۱۳۸۷ آبان ۳۰, پنجشنبه

جلوگيري از درمان يک زنداني عقيدتي

مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران
مهندس *علیرضا صادقي از هواداران آيت الله بروجردي که در تاريخ مهرماه سال 1385 طي يورش نيروهاي امنيتي به منزل شخصي ايشان بازداشت و پس از تحمل ماهها زندان و سلول انفرادي به 2 سال حبس تعزيري محکوم گشت در پي تشديد عارضه قلبي خود با قيد ضمانت جهت مداوا به مرخصي استعلاجي اعزام گرديد. نامبرده در تاريخ 13 آبان ماه سال جاري با همراه داشتن نامه پزشکي قانوني مبني بر لزوم تداوم درمان خود جهت تمديد مرخصي استعلاجي به دادگاه ويژه روحانيت مراجعه نمود که در اين محل توسط دادگاه مجددا بازداشت و به زندان اوين منتقل گرديد.
بنا بر گزارشات دريافتي از زندان اوين در طي روزهاي اخير تشديد عارضه قلبي و تنگي نفس نامبرده باعث وخامت جسمي ايشان و در معرض خطر قرار گرفتن جان ايشان شده است. مسئولان زندان بي توجه به اسناد پزشکي و تاکيد پزشکي قانوني مبني بر وضعيت بد جسمي آقاي صادقي همچنان بر جلوگيري از درمان نامبرده اصرار مي ورزند و عملا جان اين زنداني عقيدتي را در معرض خطر قرار داده اند.
*یادآور می شود با توجه به اینکه مجموعه فعالان حقوق بشر نام شخص مذکور را « علیرضا صادقی » قید نموده لیکن نام ایشان به « محمد رضا صادقی » تصحیح می گردد.
لینک مدارک پزشکی نامبرده :

۹ نظر:

Unknown گفت...

با سلام
ياران آيت الله بروجردي براي دفاع از ايشان جان خودرا كه عزيزترين داراييشان است در كف اخلاص گذاشته اند و با تمام وجود فرياد آزاديخواهي را سر داده اند.
و اكنون منتظر حمايت هستند.

Unknown گفت...

رژيم آخوندها پست ترين رژيم تاريخ بشريت است. عمامه رسول الله را بر سر گذاشته اند ولي در بيرحمي از مغولها الگو گرفته اند. و اين يعني خيانت به انسانيت و ازادي.

Unknown گفت...

با درود
آقاي صادقي عزيز استقامت شما را كه همسان با آيت الله بروجرديست ستايش ميكنم و از خداوند يِگانه و آفريدگار ازادگي براي ايت الله بروجردي و تمامي ياران ايشان آرزوي آزادي و سلامت عاجل ميكتم.

Unknown گفت...

محمدرضا جان ، من از درون زندان بزرگ براي سلامتي شما به درگاه خداوند دعا ميكنم و از او آزادي آقا و شما را خواستارم

خوشا دردي كه درمانش تو باشي
خوشا راهي كه پايانش تو باشي

ز دوري تو قلبم داغدار است
نه در تن تاب و نه بر دل قرار است

Unknown گفت...

با سلام
این حکومت با این عمل ناشایستی که انجام داد باعث گردید که هیچ کس به آنها اعتماد نکند.آیا وجدان های بیدار این را می پذیرند که شخصی بیمار و علیل به در خانه ای بیاید و درخواست کمک نماید و صاحب خانه او را به دلیل گناه ناکرده به زندان و اسارت بیاندازد؟آیا در حکومت رسول الله و امیرالمومنین این چنین رفتارهایی دیده میشددر حالی که اینها حکومت خود را دینی و اسلامی می دانند؟ در زمان امام علی علیه السلام شخصی به نزد ایشان آمد و گفت که من دزدی کرده ام و امام فرمود برو.دو بار دیگر تکرار کرد و هر دوبار امام فرمودند برو شاید خیالاتی شده ای؟آن معصوم چنین عمل کرد و آبروی مرد را حفظ نمود و اشتباه آن مرد را به او فهماند.پس آیا در این حکومت چنین عملی جایگاهی دارد یا اینکه حتی حق بیان عقاید خود را نداشته باشی؟
کریم

Unknown گفت...

پیروان و محبین آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی
سلام
استقامت و پایداری شما در رسیدن به اهدافتان و عدم پذیرش زنجیرهای استبداد رژیم ستم دینی توسط شما مبارزین عزیز ، مرا به شگفت آورده .
مگر می شود حرکتی صورت پذیرد و رهروان آن حتی با قرار گرفتن در بدترین شرایط جسمی و روحی از پیمودن مسیر خود باز نایستند ولی به پیروزی نرسد ؟
بنده به عنوان قطره ای از دریای مبارزین ایرانی به شما این نوید را می دهم که تا پیروزی ثانیه ای بیش نمانده

Unknown گفت...

سلام
من پیگیر جریانات آیت الله بروجردی هستم. هرچه حکومت ایران برای تخریب چهره ایشان تلاش میکند و به عمال خود در رسانه های جمعی دستور نشر اکاذیبی بر علیه آیت الله بروجردی میدهد میبینیم که لحظه به لحظه حمایت آزادیخواهان از حرکت ایشان و استقامت یارانشان بیشتر و بیشتر میشود.

Unknown گفت...

با سلام بر آزاد انديشان جهان
در روايات معتبر و مستند آمده است كه شخص يهودي خاكستر سوخته بر سر پيامبر ريخت و پيامبر هنگامي كه او بيمار شد به عيادت ايشان رفتند و آن شخص يهودي عملآ شيريني اسلام را درك كرد و ايمان آورد. اكنون جاي تأمل بسيار دارد خودتان مقايسه كنيد پيامبرمان را با اين جانشينان دروغين كه چگونه آزاد انديشاني همچون آيت الله بروجردي و يارانش را شكنجه و تبعيد ميكنند.

Unknown گفت...

اگر تقدير خدا بر اين است كه در راه وصال جان بيفشانيم از جان كه سهل است ارزشمندتر از آن اگر بود ، در تقديمش ابائي نداشتيم.آقاي صادقي زندان براي انبيائي چون يوسف تقدير بود و اينك براي شما.خداوند نگهدار شما