۱۳۸۷ اردیبهشت ۱۳, جمعه

« دجّال شناسي يا ديكتاتوري مذهبي »
پيشگفتار :
تاریخ حکومتهای مستبد، مملوّ از گزارشات جاودانه‌ای از تبعیضها و سرکوبها و جنایات و مفاسد است. آنچه که می‌تواند از حضور مجدّد حکام دیکتاتور جلوگیری کند، شناخت ترفندهای آنهاست. بهانه‌ی فرعون و نمرود برتری خویش بود که خود را خدای جهان می‌دانستند. شمشیر تموچین به بهانه‌ی برتری قومی، سَرِ ملتهای دیگر را از بدن جدا می‌نمود و سوخت ماشین تخریب هیتلر را، شعار برتری نژادی تشکیل می‌داد. در طول تاریخ و مخصوصاً دوران حاضر که خیلی‌ها آنرا عصر ارتباطات و اطلاعات نامیده‌اند، بسیاری از مِتدهای دیکتاتوری، فاقد اعتبار اجرائی‌ است؛ ولی با معاينه‌ي دقیقتر به ابزارهائی برمی‌خوریم که در اَشکال مختلف به کار دیکتاتورها آمده است که اَهمّ آنها حربه‌‌ی « دین و مذهب » است و مدل امروزی آن « حکومت ولایت فقیه » در ایران است که عجیبترین نوع دیکتاتوری است؛ زیرا ایشان به بهانه پیروی از پیامبران، خود را مُحِقّ امتیازاتی می‌دانند که حتی خودِ فرستادگان رسمی خداوند نیز برای خویش قائل نبوده‌اند! در یک جمله ایشان می‌گویند: ما از طرف خداوند وکالت داریم که صاحب‌اختیار جان و مال و ناموس و سرمایه‌های مردم باشیم!!
توجیه « ولایت فقیه » برای نفی آزادی عقیده و قلم و بیان، اجرای دستورات خداوند است! که فقط و فقط بهانه‌ است؛ زیرا ایشان سوابق گسترده‌ای حتي در وارونه ‌كردن و يا زیرپا گذاشتن دستورات الهی دارند. مثلا ًبرای تحریک توده‌های مستضعف جامعه به قیام، وعده‌ی دروغین مجانی بودن آب و برق و اتوبوس را طرح نمودند! به عنوان نمونه‌ي ديگر، حيات و زندگي كه مهمترين و محترمترين سرمايه‌‌ي بشري است، برايشان بي‌ارزش است. عدّه‌اي را به كُشتن مي‌دهند و به بهانه‌ي حفظ حُرمت خون آنها، خون بيگناهان بسياري ديگر را مي‌ريزند و يا به هر بهانه ای، انديشمندان و منتقدين و متقاضيان حقوق صنفي و غيره را متهم به اهانت به خون آنها مي‌كنند و هر بلائي كه بخواهند سرشان مي‌آورند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

قبلا هم گفتيم باز هم مي گوييم
آن كسي كه بايد آيت الله بروجردي فرزند 27 حضرت زين العابدين عليه السلام را مي شناخت ،شناخت و خدا را بيشمار سپاس كه الفباي امام عصر شناسي را در كلاس درس استادي عارف آموختيم.سخني هم با سران حكومتي : اينقدر خميني كه امام نيست را به ما دانشجويان تحميل نكنيد، ما مرجع تقليد تحميلي نمي خواهيم ،ما آيت الله بروجردي را مرجع تقليد و استاد بزرگوار خودمان مي دانيم.حضراتي همچون خامنه اي لعنت الله فراموش كرده اند كه قيامتي در راه است قبري در راه است ،فراموش كرده اند كه امام زادگاني همچون آيت الله بروجردي و پدران بزرگوارش كه از دامن مادري پاك و معصوم تربيت شده اند در فرداي روز قيامت محتاج به شفاعت اين بزرگواران هستيم ،در پايان مي گوييم حالا فهميده ايم كه چرا قبر مادر فاطمه الزهرا مخفي است درِ خانه امام عصر را نشانمان نمي دهند چرا؟ ديديم با قبر آقا سيّد محمّد علي كاظميني بروجردي چه كرديد، با فرزندان رسول الله در شكنجه گاه اوين چه ها كرديد.
هر كسي را دولتي است
كه به آن مي نازد ،
ما را هم دولتي است
كه به آن مي نازيم
و دولت ما در آخر الزمان تجلي پيدا خواهد كرد