۱۳۸۶ بهمن ۶, شنبه

دومين ماه در بي‌خبري كامل از سرنوشت آيت الله بروجردي

يكي از اعضاي خانواده آيت الله بروجردي، در آخرين تماس با وكيل ايشان در اروپا گفت:
بنا بر اطلاعات به دست آمده، در اين دو ماه آقاي بروجردي در شكنجه‌گاه 209 اوين بوده‌اند و همچنين بر اثر ضرب و شتم شديد، بارها به اغما رفته و در بيمارستان ناشناسي بستري شده‌اند، ولي از آنجا كه هيچ تماسي با ما نداشته‌اند، اخبار دقيق و تاييد شده‌اي در دست نداريم.
ايشان توضيح داد:
علت شكنجه‌ها و برخوردهاي شديد و بازداشت دو ماه پيش عده‌ي ديگري از دستياران ايشان، افشاگري از طريق نامه‌هائي بوده كه آيت الله بروجردي به نهادها و شخصيتهاي مؤثر جهاني نوشته‌اند.
وي ادامه داد:
آقاي بروجردي در امتداد حركت امام حسين، حاضر به سازش با يزيد زمان خود نشد بنابراين وظيفه آزادگان جهان است كه با اطلاع‌رساني و حمايت قضائي از ايشان، درندگان ديني در ايران را تا حد ممكن مهار كنند.
ايشان درخواست نمود:
از آنجا كه حكومتهاي ديني در عصر غيبت، به دست دجالها و طاغوتها تاسيس و رهبري مي‌شوند، فلذا بجاست كه در ايام سالروز عزيمت شيطان بزرگ،‌ خميني به ايران، و برپائي نظام ستمديني، مردم با تحريم انتخابات و راهپيمائي‌ها، خود را سياهي لشگر يزيد دوران نكنند، و با افشاگريهاي گسترده، گامهاي نهائي در طليعه‌ي "ديو چو بيرون رود، فرشته درآيد" را بردارند.
بخشي از سروده‌ي آيت الله بروجردي در زندان، در خطاب به مستبدین دینی!
تقديم به قربانيان قلم و بيان و عقيده:

رقيبا من نمي‌گويم گل و باغ و بهار از من * گل از تو سنبل از تو هر دو عالم از تو، بند از من
تو كامت از عسل شيرين ، ني از من * تو در كاخت به مِي كامت ، سمّ از من
تو را اسب هوي بر زين، كبوتر مرده از من * تو را تبليغ و تسليح فراوان ، ناله از من
فلك را عيش و اين كشور به نوُشت * تن فرسوده و قد كماني و غمّ از من
پدر دادن ، مصيبت از فراق مادر از من * تو را قدرت به كف مكنت ، خدا از من
به سلولم زني چنگ و دهي رُعب و فشارم * به ديوار اتاقم مي‌زنم سر ، هر دم از من
به آباء و به اجدادم ، دهي فحش و جسارت * به زير كاج زندانم ، نفير نينوا از من
به نانم مي‌زني خونم، به جانم جاي پيكانت * به هردم مي‌كنم رسوا ، كه دشمن در كنار من

دفتر آيت الله بروجردي در اروپا
ظهر جمعه، 5 بهمن 1386، 25 ژانويه 2008

۷ نظر:

ناشناس گفت...

بسم الله الرحمن الرحيم رضا هستم
با سلام و خسته نباشيد خدمت شمابرادران گرامي كه بازهم با اين خبر آخر، ازاحوالات فرزند فاطمه الزهرا غمي ديگر در دلمان گذاشتيد. جناب آقاي خامنه اي فاسد با تو هستيم اين را بدان كه صبر حق با تو مداراها كند چون كه از حد بگذرد رسوا كند. اين را بدان خدا آيت الله بروجردي را فراموش نكرده و نخواهد كرد چون خدا صادق الوعد ، خدا دروغ نگفته و نمي گويد و نخواهد گفت. فرزند علي را شكنجه مي دهي كه چه ، آخر با كشتن ايشان بقاء تو تضمين مي شود، دل به چه خوش كردي به چاه هاي نفت و گاز يا به بسيج و سپاه ؟ آيا مي داني به جنگ با خدا آمده اي؟ عواقب دشمني با محمّدو آل پاك و معصومش را مي داني چيست؟ در رويا به سر مي بري خميني مرد بعد تو ،تو مي ميري و بعد ديگران آخر تو مگر تعقل نمي كني ؟ خداوند در قرآن مي فرمايد : بدترين جانوران ،آنهايي هستند كه تعقل نمي كنند.مشكيني كه حكم تخريب مرقد شريف آيت الله العظمي آقا سيّد محمّد علي كاظميني بروجردي را صادر كرد ، الان كجاست ؟ آيا برده يا باخته ؟ قرآن مي فرمايد كه خدا هرگز كافران را ياري نخواهد كرد.خامنه اي تو هم ميميري و مي بيني كه آنهايي كه با تو بيعت كرده اند تو را به خاك مي سپارند و مثل خميني به تو پشت خواهند كرد. آيت الله بروجردي فرزند بيست و هفتم حضرت زين العابدين ، امام سجّاد عليه السلام در اكثر جلساتشان ما را مثل يك پدر نصيحت مي كردند و مي فرمودند آي تويي كه مي گويي زنده باد دنيا اين را بدان كه همه چيز و همه كس با تو اند تا لب گور. تو هم اين را بدان
كه: سپاه و بسيج و نيروي انتظامي و چاههاي نفت و گاز با تواند تا لب گور و بعد در گور تو هستي و نامه اعمالت كه بوي خون مي دهد بوي خون ريخته شده حضرت آيت الله العظمي آقا سيّد محمّد علي كاظميني بروجردي پاره تن فاطمه الزهرا (س) كه توسط نيروهاي تو به قتل رسيد . راستي اگر در شب اول قبر از تو پرسيدند امام اولت كيست؟ نگو علي بگو امام هميشه جاويدم امام خميني آره

ناشناس گفت...

بسم الله الرحمن الرحيم با سلام رضا هستم
آري خدايي كه مرگ و زندگي در دست اوست خدايي كه حكومت را به تو خامنه اي داده واز تو خواهد گرفت خالقي كه آسمانها و زمين را بدون هيچ زحمتي آفريد خدايي كه هميشه ناظر اعمال زشت شماست و حاضر در زندان هاي پنهاني . اوست كه قدرت مي دهد و مي گيرد . اوست خدايي كه خامنه اي را از نيستي به هستي آورد و بي شك قادر به نابود كردن توي خامنه اي را دارد بدون هيچ ترسي . همانطور كه شيطان بزرگ خميني لعنت الله را آورد و به راحتي راحت تر از هر راحتي برد.اوست خدايي كه آسمانها و زمين و انسانها را به شفاعت محمّد و آل او آورد .اوست خداوندي كه علي را كليد دار بهشت كرد .اوست كه جانشينش (امام عصر )در زمين را از ديده ها پنهان و در وقت معين آشكار مي سازد.اوست خداوندي كه به عبادت انسان نيازي ندارداوست خداي مهربان در حق بندگان. اوست خداوندي كه قادر به حفاظت از جان و مال و ناموس فامه الزهرا و اوست خداوندي كه فرزندان علي را تنها نمي گذارد.اوست خداوندي كه به اذنش شدي رهبر ايران و حال توي ناداني كه از عقل و ايمان و دانش تهي هستي .آقاي خامنه اي به يزد مي روي و شرايط را براي تبعيد فرزند امام حسين آماده مي كني . انسان نادان قرآن را بخوان در آيات مباركش ميبيني كه خداوند مي فرمايد چه طور امكان دارد كه خاك بر روي خاك راه برود. حال در هواپيما نشته اي و 2 تاهواپيماي جنگي را ميگي كه اسكورتت كنند. چه ناداني هستي تو در بين زمين و آسمان قرار داشته بودي و از خدا نترسيدي .اوست خداوندآسمانها. بعد در قلمرو اش با او دشمني مي كني . قرآن را بخوان نمرودي كه به جنك با خداوند آسمانها و زمين رفت و به آسمان پهناور اش تير انداخت چه شد ؟ ديديم كه يك پشه كارش را ساخت . به قول آيت الله بروجردي اون ادعاي خدايي مي كرد تو ي خامنه اي كه ديگه چيزي نيستي.

ناشناس گفت...

بسم الله الرحمن الرحيم
باسلام من رضا هستم
سلام ناقابل مرا بپذيريد اي ياران با وفاي حسين عليه السلام خوشا به حال شما كه تا به حال از جان ومال خود گذشتيد و براي رضاي خداوند آسمانها و زمين تسليم خامنه اي يزيد زمانه خود نشديد و مثل ياران حسين فرزندان حسين را تنها نگذاشتيد و سلام و درود بر فرزند بيست و هفتم حضرت زين العابدين امام سجّاد عليه السلام، آقا جان به خدا قسم دوستم با دوست شما و دشمنم با دشمن شما.خدا لعنت كند كساني را كه در اين هواي سرد زمستاني ، فرزندان رسول الله را آواره كردند. خدا خامنه اي را لعنت كند كه مثل معاويه لعنت الله فرمان دستگيري شما را همانند پدر بزرگوارتان امير المومنين حضرت علي بن ابي طالب عليه السلام صادر نمود. در 1400 سال پيش در خانه علي را آتش زدند و حال در خانه شما را . در 1400 سال پيش فرزندان رسو ل الله را كتك زدند و حال شما و
فرزندانتان را. راست مي گفتيد به خدا قسم كه راست مي گفتيدكه اگر در حال حاضر آن دستي كه به صورت زهراي مرضيه مادر بزرگوارتان حضرت فاطمه الزهرا(س) سيلي زده بود الان در خاك پوسيده ولي دستهاي مشابه هست. راست مي گفتيد كه هركه بامش بيش برفش بيشتر . هركه مبلغ امام عصره بيشتر اذيت مي شه بيشتر كتك مي خوره.هر كه بيشتر مَحرم امام عصره بيشتر تهديد مي شه. خدا را شكر مي گويم كه مرا از نيستي به هستي آورد و مرا از دره جهل و ناداني به سوي نور هدايت كرد و الف باي امام عصر شناسي را از زبان شما آموختم. خدا را شكر كه بسيجي نادان و چشم و دل، كور نيستم .خدارا شكر كه مرا در اين پايانه غيبت با استادي عالم و دانا و عارف آشنا كرد . به خدا قسم كه آنهايي كه به شما تهمت مي زنند ناداني بيش نيستند . من شما را ، راحت به دست نياورده ام كه بخواهم راحت از دست بدهم .آقا سيّد حسين پدر گرامي من استاد عزيزم من خدا را شاكرم كه در آخر الزمان من نادان را با انسان عالمي همچون شما آشنا كرد. در آخر از خداوند مهربان مي خواهم حا لا كه مُهر شما فرزند رسول الله در پايانه غيبت بر پيشاني من خورده و من گناه كار را ارزش داده و دستم را گرفته، به جان بي لياقتم، لياقتي دهد تا براي فرزند حسين عليه السلام فدا كنم و شما را به دو روزه دنيا نفروشم خدا دشمنانتان را نابود و دوستانتان را پيروز گرداند. الهي آمين يا رب العالمين

ناشناس گفت...

بسم الله الرحمن الرحيم
با سلام من رضا برادر كوچك شما هستم اگر خدا قبول كند.
قابل توجه همه كساني كه فرزند رسول الله را اذيت و آزار مي كنند و اين عارف را شياد مي خوانند اين را بدانيد كه قطعا شما از آنچه انجام مي دهيد ،بازخواست مي شويد بي هيچ شكي سوره نحل.

ناشناس گفت...

بسم الله الرحمن الرحيم
باسلام من رضا هستم. اين نظرم را بسيجيان بخوانند : روز قيامت روزي است كه هر كس با نام رهبرش خوانده مي شود. سوره اسراء آيه 71. من از كلمه بسيج بدم نمي آيد كلمه بسيج كلمه مقدسي است . اما به شرط درست استفاده كردن از آن. آيا ما بايد بسيج بشويم تا فرزند رسول الله را كتك بزنيم ؟ آيا ما بايد بسيج بشويم تا آيت الله بروجردي و خانواده ايشان را به بند اوين بكشيم؟ يا نه، ما بايد بسيج بشويم تا مثل مردم 1400 سال قبل فاطمه الزهرا را كتك نزنيم . ما بايد بسيج بشويم تا مثل مردم 1400 سال قبل در خانه علي را آتش نزنيم و فرزندان رسول الله را شكنجه ندهيم. وظيفه بسيج چيست؟ آيا تهمت زدن به فرزند امام حسين عليه السلام است؟ آيا كتك و شكنجه كردن ذريه رسول الله است؟آيا اسد پاشي بر سر و صورت شيعيان علي عليه السلام است ؟ وظيفه بسيجي واقعي اين است كه در پايانه غيبت فرزندان رسول الله را اذيت و آزار نكند . بسيجي واقعي نبايد فرزندان علي را آواره كند . بسيجي واقعي نبايد فرزندان حسين را روانه بيمارستان كند. .

ناشناس گفت...

با سلام من دانشجوي دانشگاه آزاد به ظاهراسلامي هستم. آقاي احمدي نژاد من به پاي صندوق رأي رفتم و شما را انتخاب كردم . چه شد؟ آيا من به شما رأي دادم تا فرزند رسول الله را به بند اوين بكشي؟ آيا من به شما رأي دادم تا به ايشان تهمت هاي ناروا بزني ؟ آيا من به شما رأي دادم تا يك مشت بسيجي نادان را دور خود جمع كني و نقشه قتل براي آيت الله بروجردي بكشي و ايشان را در مخوف ترين زندان هاي كشور به ظاهر اسلامي شكنجه دهي؟ آيا جواب محبت من به شما اين بود ؟ آيا جواب اعتماد مردم ايران به شما اين بود كه آنها را شكنجه دهي؟شما با رأي امثال ما قشر دانشجويان اين مرز و بوم به مقام رياست جمهوري رسيديد و حال ما را آدم حساب نمي كني؟ آيا ما نبوديم كه به شما عزت داديم ؟ آيا ما نبوديم به شما مقام، افتخار داديم؟موقع انتخابات ما جوانان مي شويم آينده ساز مملكت و وقتي كه خرتان از پل گذشت ما جوانان آينده ساز مي شويم جوانان بي سر و پاي بي ادب . ما مي شويم جوانان لات و به جرم اراذل و اوباشي ما را مي كشيد ؟ خوب چهره تان را در اين 29 سال نشان داديد.

ناشناس گفت...

بسم الله الرحمن الرحيم
با سلام من رضا هستم. الان ساعت 5 صبح است و شبكه يك مستندي در باره امامزادگاني كه در ايران هستند برنامه پخش مي كند. حال سوال اينجاست كه اگر شما (خامنه اي و پيروان ولايت يزيدانه فقيه) ايمان به خدا و محمّد و آل مظلوم او داريد پس چرا فرزندان او را به بند اوين كشيده ايد و آنها را شكنجه مي دهيد؟ چرادر دومين ماه از بي خبري آيت الله بروجردي به سر مي بريم؟چرا ايشان را شكنجه مي دهيد كه تا حالا خبري از ايشان در دست نيست؟ چرا؟چرا؟چرا؟