۱۳۸۶ شهریور ۲۱, چهارشنبه

پيرامون وضعيت آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي

جوابيه ا‌ي پیرامون خبر شماره 10274 مورخه ی 19 شهريور 1386 از سايت حكومتي جهان و ديگر سايتهاي وابسته رژیم

در اين خبر حجت الاسلام سليمي دادستان دادگاه ويژه روحانيت ضمن اعلام خبر احكام حبسهاي طولاني مدت براي آقاي بروجردي و جمعي از متهمين پرونده،‌ شايعاتي نيز براي تخريب وجهه ايشان به راه انداخته است. ولي حقيقت آن است كه آيت الله بروجردي، برجسته‌ترين روحاني شيعه بعد از مرجع بزرگ شيعه، شهيد آيت الله العظمي آقا سيد كاظم شريعتمداري است كه بطور علني، ولايت فقيه را شرك و حكومت ديني را نامشروع خواند.
در خبر مذكور باز هم آقاي بروجردي را شياد و كلاهبردار ناميدند، درحاليكه هيچ شاكياني به جز بي‌دادگاه ويژه روحانيت و وزارت اطلاعات معلوم الحال ، نداشته است! و سپس او را بيسواد خوانده! در حالي كه او انديشمندي است كه با دو برهان قلم و بيان به صحنه‌ي مبارزه با مخترعان "دين انقلاب 57" آمد و استقبال توده‌هاي ملت را به دست آورد و همچنين بگونه‌اي با حسن ظن روشنفكران و آزادانديشان داخل و خارج و شخصيتهاي برجسته‌ي بين‌المللي روبرو شد كه در دنياي ضد روحانيت امروز، هرگز قابل تصور نبود. چنين شخصيتي نمي‌تواند بيسواد و شياد باشد، ولي در اثبات بيسوادي و شيادي رهبران ولايت فقيه و فقهاي نايب وزارت اطلاعات همين بس است كه حاضر به مناظره با آيت الله بروجردي نشدند و او را پشت درهاي بسته ، محاكمه كردند. سليمي، در پايان گفته است كه بروجردي اصلا روحاني نبوده است!! آيت الله بروجردي حدود 30 سال پيش به دست آيت الله العظمي مرعشي نجفي به كسوت روحانيت درآمد و مقامات علمي و معنوي ايشان همواره مورد تاييد مرحوم آيت الله العظمي حسن قمي و آيت الله العظمي صادق روحاني نيز بوده است.

در پايان از تمام آزاديخواهان جهان مي‌خواهيم كه رهبر ديني و ضد استبدادي ايران را ياري نمايند و ايشان را براي جدا كردن حربه‌ي دين و مذهب از دست شياطين بزرگ ديني در ايران حمايت كنند.

دفتر مرجع ضد استبدادي و زنداني ايران، آيت الله بروجردي ، در اروپا
جهانگير صالحي

هیچ نظری موجود نیست: