۱۳۹۳ آذر ۱۰, دوشنبه

فراخوان شورای اسلامی عربی در لبنان برای آزادی آقای بروجردی


"شورای اسلامی عربی در لبنان خواستار جنبش و اقدام فوری علمای دینی حوزه های علمیه ی قم، مشهد و نجف برای آزادی زندانی عقیدتی، آیت الله بروجردی شد"
شورای اسلامی عربی در لبنان، بازداشت خودسرانه و ظالمانه ی زندانی عقیدتی، آیت الله بروجردی را محکوم کرده و ادامه ی بازداشت وی را که فاقد هر گونه توجیه قانونی و شرعی است را ناقض اصول آشکار و ارزشهای اسلامی مسالمت آمیز و همچنین ابتدائی ترین حقوق انسانی دانسته و خواستار آزادی فوری ایشان میباشد.

این شورا، در محکومیت این اقدام خودسرانه و تأسف بار، خواستار قیام علمای دینی حوزه های علمیه ی قم، مشهد و نجف برای آزادی خویش و ایستادگی در برابر اقدامات ظالمانه ی ولایت فقیه گردید و از آنان خواست اجازه ندهند این نظام بیش از این، پا از گلیم خویش فراتر نهد و به ندای امام حسین مبنی بر حرکت پیروان و رهروانش در مسیر آزادگی، لبیک گویند و به دستور صریح خداوند متعال در کتابش نسبت به عدم سکوت در برابر ظالمان پایبند باشند، چرا که سکوت و بی تفاوتی در برابر ظلم ولایت فقیه نسبت به مخالفینش، بمثابه ی همراهی و تایید ظلم حکام ولایت فقیه است. از آنسوی، حرکت آزادیخواهانه و حسینی وار آقای بروجردی، تاکیدی بر صحت خط مشی ایشان در مسیر امام آزادگان و پیشوای مظلومان، حسین بن علی میباشد.
بدین سبب بر ما و شما واجب است که برای حمایت و یاری ایشان بپاخیزیم و با ایشان همصدا شویم. همانا سکوت و بی توجهی تلخ ما به ادامه ی ظلم بر ایشان، با اصول شرعی دین حنیف اسلام همخوانی ندارد، همانگونه که پیامبر اسلام فرمود: " کسی که در بیان حق سکوت کند همانا شیطانی لال است." لذا شورای عربی اسلامی، خواهان همبستگی کامل برای انجام هرگونه تلاشی در جهت جلوگیری از استمرار ظلم و بی عدالتی سیستم خونریز ولایت فقیه در ایران میباشد. و ما النصر الا من عند الله تعالی
دبیر کل شورای اسلامی عربی
علامه سید محمد علی حسینی

لبنان/ بیروت 29 نوامبر 2014

هیچ نظری موجود نیست: