۱۳۸۶ تیر ۱۷, یکشنبه

از هاله ي نور تا تخريب چهره ي روحانيت اصيل

به نقل از سايت خبري رجانيوز، وابسته به رئيس جمهور وقت رژيم تهران
حمایت ناشیانه بوش از یک مهره سیاسی نامتعادل

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: مفهوم و معناي آزادي مذهبي و حقوق فردي به هر كجاي جهان نفوذ كرده، گسترش يافته است، به استثناي يك منطقه در خاورميانه.

به گزارش رجانیوز، جرج بوش که در مركز اسلامي واشنگتن سخنرانی می کرد، در ادامه سخنان ضد ایرانی خود گفت:«ما در آنجا برعكس، شاهد سر برآوردن گروهي بوده ايم كه مي خواهند از مذهب به عنوان راهي براي رسيدن به قدرت و وسيله اي براي استيلاي خود استفاده كنند. اين گروه خودخوانده گمان مي كند كه از جانب تمام مسلمانان سخن مي گويد!»

جرج بوش در این سخنرانی که رسانه هاي آمریکا آن را منتشر نمودند، خود را دلسوز مسلمانان معرفی کرده و درباره ادعاهای خود مصداق هم آورد: «يك نمونه "آيت الله حسين كاظميني بروجردي" در ايران است كه يك روحاني برجسته شيعه تلقي مي شود و از جدايي مذهب از سياست طرفداري مي كند. او در ماه اكتبر سال 2006 ميلادي در تهران پس از آنكه نيروهاي امنيتي طرفدارانش را كه براي حفاظت از وي خانه اش را محاصره كرده بودند، مورد ضرب و شتم قرار گرفت و دستگير شد.»

جرج بوش که رفتارهای ضد انسانی و شرم آور نیروهایش در زندانهای گوانتانامو، ابوغریب و... موجب تنفر مردم سراسر جهان و به ویژه گروههای آمریکایی شده است، ادامه داد: «آيت الله بروجردي در زندان در بازداشت بسر مي برد و ممكن است شكنجه شده باشد.»

بوش سپس اظهار نظر نمود:« گروه خود خوانده اي كه مدعي است از جانب مسلمانان سخن مي گويد، در حقيقت شامل راديكال هايي است كه دشمن اسلام واقعي(!) هستند.»

گفتنی است حسین کاظمینی بروجردی علیرغم انتشار اسم خود با عنوان آیت الله در زیر تصاویر رنگی و بزرگی که از خود چاپ کرده، دروس حوزوی را تنها تا حد سطح خوانده ‌است.
وی چندی پیش از سوی دادگاه ویژه روحانیت برای ادای پاره‌ای توضیحات در مورد ادعای دیدار با امام زمان(عج) فراخوانده شد اما از ادای توضیح در این زمینه خودداری نموده و اعلام کرد که اساسا با دخالت دین در سیاست مخالف است.
کاظمینی علیرغم آنکه مدعی جدایی دین از سیاست است اما هر روز با شبکه‌ های تلویزیونی سلطنت‌طلب و رادیوهای ضدانقلاب و بیگانه اعم از فردا، بی‌بی‌سی، صدای آمریکا و... مصاحبه‌های مفصل انجام می داد و با معرفی کردن خود به عنوان نواده امام سجاد(ع) مدعی شد به همین علت من هم طرفدار صلح با همه هستم!

سخنان عجیب کاظمینی که طی آن مدعی می شد جمهوری اسلامی برای عدم انتشار سخنان وی، آنتن ماهواره ها را جمع می کند و یا آنکه حکومت ایران برای اینکه وی با کوفی عنان ملاقات نکند، مانع حضور دبیرکل سابق سازمان ملل در ایران شده است، از جمله مواردی است که به تدریج برخی سیاسیون داخلی و رسانه های دوم خردادی را از پرداختن رسانه ای به این سوژه منصرف نمود.

گفتنی است در دهه شصت، هنگامی که رئیس جمهور وقت آمریکا همانند جرج دبلیو بوش، اسلام پیاده شده در جمهوری اسلامی را غیر واقعی نامیده و خواستار انجام برخی اصلاحات در متون دینی اسلام شده بود حضرت امام خمینی(ره) در یکی از سخنرانیهای خود در حسینیه جماران در پاسخ به وی، این اظهارات را مضحک ارزیابی نموده و فرمودند که «من نمی دانم این رئیس جمهور آمریکا چه وقت حاشیه خود بر عروه الوثقی را منتشر می کند»!

****************************************
مدعيان واقعي را بشناسيد
از سخنراني هاي پيشين احمد خاتمي در عيد غدير ، ۸۵/۱۰/۱۸
امام جمعه موقت تهران گفت: غديري‌ها، كساني هستند كه امروز هم با علي بيعت مي‌كنند.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيد احمد خاتمي دوشنبه شب به مناسبت روز عيد غديرخم در جمع مردم يزد در محل مسجد سيدالشهداء اين شهر افزود:
ولايت فقيه، جانشين امام زمان (عج) است و بيعت با او، بيعت با حضرت علي (ع) است.
وي بيعت با غدير و وفاداري به امام حق را مهمترين مساله در جريان شناسي غدير ياد كرد و افزود:
بيعت با ولي فقيه، بيعت با خدا است.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم تصريح كرد: مساله غدير، حادثه ديروز نيست، حادثه ديروز، فردا و فرداهاست.
وي الهي بودن حاكميت را به عنوان جريان شناسي غدير ياد و تصريح كرد: جريان شناسي غدير مي‌گويد اسلام ناب محمدي، فاصله‌اي از سياست به معناي درستش را ندارد.
وي با بيان اينكه حادثه غدير، تبلور عيني دين با سياست است افزود: ما ديانت را عين سياست و سياست را عين ديانت مي‌دانيم به شرط اينكه دين به سياست خط بدهد و اين روش مولا حضرت علي (ع) است.
نماينده مردم كرمان در مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: سياستي و ديانتي كه سياست بخواهد به آن خط بدهد چنين ديني از چنين سياستي جدا است و اين همان است كه معاويه داشت!!!
خاتمي يادآور شد: مصيبت اسلام از روزي آغاز شد كه با كنار زدن مولا حضرت علي(ع)، ديانت از سياست كنار رفت و از روزي كه آن را كنار زدند جدايي ديانت از سياست شروع شد.
امام جمعه موقت تهران يادآور شد: امروز حفظ اسلام به غدير و پاسداري از اسلام، مديون غدير است.
وي در بخش ديگري از سخنانش نقش مردم در حكومت را يادآور شد و گفت: مردم زمينه مقبوليت حكومت را فراهم مي‌كنند و كاري مي‌كنند كه زمينه اجراي احكام الهي فراهم شود.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم افزود: نقش مردم اين است كه تا به صحنه نيايند، حكومت تحقق خارجي و حاكميت مقبوليت پيدا نمي‌كند.
خاتمي تصريح كرد: مردم بايد در صحنه باشند و بيعت كنند و وفاداري خود را به حكومت نشان دهند تا حكومت ديني شكل بگيرد.
وي با بيان اينكه حكومت نيز خدمتگزار مردم و گره‌گشاي كارهاي مردم است افزود: حكومتي، الهي است كه قانونش قانون اسلام باشد و حاكميتش خدايي باشد.
وي نسبت به آنچه كه به صحنه آمدن عارف نماهاي قلابي ناميد هشدار داد و گفت: بايد مواظب عارف نماهاي قلابي، مدعيان استاد اخلاق و مدعيان دروغين ملاقات با امام زمان باشيم.
خاتمي تصريح كرد: اسلام، مكتبي روشن است و هركسي را كه ديديد يك ذره از اسلام انحراف دارد، اسلامش و اخلاقش، اسلامي نيست.
وي تاكيد كرد: امروز سايه حضرت ولي عصر (عج) بر سر همه ما وجود دارد و حكومتش امضا خداوند دارد و در عصر غيبتش نيز، ولي فقيه جانشين اوست كه امضاي خدا پاي حكومتش است!!!.
اين مراسم به همت سازمان تبليغات اسلامي استان يزد و با همكاري بنياد بين‌المللي غدير اين استان به مناسب روز عيد غديرخم برگزار شد.
---> ايرنا

هیچ نظری موجود نیست: