۱۳۹۶ بهمن ۷, شنبه

درخواست نمایندگان بروجردی برای رعایت موازین انسانی زندانیان

هیات نمایندگان و گروه سخنگویان آقای بروجردی، کاشف توحید بدون مرز، خواستار برخورد مسالمت آمیز با ملت در موارد مالی و رعایت موازین انسانی با زندانیان سیاسی هستند و از حکومتی که ادعای اسلام و دین دارد،  می خواهند که حداقل برای حفظ آبروی باقی مانده اسلامشان، در برخورد با حقوق مردم مظلوم و بی پناه ایران ملایمت به خرج دهند.

این ملت بی گناه که صاحب بیشترین ذخایر طبیعی جهان است، همچنان با فقر و نداری دست و پنجه نرم می کند و کسی صدایش را نمی شنود. چرا دنیای مدعی دفاع از آزادی های مندرج در منشور سازمان ملل متحد، به گرسنگی یک سوم ایرانیان محروم توجه نمی کند؟ چرا به اضطرار و اضطراب دو سوم فرزندان این آب و خاک در زمینه های اقتصادی، امنیتی، اعتباری و اجتماعی نگاه نمی نماید؟
امروز ایران زمین، غریب و تنها است. هیچ کس به فکر نجات این مرز و بوم نیست. قدرت ها که در حال بارگیری غنایم خود هستند و همچون لاشخوران بر پیکر نحیف و ضعیف این سرزمین مقدس افتاده اند. حتی خدا هم پاسخ دعاها و ناله های این خلق کتک خورده را نمی دهد. اکنون، تاریخ کشورمان در صفحات دردناکی قرار گرفته که مثل و مانند آن را در هیچ روزگاری ثبت نشده است. 
ما که طعم تلخ بندهای امنیتی را دوازده سال قبل چشیده ایم و معلم ما نیز آلبوم فشارها و خشونت های یازده ساله زندان های مختلف بوده و اکنون یدک کش بیماری های لاعلاج و صدمات بی پایان آن است برای رهایی هم وطنان دربند و اسیرمان اشک می ریزیم و با آن ها در همه شرایط رنج آورشان همدردی می نماییم

به امید برقراری عدالت و صلح و امنیت در تمامی شئون آن

هیات نمایندگان و گروه سخنگویان بروجردی

هیچ نظری موجود نیست: