا به کی سازش؟

ناشناس گفت...

نوع رفتار نظام ولایت فقیه با آیت الله بروجردی که شخصی صلح طلب و خواهان استقرار برابری و آزادی در جهان می باشند نشان دهنده ی آن است که آنها بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در جهان می باشند . آنها با آیت الله بروجردی نمی جنگند بلکه با ایجاد صلح و امنیت و آزادی در جهان مخالفند.

ناشناس گفت...

بروجردی نترسید و خود را به مرگ عرضه کرد(بخشی از سخنان آیت الله بروجردی در شبهای محاصره منزل ایشان)این گوشه ای از شجاعت بی نظیر اوست؛که مرگ بهتر از زندگی با ننگ است[امام حسین(ع)] را به بهترین شکل به نمایش گذاشت و طیف عظیمی از امید برای استقامت آزادی خواهان در برابر حاکمان دیکتاتور ایران از خود بجای گذاشت

ناشناس گفت...

تاریخ گواه این مسئله است که همیشه کسانی که به دنبال آزادی های خدا داده و گرفتن حقّ مظلوم از ظالم بوده اند توسط سلاطین و حاکمان جبّار و زورگوی زمانه بشدت مورد آزار و شکنجه قرار گرفته اند؛سند حقانیّت آیت الله بروجردی تاریخ است و خداوند را سپاس که تاریخ زنده است.درود خداوند بر آیت الله بروجردی

ناشناس گفت...

دیگر جایی برای سهل انگاری سازمانهای دفاع از حقوق بشر و دادگاه لاحه و شورای امنیت باقی نمی ماند.آیت الله بروجردی خواهان آزادی است و شما مدافعان آزادی خواهان.برای آزادی آیت الله بروجردی تلاش کنید

ناشناس گفت...

آیت الله بروجردی نمی میرد چرا که اندیشه و تفکر او که همان جدایی دین از سیاست است در همه جای جهان ریشه دوانده.هلند

ناشناس گفت...

من معلمی از اهل تسنن هستم ، فقط این را بگویم که ظلم این رژیم به آیت الله کاظمینی بروجردی نهایت بی ادبی و بی خردی شیعه نماهای جاهل است . متشکرم .

ناشناس گفت...

تعجب آور است این قدر که این آخوندها از آیت الله کاظمینی بروجردی میترسند از خدا هم نمیترسند !

ناشناس گفت...

باسلام
این خامنه ای که میگفت این آقای بروجردی بی سواد است پس چی شده که این قدر براشون مهم و خطرناک است .