۱۳۸۷ آذر ۲, شنبه

نامه زندانیان هوادار آیت الله بروجردی
به مجامع حقوق بشری دنیا

مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران
ما پنج تن از زندانیان عقیدتی هستیم که 26 ماه قبل ( مهرماه 1385 – اکتبر 2006 ) به همراه صدها نفر دیگر در محل سکونت روحانی ظلم ستیز ایران، آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی تجمع کرده بودیم تا بدینوسیله مانع از دستگیری غیر قانونی ایشان شویم که طی یک تهاجم وسیع نیروهای امنیتی و پلیس و لباس شخصی های وابسته به حکومت، مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتیم و بازداشت شدیم. در ماههای اول در بندهای 240 و 209 زندان اوین تحت انواع شکنجه ها و بازجویی های شکننده و اعتراف گیری های تحمیلی قرار گرفتیم و از آن زمان تاکنون بیش از یک سال را در اسارت گذرانده ایم .
متاسفانه دادستانی ویژه روحانیت، کیفرخواست ما را بر اساس اتهاماتی تنظیم نمود که با سوابق گذشته و شخصیت اجتماعی ما کاملا در تضاد بود؛ اتهاماتی از قبیل : محاربه، اقدام علیه امنیت ملی، برهم زدن نظم عمومی، نشر اکاذیب، درگیری با نیروهای پلیس، شرکت در اجتماعات غیر قانونی، ارتباط با بیگانگان و جاسوسی ... و در جلسات دادگاهی که غیرعلنی و بدون حضور وکیل آزاد برگزار شد، فرصتی برای دفاع از خود به ما داده نشد. در ابتدا به مجازاتهای سنگین و حبسهای طویل المدت محکوم شدیم و در نهایت مجازات ما طی چند مرحله به دو سال حبس تعزیری تقلیل یافت . لازم بذکر است که ابلاغ کلیه احکام مجازات و همچنین احضاریه ها بصورت شفاهی بوده است.
در حقیقت جرم ما، صرفا حمایت از یک چهره سرشناس و یک رهبر دینی است که خواسته های میلیونها انسان ستمدیده، مبنی بر جدایی دین از حکومت و رفع تبعیض ها و همچنین تضمین آزادی های قلم و بیان و انتخاب دین را در سخنرانی ها، مصاحبه ها و مکاتبات خود به طور علنی طرح می نمود و حکومت های دینی در عصر نبود پیغمبران را استکبار دینی، دیکتاتوری مذهبی و استثمار عقیدتی می نامید.
باری، ما شاهد بوده ایم که این روحانی مردمی به جرم دفاع از حیثیت خداوند و مطالبه حقوق محرومین، تحت انواع تهاجمات و آزارها و شکنجه ها و شایعه سازی های خصمانه قرار گرفت و با وجودی که طی هفده سال مجاهدات خستگی ناپذیر، همه چیز خود را از دست داد ولی همواره از مثلث " سازش با ظالم ، سکوت و فرار از کشور" دوری جست و به واقع ، حامی و پناه گرفتاران و ستمدیدگان بود .
بدین وسیله ضمن ابراز همدردی مجدد با همه قربانیان آزادی قلم، بیان و عقیده ، بار دیگر با استمداد از تمامی نهادهای مدافع حقوق بشر و همچنین تمامی شخصیتهای حقیقی و حقوقی که نگران و دلسوز آزادیخواهان در غل و زنجیر هستند ، درخواست رسیدگی و پیگیری عاجل این پرونده را داریم .

مهرداد سوری، محمد رضا صادقی، حسن هریسچیان، علیرضا اربابی قهرودی، کامبیز حسینی
آذرماه 1387 برابر با نوامبر 2008
بندهای 7 و 8 زندان اوین

۵ نظر:

Unknown گفت...

در هر عصری یاران و مدافعان دین حنیف و اسلام واقعی مظلوم واقع شده اند.پس این عزیزان هم به خاطر دفاع از اسلام ناب و جدا از سیاست در زندان به سر می برند.ای مدافعان حقوق بشر از شما درخواست داریم که یاریشان نمایید.

Unknown گفت...

با درود بر شما
اگر انسان به خاطر حفظ دین و آبروی رسول الله در مقابل این بی دینان که به واقع آبروی دین و اسلام و پیامبر را با اعمال ناشایستشان برده اند،بایستد و تا پای جان استقامت کند سعادت دنیا و آخرت نسیبش می گردد.آیت الله بروجردی و یارانش به همین دلیل در زندان بسر می برند و ما هم از مدافعان و فعالین حقوق بشر درخواست داریم که به اوضاع ایشان رسیدگی شود.

Unknown گفت...

سلام دوستان زندانی
پیام شما را ازپشت دیوارهای بلند اوین شنیدیم برای ازادی شما و آیت الله بروجردی به درگاه خدا دعا میکنیم و همچنین تا پای جان از این روحانی ازاداندیش دفاع خواهیم کرد
و لحظه ای به عقب بر نخواهیم گشت.
به امید رویت روز رهایی

Unknown گفت...

این ظلم ها و شکنجه ها علیه حق ادامه خواهد داشت خدا هر کدام از بندگانش را به شیوه ای امتحان می کند . خوشا به حال سربلندان
با تمام وجود به همه یاران آن بنده خدا سید حسین کاظمینی بروجردی تبریک می گویم و به خاطر همه مبارزات و مقاومتها در برابر رژیم ستمدینی ایران که کسی جز با ایمان یارای مقاومت با ایشان را ندارد سپاسگذاری می کنم .

ناشناس گفت...

اي كاش عكس من هم در كنار شما پنج برادر بود .خوشا به حالتان .حسرت موقعيتتان را مي خورم