۱۳۸۷ آذر ۱۴, پنجشنبه

تلاش رژیم برای قطع کامل ارتباط آیت الله بروجردی با خارج از زندان

با گذشت بیش از ده روز از تبعید آیت الله بروجردی به زندان شهر یزد، ایشان همچنان از ملاقات با خانواده خود منع شده و حتی اجازه تماس با آنها را نیز ندارد. تنها امکان تماس از داخل این زندان مخوف با خارج از آن، استفاده از کارت تلفن می باشد که ایشان از دسترسی به آن محروم است. هر چند سایر زندانیان از این امکان بهره مند هستند.
نگرانی های زیادی در مورد دلایل قطع ارتباط ایشان با خارج از زندان وجود دارد که احتمالا مسئولین نظام با این تدابیر در نظر دارند ضمن قطع ارتباط ایشان با دنیای رسانه ها یاد ایشان را از اذهان عمومی محو کنند و بر شدت شکنجه ها و فشار های جسمی و روانی بر ایشان بیافزایند.

۷ نظر:

Unknown گفت...

درود بر ایت الله بروجردی
درودبر مظهر استقامت و آزادگی
ما نمیگذاریم که یاد شما از اذهان پاک شود بلکه با اشاعه هدف مقدس شما، یاد و نام دشمنان شما و مخالفین آزادی واقعی را از تاریخ محو خواهیم کرد. با امید آزادی شما

ناشناس گفت...

این رژیم پست چگونه میتواند یاد ایشان را از اذهان عمومی پاک کند در حالی که آیت الله بروجردی یک شخص نیست بلکه یک اندیشه است .

Unknown گفت...

درود بر شما

ما خوب می دانیم و شاهد هستیم که نام آیت الله بروجردی در تمامی رسانه ها و حتی اکثر مجالس بر زبان ها جاری است.پس هیچ وقت یاد و خاطره ایشان از اذهان خارج نمی شود و بدی حاکمان از یاد نرفتنی است.

ناشناس گفت...

امام علی که اسوه آزادی است در محراب نماز به شهادت رسیدند و مدعیان ولایت آسمانی با اشاعه تبلیغ دروغ باعث شدند تا سالیان مدیدی مسلمانان ندانند که علی ابن ابیطالب نماز می خوانده ولی آگاهانی حضور داشتند که با رشادت این دروغ پردازی ها را کنار زدنند خمینی و دار و دسته اش با دروغ به نام خدا و پیامبر و اوصیا به قتل و غارت مردم پرداختند تا جایی که در جهان اسلام را دینی تروریسم معرفی کردند ولی رشادت آیت الله بروجردی و یارانش ثابت نمود که خداند هرگز اهل ظلم و ستم بر بنده گانش نیست و این ظلم و ستم ریشه در ولایت جعلی ولایت فقیه دارد

ناشناس گفت...

این باعث افتخار است که روحانی آزاد اندیشی همانند آقای بروجردی در زندان وزیر شکنجه از اعقاید صلح طلبانی خود دست بر نداشته و همچنان مقاومت می کند جادارد مدعیان آزادی ایران درس آزادگی وبرابری از ایشان یاد بگیرند و مرد مردانه از وی حمایت کنند.

ناشناس گفت...

سلام
جنایات در این 27 ساله زیاد بوده که قابل شمارش نیست . اینقدر خون ملت را در شیشه کرده که ملت سرافراز ایران را در جهان بدنام نموده است ولی افسوس می خورم که این جنایات به نام خداوند مهربان نوشته شده است ولی خوشحال هستم که حرکت آقای بروجردی سبب شده که در جهان هم ایرانی و هم خداوند رفع اتهام شوند .

ناشناس گفت...

ای بسیجیان ایا می دانید کورکورانه در حال آنجام چه اعمالی هستید . ای زندانبانان آیا می دانید حکام عباسی نیز زندانبانانی چون شما داشتند .آیا می دانید قتله امام حسین نیز نماز و روزه میگرفتند . راستی چرا با اولاد فاطمه مشکل داشتند . لحظه ای بر رفتار این حکومت بیندیشید و تاریخ را مرور کنید که گویای همه چیز است . یزید هم خود را ولی امر مسلمین می خواند .منصور دوانقی خود را امیرالمومنین می خواند و مامون قاتل امام رضا خود را خادم خاندان نبوی می د انست و برای قاریان قران تبارک الله می گفت و آن کرد که میدانید.جواب این است که فقط برای حفظ حکومت این همه جنایت صورت گرفت . بیدار شوید و بیش از این از جمله شیعیان نادان نباشید که دل امام عصر را خون کردند