۱۳۹۵ آبان ۱۶, یکشنبه

وخامت حال آقای کاظمینی بروجردی بعد از یک دهه حبس

بنابر گزارش های رسیده از ایران، در روزهای شنبه و یکشنبه، آقای کاظمینی بروجردی در اثر درد شدید استخوان در ناحیه کمر و پاها دو بار به بهداری زندان اوین منتقل شده اند. 
با توجه به عدم وجود امکانات درمانی مناسب در بهداری زندان اوین، در روز شنبه تنها سه عدد مسکن به ایشان تزریق شده است که نتیجه ای در پی نداشت. با وخیم تر شده حال این زندانی بیمار، ایشان مجددا درروز یک شنبه 6 نوامبر به درمانگاه زندان منتقل شد که همانند دفعه پیش تنها با تزریق دارو همراه بود که متاسفانه هیچ تاثیری در کاهش درد نداشته است و پزشک زندان تنها احتمال می دهد که آقای بروجردی دچار دیسک کمر شده باشد. آقای بروجردی که انتقال خود به بهداری داخل زندان را به دلیل ناکارآمد بودن امکانات درمانی نوعی تمسخر عملی می داند، طی نامه ای به دادسرای ویژه روحانیت خواستار بستری شدن در یک بیمارستان مجهز خارج از زندان شده است و آنها را مسئول مستقیم جان خود دانسته است، ولی متاسفانه مسئولین زندان و دادگاه ویژه روحانیت از انجام آن امتناع می ورزند .
 وضعيت جسمي آقاي بروجردي به دليل عارضه استخواني به گونه ای است كه خانواده ايشان در ملاقات روز شنبه  5 نوامبر 2016، از دیدن شرایط وی شوكه شدند. این زندانی عقیدتی که به مدت ده سال محروم از درمان مناسب می باشد و همچنين تحت شکنجه های طاقت فرسا قرار گرفته است، دچار بیماری های مختلف چون ناراحتی قلبی و تنفسی و پوکی استخوان شدید شده و ماه هاست که از عارضه استخوانی رنج می برد، به طوری که کمر و پاهاي ايشان کج شده و به سختی راه می رود؛ با این حال تاکنون هیچ اقدام موثری در رابطه با درمان این زندانی از سوی مقامات زندان صورت نگرفته است. 
آقای بروجردی که مدت زندان وی شش ماه پیش به اتمام رسیده، بدون دلیل و یا حکم جدید در زندان نگه داشته شده است. نمایندگان و خانواده آقای کاظمینی بروجردی از همه نهادهای حقوق بشری درخواست کمک و رسیدگی به وضعیت این زندانی عقیدتی را دارند و خواهان آزادی هرچه سریع تر وی هستند.

هیچ نظری موجود نیست: