۱۳۸۶ دی ۱۴, جمعه

قتل یکی از هواداران آیت الله بروجردی
توسط رژیم دیکتاتور ایران

یکی از هواداران روحانی دیکتاتورستیز، آیت الله بروجردی، بنام خانم مریم منتظرصاحب 37 ساله و متأهل پس از ماهها تحمل درد و رنج در بیمارستان میلاد تهران ساعت 8 صبح روز سه شنبه 11 دیماه، دار فانی را وداع گفت.مراسم خاکسپاری وی در قطعه 111 ردیف 155 در جوّی کاملا ً امنیتی برگزار گردید.
ایشان قبل از حمله ی وحشيانه ي مأموران رژیم به منزل آیت الله بروجردی در 8 اکتبر 2006 ، مبتلا به تومور مغزی از نوع خفیف بود.ایشان در جریان به خاک وخون کشیدن هواداران آیت الله بروجردی در کوچه سرو خیابان آزادی تهران توسط نیروهای حکومتی ، بشدت از ناحیه سر مضروب گردید و در حالی که بعلت ضربات مهلک باتوم خونریزی شدیدی از آن ناحیه کرده بود، بهمراه سایر دستگیر شدگان به زندان اوین انتقال یافت. بدلیل اینکه برادر وی علیرضا منتظر صاحب از نزدیکان آیت الله بروجردی بود، ایشان نیز به بند 209 اوین منتقل گردید و آنجا مدتی تحت انواع شکنجه روحی و جسمی قرار گرفت . بدلیل وخامت وضع جسمانی ایشان در بند 209، مأمورین زندان از ترس فوت احتمالی وی، با أخذ وثیقه ای سنگین ایشان را آزاد کردند.
بدلیل تزریق آمپولهای مشکوک به وی توسط مأموران زندان ، ایشان در آنجا مبتلا به سرطان مغز گردید و بدین علت پس از آزادی بمدت 9 ماه در بیمارستان بستری و با مرگ دست و پنجه نرم کرد.ایشان بعنوان یکی از قربانیان واقعه سرکوب آیت الله بروجردی در اکتبر 2006 بالاخره در اوج غربت و در کنارسکوت معنادار رسانه های خبری و مدعیان مدافع حقوق بشری، از حق خداداده حیات محروم گردید تا جهان استبداد زده امروز بیش از پیش در عطش آزادی حقیقی، چشم به ظهور یگانه مصلح عادل بدوزد.
به امید ظهور مصلح راستین بشریت
وشکست اهریمن
خبرگزاری مستقل هواداران آیت الله بروجردی در تهران

هیچ نظری موجود نیست: