۱۳۸۶ تیر ۲۹, جمعه

حمایت جمعی از طلاب حوزه علميه قم از آیت الله بروجردی

حوزه های محترم علمیه و علماء گرامی سلام علیکم
ضمن احترام به ساحت مبارک شما عزیزان به اطلاع می رساند، متأسفانه مدتی است رفتار غیر اسلامی و شرعی از سوي رسانه های گروهی بدستور مسئولین بلند پایه نظام ، علیه پسر پیغمبر بنده خدا آيت الله سید حسین کاظمینی بروجردی صورت می گیرد و ایشان را مدعی دروغین خوانده و اينگونه به مردم معرفی می کنند.
وی فرزند مرجع عالیقدر و فقید عارف آیت الله العظمی سید محمد علی کاظمینی بروجردی می باشد که بمدت دو دهه تمام عمر و طراوت و جوانی خود را در راه تبلیغ امامان آسمانی هزينه نموده و در همه حال مغضوب دنیاداران دین فروش بوده است ، و از ابتدای حرکت تبلیغی خود مورد هجوم گسترده به صورت های مختلف قرار گرفته ولي هرگز سنگردفاع از ولايت امامان آسمانی را در برابر امامان انتخاباتی و خودساخته رها نکرده و حاضر به سازش با آنها نبوده و تا پای جان از دین آباء و اجدادی خویش كه دين اسلام حقيقي ميباشد، دفاع نموده است.
ایشان آثار قلمی و سخنرانی های متعدد و بي نظيري در زمینه معرفی امامان آسمانی دارد. هم اکنون اسیر دست پرونده سازان و شکنجه گران می باشد و با اتهامات ساختگی مواجه گشته است که در دادگاه ویژه روحانیت به اعدام محکوم و منتظر قرائت حکم از سوی مسئولین دفتر رهبری و دادگاه می باشد. ایشان متعتقدند نباید به اسم خدا و پیغمبر مردم را تحت فشار قرار داده و به آنها ظلم نمود که در این صورت موجب گریزان شدن خلق از خدا و دینش می شود. روحانی که باید مبلغ دین خدا باشد و مردم را فوج فوج به دین خدا وارد کند نبايد بعلت دنیاطلبی و مسائل مادي و سياسي فوج فوج مردم را از دین خدا بیرون نماید ، روحانی که زندگیش باید تجلی گر وعده معاد خداوند باشد و فریاد ارجعی را سر دهد ، نبايد از لباس خود جهت محکم کردن پایه های دنیوی استفاده کند و در امر دنیا با سیاست مداران رقابت کند. مردم در مشكلات موجود به قشر روحانیت پناه آورده و خواستار حل مشکل می شوند، ولی اگر این مشكلات را خواسته و ناخواسته و یا با سوء تدبیر از سوی حکومت دینی و روحانی ببینند، دیگر مردم باید به که پناه ببرند؟
مطمئناً اين رژيم هميشه آرزوی نابودی این قشر مهم و حساس در دین ، يعني روحانيون خواهان جدايي دين از سياست را می نمایند که عواقبش منجر به نابودی اصول و پایه های اولیه دین می گردد. آیت الله کاظمینی بروجردی در طی دوران تبلیغ دین هرگز به گفته های خود استناد نکرده بلکه احادیث اهل بیت را مطرح می نمود و این احادیث را از کتب معتبر موجود در دست شیعه جمع آوری و غبارزدایی می کرد که در این سالها شاهد ورود افراد زیادی به حوزه دین بوده و با برگزاری مراسم دعا و توسل نمایشگر قدرت والیان غدیر در کشور شیعی ایران می گشت که متأسفانه مسئولین نظام خیال سوء کرده و از محبوبیت روزافزون ایشان در بین مردم وحشت کرده و گمان باطل نمودند.
لازم به ذكر است كه معرفي اسلام واقعي و اعطاي نسخه هاي معجزه آساي آن به مردم و اخلاق و رفتار نبوي وي كه از اجدادش به ارث برده يكي از دلايل محبوبيت اين فرزند رسول الله است. ایشان عليرغم پیشنهادهای فراوان از سوی مسئولین در سالهای متمادی ثابت کرده به مسائل سیاسی علاقه ای نداشته و حاضر به ورود در این حوزه خطرناک نشده است. وی به وظیفه روحانی خود عمل کرده و از حوزه دین سنتی و آباء و اجدادی تا پای جان دفاع نموده است که حاصل آن شکنجه ایشان و بی خانمانی خانواده و مبتلا شدن به انواع بیماری ها در زندان شده است. اگر شما روحانیون و علماء گرامی به عملکرد آیت الله بروجردی نظری بیاندازید شاهد حقایق این گفته ها خواهید شد و اگر از ایشان دفاع نمی کنید از دین خدا دفاع کنید چرا که سیاست در تمام اعضاء دین نفوذ کرده و به جایی رسیده است که یکی از علماء تراز اول کشور سخن از امام زمان (عج) را ، در این برهه از زمان را به مصلحت نظام نمی بیند. این محرم است که با آهنگ های شاد صدا و سیما مزین شده است ، این جوانان شیعه هستند که در شناخت هنرپیشگان و ورزشکاران اهميت و علاقه بيشتري نسبت به شناخت امامان آسمانی از خود نشان ميدهند ، امروز الگوی جوانان ایرانی مدلهای برگرفته از شرق و غرب می باشد و احادیث اهل البیت در زندگیشان جایی ندارد و این گوشیهای همراه پیر و جوان هموطنان است که مبانی اسلام و روحانیت در آن به مسخره گرفته شده و در صدا و سیما برای خنداندن بینندگان خود قشر روحانیت را سوژه قرار داده و فیلم مارمولک را تقدیم می کند و این خیابان های کشور اسلامی است که خودرو به اکراه روحانی را جابجا می کند و همه روزه مورد متلک عام و خاص قرار گرفته است.
عزیزان تا کجا باید رفت؟ علتش چیست؟ امروزه مردم و جهانیان عوامل فقر ، گرسنگی ، گرانی ، نبود مایحتاج اولیه، فحشا و خود فروشی ، تجارت نوامیس ایرانی و هزاران مورد دیگر را از عملكرد نا سنجيده روحانیت می دانند. علتش نیز آشکار است (حکومت دینی). خداوند ناظر بر اعمال بندگانش می باشد، نمایندگان دین خدا نیز باید ناظر و مراقب باشند نه اينكه در هر آلودگی شرکت کنند، نه اينكه در هر گردن کشی و قلدری سر و قد عَلَم کنند. اصولاً روحانی که می زند و ظلم می کند دافعه دارد نه جاذبه چه برسد به اینکه روحانی حکومت کند، روحانیون بر قلوب مردم حاکمند چرا که هدایت اولیه در قلب صورت می گیرد و خداوند نیز با این عظمت خانه خود را در قلب مومن معرفی می کند. امروز روحانیت قلوب مردم را رها کرده و به تقسیم غنایم می پردازد. مردم نیز دیگر برای روحانیت در قلب خود جایی باز نکرده اند که این خطر بسیار بزرگی است. وقتی آن مرجع عالیقدر در زمان ناصرالدین شاه فرمان تحریم تنباکو را می دهد در حرمسرای شاه زنان او، قلیانها را شکسته و اجرای امر مرجع دینی را از اجرای اوامر شاهانه بالاتر می بینند، چرا ما از تاریخ درس نمی گیریم؟ آیا ذلیل شدن قشر زحمت کش روحانی در بین مردم بس نیست؟ این همه شکنجه به اسم خداوند کافی نیست.
آیت الله بروجردی می گوید امروز در ایران به دلیل رفتار زشت دولتمردان دینی خدا به جایگاه اتهام رفته است. یکی از وظایف علماء «حافظاً لدینه» می باشد. آیا مزد کاظمینی بروجردی این است؟! همیشه ایشان می گفت: امروز ما باید زیر سئوال برویم که چرا از منتخبان الهی حرف می زنیم ، بلكه ما باید دیگران را زیر سئوال ببریم که چرا از این امامان آسمانی حرف نمی زنند؟ وی به مسئولین دادگاه ويژه روحانيت گفته است که مشکل من با شما اعتقادی است نه شخصی و من دادگاهی علنی با حضور تمام خبرنگاران خواستارم تا مردم شاهد آن باشند. لازم به ذكر است اين نامه از سوي تعدادي از روحانيون جوان در حال تدريس حوزه مي باشد كه اخيرا با صداي الغوث آيت الله بروجردي بيدار شديم و به خود آمديم كه در چه چاهي افتاده بوديم لذا اين قول را به آيت الله بروجردي مي دهيم كه ما هدف شما را دنبال مي كنيم و از جان و دل تلاش مي كنيم در بين ديگر روحانيون تزريق كنيم . باشد آن روزي كه در زير سايه عدالت زندگي كنيم. در آخر وجدانهای شما را به قضاوت دعوت نموده و حمایت از دین حقـّه خدا را تقاضا می نمائیم.
از مسئول رسانه خواهشمنديم كه اين نامه را به هر كس در داخل وخارج مي توانيد ارسال كنيد حتي به قيمت دستگيري ما.
جمعي از طلاب جوان حوزه علميه قم

هیچ نظری موجود نیست: