۱۳۸۶ مرداد ۲۴, چهارشنبه

آنچه دشمنان خدا و آزادی در مورد فرزندان آزاده ی این مرز وبوم جعل می کنند!

سایت حکومتی جام جم آنلاین: "دوشنبه شب(22 مردادماه) تلويزيون تصاويري را پخش کرد که حکايت از فريبکاري برخي افراد با سوءاستفاده از مقدسات ديني مردم داشت. در اين تصاوير فردي که توانسته بود عده اي را گرد خود جمع کند به انجام اعمال حج در کوههاي اطراف کرج مي پرداخت و مدعي بود به اين وسيله افراد (که لباس احرام پوشيده بودند) حاجي مي شوند! اين فرد ادعا مي کند بارها در بشقاب پرنده مربوط به امام زمان نشسته و به تشريح فضاي داخلي اين بشقاب پرنده مي پردازد!!
در تصوير ديگر بخشي از اظهارات حسين کاظميني بروجردي پخش شد که وي نحوه فريب مردم را تشريح مي کند.
وي که به دروغ ادعا مي کرد فرزند آيت الله العظمي بروجردي است ضمن اعتراف به اين که چنين نسبتي ندارد به جعل القاب ديگر اشاره مي کند و مي گويد: زير عکسهايم القاب عجيب و غريب مي نوشتم نظير نديب الفاطميه ، بشير الحيدريه که مردم هم نمي دانستند چيست و خودم را فرزند بيست و هفتم امام سجاد معرفي مي کردم.
بروجردي در ادامه گفت: نانوايي از من تقاضاي دعا کرد براي برکت نان و من گفتم هر روز 110بار بگو «ن والقلم و ما يسطرون» که هيچ ربطي به هم نداشت !!
سايت اينترنتي مرکز اسناد انقلاب اسلامي نيز بخشي از اعترافات کاظميني بروجردي را منتشر کرد و قسمتي از فيلم دادگاه وي را به نمايش گذاشت.
در اين گزارش آمده است : وي به هيچ وجه سواد مذهبي نداشته و قادر به قرائت صحيح ادعيه و قرآن نيست.
بروجردي تصريح مي کند: از حضور جمعيت زياد پاي سخنراني هايم لذت مي بردم و چون از معارف مذهبي بي بهره بودم ، بحث علمي نمي کردم و بيشتر جلسات با خواندن دعا و اشعار مي گذشت و روي روانشناسي مخاطبانم کار کرده بودم و مي دانستم چگونه بايد روي مخشان کار کنم و بلد بودم مخ بتکونم
لازم به ذکر است که عکس فوق برگرفته از اعلامیه ایست که در تخریب چهره ی مردمی آیت الله کاظمینی بروجردی بر در و دیوار مسجد نور میدان خراسان تهران ( مسجد پدر)نصب نموده اند.

هیچ نظری موجود نیست: