۱۳۸۷ آذر ۶, چهارشنبه

تجمع خانواده و هواداران آيت الله بروجردي در مقابل دفتر سازمان ملل متحد
*****
*****
مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران
در پي بي اعتنايي مسئولين مربوطه در دادگاه ويژه روحانيت نسبت به وضعيت جسمي نگران کننده آيت الله سيد حسين کاظميني بروجردي، روحاني معترض زنداني ، که با افزايش فشارها و تبعيد ايشان به زندان شهر يزد همراه شده است. خانواده و جمعي از بستگان ايشان با جمعيتي بالغ بر سيصد نفر در روز جاري مورخه 5 آذرماه 1387 از ساعت 10 صبح در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در شهر تهران دست به تجمع اعتراضي زدند. عليرغم ماهيت مسالمت آميز بودن و آرام اين تجمع ، نيروهاي امنيتي ، لباس شخصي و انتظامي با هجوم به محل مذکور و محاصره خيابان هاي اطراف، اين تجمع را بر هم زدند و با تهديد اجتماع کنندگان و ايجاد رعب و وحشت، آنها را متفرق نمودند.
شايان ذکر است در پايان اين تجمع قطعنامه اي 3 ماده اي از سوي تجمع کنندگان صادر و قرائت گرديد که اجتماع کنندگان طي آن خواستار آزادي بي قيد و شرط آيت الله کاظميني بروجردي به عنوان يک زنداني عقيدتي، رسيدگي به وضعيت سلامت جسماني و تامين امنيت جاني ايشان شدند.
متن کامل قطعنامه تجمع روز جاري عيناً در ذيل مي آيد :
به نام آفريدگار مهربان
درود برصلح، عدالت و آزادي
مسئولين محترم دفتر سازمان ملل متحد در تهران
ما فرزندان، خانواده و بستگان آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي، بدون داشتن هيچ گونه گرايش سياسي به دليل شرايط بسيار وخيم جسماني پدرمان كه مورد تائيد آقاي دكتر حسام فيروزي پزشك بين المللي نيز مي باشد، در اين محل جمع شده ايم و در سكوت و آرامش كامل خواستار پيگيري اجراي موارد زير از مسئولين محترم سازمان ملل هستيم:
1 ـ آزادي بدون قيد و شرط پدرمان آيت الله كاظميني بروجردي كه يك زنداني عقيدتي است.
2 ـ داشتن امنيت جاني و اعتقادي براي پدرمان و خانواده اش.
3 ـ رسيدگي به وضعيت سلامت جسماني و معالجه سريع ايشان در بيرون از زندان.
به پيوست نامه ايشان به سازمان ملل و ساير نامه ها و مدارک صوتي و تصويري از حمله به منزل ايشان در اکتبر 2006، خدمتتان ارسال مي گردد.
به اميد رسيدگي هرچه سريعتر به خواسته هايمان
با تشكر


۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

به قول آيت الله بروجردي به نام آفريدگار مهربان وبنده نواز و توبه پذير.نقطه اي نامعلوم!نقطه اي نيست كه خداي قادر و مهربان در آنجا حضور نداشته باشد.عوامل رواني حكومتي از شما ترسي ندارم چرا كه قطره اي اسپرم بيش نيستيد.همچنان از فرزند 27 حضرت زين العابدين حمايت مي كنم و از خداي قادر خواستارم با قدرت بي پايان خود از بنده خود كاظميني بروجردي محافظت نمايد و منه رضا همچنان بر دفاع و حمايت از استاد مهربانم پا فشاري مي كنم و از خداي مهربان شهادت را براي خودم طلب روزي دارم .در آخر براي سلامتي سردار مهدي صاحب الزمان عج از خداي همه جا حاضر همه جا ناظر كمك و رهايي از چنگال ولايت دروغ و باطل و خونخوار خامنه اي را طلب دارم يا علي.

ناشناس گفت...

خدا جانم:هم نامه نانوشته داني ***هم نامه نانوشته خواني.بروجردي هر جا باشد خانه اش در قلب منه رضا است.عكس ايشان بر سينه منه رضا است . يادش در وجود منه رضا است

ناشناس گفت...

همه وجودم به فدايت اي سردار امام آسماني من.فصل پاييز است .اما ريشه ام براي دفاع از فرزند حيدر كرار محكم است.برگهايم براي حمايت از سردار مهدي عج سرسبز تر از هر روز است .قلبم را فدايت مي كنم.جواني ام را كه همچون گل ياسي به زير چكمه هاي دولت طاغوت خميني داوطلبانه فرش زير پايشان مي كنم براي حمايتت.

ناشناس گفت...

سلام آقاي بروجردي. من بچه پايين شهر تهرانم.مالي ندارم .از دنيا هيچي ندارم .اما جواني ام را فداي شما مي كنم.اميدوارم جان ناقابل مرا براي دفاع از اسلام سنتي قبول فرماييد .يا علي موفق باشيد

ناشناس گفت...

يكي ديگر از خدمات ارزنده رهبر به اصطلاح معظم انقلاب اين است كه صدا را در گلو خفه مي كند. يك مشت انسان هاي مومن را دور خودش جمع كرده و حالت ديوانگي به آنها دست مي دهد و يورش به فرزند مولا علي (ع) مي برند. من به عنوان دكتر اين مرز و بوم كه به خاطر مسائل امنيتي و جاني ام نمي توانم نامم را فاش كنم اما از طريق دنياي مجازي اينترنت براي شما انسانهاي مومن و خدا نشناس!داروهاي آرام بخش و مسكنهاي قوي تجويز مي كنم .شرمنده شما نيروهاي حكومتي براي رهبر جانتان داروي خاصي در ذهن ندارم ولي به هر حال براي اين رهبر روانيتان كه اين طور سيّد حسين كاظميني بروجردي را شكنجه مي كند بهترين جا را براي اين رهبر گراميتان معرفي مي كنم .آدرس: تهران خيابان كارگار جنوبي بيمارستان رواني روزبه.

ناشناس گفت...

يكي ديگر از شعارهاي عوامل رواني حكومتي در زندان نظامي يزد.اي رهبر ديوانه آماده ايم آماده.

ناشناس گفت...

هفته خفه كردن صدا در گلو را به مردم در زندان ايران محبوس شده را تسليت عرض مي نمايم.

Unknown گفت...

دفاع از آيت الله بروجردي دفاع از شخص نيست بلكه دفاع از آزادي ،دين و عقيده است

ناشناس گفت...

ان ربي لسميع الدعاء

ناشناس گفت...

ان الله عزيز ذوانتقام

ناشناس گفت...

معلومه یک ادم بی سواد مثل زهر مهلکی برای جامعه مخصوصا جوانان فهیم است من نمی دانم بر خورد دولت با اشوبگران ومدعیان علم ودیانت که تمام عملکردشان سواستفاده ازاحساسات مذهبی ودینی مردم بوده وهست مورد تایید همه احاد مردم است