۱۳۸۷ آذر ۲۶, سه‌شنبه

پیام آیت الله کاظمینی بروجردی از زندان یزد
در شصتمین سالگرد اعلامیه جهانی حقوق بشر

درود بر انسانهای تحت ستم جهان و ستایش بر آفریدگاری که هرگز قانونی را بر آزار بشر و اذیت آدمی ارسال نکرد.
احترام می کنم به همه مدافعین صلح و عدالت و آزادی . از درون جهنمی با دنیای متمدن سخن می گویم که در آن حق و معنویت و وجدان و کرامت الهی و عفو و مسالمت، می سوزد و فریاد عدالتخواهان و آزادگان به جایی نمی رسد .
آیا براستی بشریت مظلوم را حقوقی است که باید از ناحیه حکام کشورها رعایت شود ؟ آیا مستقل زیستن اولین حقی نیست که پروردگار بزرگ به بنی آدم داده است ؟ آیا جایی که عدالت رعایت شود، رعیت به زندان می افتد ؟ آیا مردم بردگان زر خرید حکومتهای زور گو هستند که باید به آتش خودخواهی ها و خود کامگیها نابود شوند ؟ من بار دیگر دنیا را به حمایت گسترده از آزادیخواهان ایران دعوت می کنم .
با تشکر؛ سید حسین کاظمینی بروجردی – دسامبر2008

دانلود فایل صوتی

۷ نظر:

ناشناس گفت...

حکومت بر پایه کفر استوار ماند ولی بر پایه ی ظلم هرگز.به زودی تمامی ظالمین و خصوصا سران رژیم جمهوری بایستی پاسخگوی این همه ظلم باشند به امید آن روز که در آن حقیقت سخنان این مظلوم فاطمی هویدا خواهد گردید.مرده باد هر که یاری رسان ظالم است.

ناشناس گفت...

عدالت کلید گمشده در ایران است نمی دانم آیا روزی می رسد که هم نسلان من در ایران وجود عدالت را حس کنند؟ مدافعین صلح و عدالت و آزادی بیایید به دعوت آیت الله بروجردی برای حمایت گسترده از آزادیخواهان ایران پاسخ گویید

Unknown گفت...

واقعا جاي تأمل دارد كه اين آقا چقدر به عقايد خود پايبند است با وجودتغيير مشهود در ظاهر جسم بر اثر شكنجه هابازهم نداي عدالت و وجدان سر مي دهد مرحبا به شما و يارانت كاش مردم شما را با آن ناكسان اشتباه نمي گرفتندو چاره اي مي انديشيدند . ديدگاههاي شما خيلي كارساز است خوشم آمداز غيرت ديني ات اي حسين خدا

ناشناس گفت...

به خدا خيلي سخته.در اين سرما تو خونه هايتان نشسته كنار بخاري بعد مي گيد حمايتت مي كنيم .ديگر از چي مي خواي حمايت كنيد .از پيري زود رسش.از شكستگي .از دردهايي كه نبايد مي گرفت . به يادش هستيم !!!؟ كدام ياد يادي هم باقي مانده .ايول بابا دست مريضا اين جواب بروجردي نيستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت در دادگاه وجدان بايد پاسخگو باشيد تاوان سختي را بايد بدهيد .

ناشناس گفت...

مهدي بيا طاقتم تمام شد صبري ندارم سر به كوه و بيابان گذاشتم .نمي آيي دستم را نمي گيري .مگر نامت منتقم نيست ؟ كي انتقام شير به زنجير كشيده ات را مي گيري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

مهدي جانم ارباب خوب من كمرم شكست آيت الله بروجردي من چه شد؟ منبرش چه شد؟دستهاي گرمش چه شد؟ نگاه مهربانش چه شد ؟ چه نگاهي كه هر روز در بين الطلوعين انتظارت را مي كشيد چه شد؟لبهايي كه تبسم پدرانه بر رويش بود چه شد؟ صورت مهربانش چه شد ؟ بروجردي من چه شد؟ اي خدا تركيدم چرا امام زمان را نميفرستي بياد؟

ناشناس گفت...

سلام من هم به نوبه خودم عملکرد رژیم را محکوم می کنم وباید برای ازادی ایت الله بروجردی دعا کرد چون رژیم بلایی به سر این ملت اورده که راهی جز دعا کردن نداریم به امید ازادی ایت الله کاظمینی بروجردی