۱۳۹۳ مرداد ۱۰, جمعه

شهامت و شجاعت تو ستودنی است!

امروز دهم مردادماه مصادف است با زادروز آقای سید حسین کاظمینی بروجردی، این زندانی عقیدتی که سالیان متوالی بعنوان رهبر دینی درد آشنا در بین مردم زیست، از داخل زندان نیز، همچنان پژواک صدای ملت مظلوم ایران است و به مناسبت این روز و همچنین هشتیمن سالگرد حمله به منزل ایشان در 8 مرداد1385 پیام هایی از ایران و سایر کشورها، دریافت شده است. که یکی  از آنها به قرار زیر است :
گرم ترین درودها بر آیت الله بروجردی
این افتخار من است که چنین سخنانی را با شما برگرفته از احساسات قلبی عمیق خود می گویم. من یک شهروند آمریکایی هستم که در ایالت نیویورک زندگی می کنم. هر چند اکنون به سن پیری رسیده ام، ولی هر آنچه در توان داشتم به عنوان یک پروفسور زبان انگلیسی در حمایت از حقوق بشر و حقوق شهروندی برای تعالی و ارتقای جامعه و در راستای حقیقت به کار برده ام.
آیت الله بروجردی عزیز من!
من از وضعیت اخیر شما از طریق آقای استفان شوارتز مطلع شدم. شرایط سخت شما را به خاطر زندانی بودن از یک طرف و ناامیدی و محرومیت شما به خاطر محدودیت ها و خصومت کسانی که نمی توانند قلب پاک شما را درک کنند، می فهمم. شخصیت و آرزو های شما مطمئنا در پرتو نور فضیلت و کمال و تقدس الهی آکنده شده است. من یقین دارم و عقیده ای عمیق و راسخ دارم به خوبی های شما، به شهامت و شجاعت شما، و شما را به عنوان سرمشقی برای هموطنانتان و کل بشریت می شناسم. من می خواهم که بر شما درود بفرستم به خاطر شجاعت شما و به شما بگویم که من و دیگران که از وضعیت شما مطلع شده ایم، از طریق شما به عنوان یک سرمشق قدرت و اراده پیدا خواهیم کرد. این افتخار بزرگی برای من است که با این سخنان شما را خطاب قرار می دهم. من هر چه در توان دارم برای مساعدت و یاری شما انجام خواهم داد.

با عمیق ترین احترام ها و مهر فراوان

جرج بایلین

هیچ نظری موجود نیست: