۱۳۹۴ فروردین ۱۰, دوشنبه

نگرانی از وضعیت جسمی آقای کاظمینی بروجردی ومحرومیت از مرخصی درمانی

گزارشات رسیده از ایران حاکی است روز شنبه 8 فرودین 1394 برابر با 28 مارچ 2015 آقای سید حسین کاظمینی بروجردی،  با همسر خود خانم اکرم ولی دوستی ملاقات کوتاهی داشته اند.
 این اولین ملاقات این زندانی عقیدتی در سال 1394 ( سال جدید ایرانیان ) می باشد. این درحالی است که این نهمین سال است که ایشان بدون وقفه درزندان بوده وهیچ مرخصی نداشته است و حتی از مرخصی درمانی نیز محروم بوده است.
 آقای کاظمینی بروجردی در این مدت بر اثر محرومیت از رسیدگی های درمانی و غذای مناسب، و تحمل شکنجه ها در این مدت، از بیماریهای مختلف چون ناراحتی قلبی و تنفسی و همچنین از پوکی استخوان شدید رنج می‌برد اما تا کنون هیچ اقدام موثری در رابطه با وضعیت این زندانی از سوی مقامات زندان صورت نگرفته است و خانواده آقای بروجردی خواهان حضور یک پزشک مستقل زیر نظر سازمانهای بین المللی برای معاینه و درمان  آقای بروجردی هستند.
همچنین بعد از انتقال اقای بروجردی از سلول انفرادی به بند ویژه روحانیت در آبان 93  تماس های تلفنی وی به شدت محدود شده و به ندرت می تواند با خانواده خود مکالمه تلفنی داشته باشد که این خود نوعی آزار و شکنجه بر این زندان 57 ساله می باشد.
مسئولین دادگاه ویژه روحانیت استفاده از دارو و درمان را برایشان منوط به کوتاه آمدن از مواضع این زندانی مخالف ولی فقیه گذاشته اند.

هیچ نظری موجود نیست: