۱۳۸۶ مهر ۱۰, سه‌شنبه

نامه خانواده آیت الله کاظمینی بروجردی

به رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی


جناب مستطاب حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی
رئیس محترم قوه قضائیه
سلام علیکم
فرموده‌اید که محاکم جمهوری اسلامی ایران عادلانه و اسلامیست. شما خود بهتر می‌دانید که در همین محاکم، سید حسین کاظمینی بروجردی و جمعی از دستیارانش بدون برخورداری از حقوق اولیه خویش، بدون حضور وکیل و در پشت درهای بسته، بدون طی شدن مراحل قانونی، محاکمه شدند و سپس با انواع شایعه‌سازی های دروغین و افتراهای کذب در رسانه‌های جمعی، از ایشان پذیرائی شد.
حضرت آیت الله ؛ شما همواره فرموده‌اید که زندانهای حکومت اسلامی ایران، دور از شکنجه و ظلم می‌باشد. سید حسین کاظمینی بروجردی‌ در نیمه ماه رمضان سال گذشته،‌ قبل از آخرین بازداشت، تنها از بیماری قلبی و کلیوی رنج می‌برد و اکنون علاوه بر آنها، به بیماریهای تنفسی ، قند ، فشار خون و پارکینسون مبتلا شده است، قدش خمیده گشته، موهایش سپید و چشمانش کم‌سو شده و به سختی تکلم می‌کند، تعادل جسمی خویش را از دست داده، دچار لرزشهای دائمیست، بدون کمک همبندیهایش نمی‌تواند حرکت کند، و در یک کلام، به علت شکنجه‌ها و فشارهای جسمی و عصبی و عاطفی، آنقدر لاغر و ضعیف و ناتوان و مصدوم گشته که حتی اگر نزدیکانش هم او را ببینند،‌ یقیناً نمی‌توانند او را بشناسند!
حضرت آیت الله ؛ یقیناً شما جهان آخرت را باور دارید و خیلی بهتر از ما می‌دانید که در قیامت، مسئولیت احکام صادره در دادگاههای کشور و نحوه برخورد با متهمین در دوران ریاست شما، مستقیماً بر عهده شما خواهد بود.
حضرت آیت الله ؛ در این دنیا که دست ما و تمامی قربانیان احکام ناعادلانه‌،‌ از همه جا کوتاه است و هیچ فریادرسی در این زمین پهناور نداریم،‌ فلذا به این وسیله،‌ همزمان با شبهای قدر ماه رمضان، برای آخرین بار با شما اتمام حجّت می‌کنیم و هرگونه کوتاهی و اهمال شما را، در دادگاه عدل قیامت، بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت.

برادران ، خواهر ، همسر و فرزندان سید حسین کاظمینی بروجردی
دوشنبه ، نهم مهرماه ۱۳۸۶ برابر با نوزدهم رمضان ۱۴۲۸ قمری

هیچ نظری موجود نیست: