۱۳۸۶ مرداد ۲۴, چهارشنبه

سناریوی مضحک اعترافات رژیم همچنان ادامه دارد !!!

بدينوسيله نمايش اعترافات آيت اللـه سيد حسين كاظميني بروجردي كه طي روزهاي اخير توليد و بارها در شبكه‌هاي مختلف تلويزيوني وابسته به حكومت نمايش داده شد را محكوم مي‌كنيم، بخشهاي جعلي و صداگذاري شده در فيلم بصورت شطرنجي به نمايش درآمد كه در آنها ايشان اعتراف به بي‌سوادي و روحاني نمائي و شيادي و جاسوسي مي‌كند.
هدف اتاق فكر بيت العنكبوت ( بیت رهبری )، از ساخت اين سريالهاي مضحك آن است كه بروجردي را از صحنه‌گرداني اعتقادي جامعه حذف كند. اين حربه‌اي قديمي و تكراريست، همانطور كه براي مرجع بزرگ شيعه آيت اللـه العظمي آقا سيد كاظم شريعتمداري با توزيع بيانيه‌ در نمازجمعه‌ها و دروغ ‌پراكني در رسانه‌ها، همين مقوله را پياده كردند، چراكه آن مرجع شهيد، در دوراني كه يك ملت، خام فريبكاري خميني شده بود، با ارائه‌ي براهيني روشن، به تكذيب و تقبيح مخترعين "دين انقلاب 57" پرداخت! آيا امروز خميني بي‌آبروست يا آن مرجع مقتول!
مقامات علمي و معنوي آقاي بروجردي همواره مورد تاييد اعاظمي چون آيت اللـه العظمي وحيد خراساني و آيت اللـه العظمي صادق روحاني بوده، و در اثبات مدارج علمي ايشان،‌ همين بس كه درخواستهايش براي مناظره با فقهاء نايب وزارت اطلاعات و مراجع و علماء وابسته به دجال، هيچگاه پذيرفته نشد و دادگاهش پشت درهاي بسته و بدون حضور خبرگزاريها برگزار شد.
طبق كتب معتبر نسب‌شناسي شيعه، تمام سلسله‌ي پدران بروجردي جزء رهبران مذهبي عصر خويش بوده‌اند، آيا ايشان "روحاني نما" است يا خميني و خامنه‌اي و اژه‌اي و مكارم شيرازي كه فاقد شجرنامه بوده و هرگز هويت تاريخي پدرانشان براي ايرانيان مشخص نشده است!در خاتمه، اينكه اتهام شيادي و فساد به اين رهبر مستقل مذهبي زدند را به فال نيك مي‌گيريم كه: دشنام و اتهام از سوي فاجرين و بي‌آبرويان و اشرار، اعتبار و مقاميست كه نصيب هر انساني نمي‌شود.
هزاران نفر از هواداران "دين سنتي" و مخالفين "ولايت فقيه" مقيم پايتخت

هیچ نظری موجود نیست: