۱۳۹۲ تیر ۲۸, جمعه

دادستان ویژه روحانیت آقای کاظمینی بروجردی را تهدید به قتل کرد

دادستان ویژه روحانیت (سرکوب روحانیون آزادیخواه) شخصا در سلول آقای کاظمینی بروجردی حاضر شده و وی را تهدید نموده است که در صورت ادامه افشای جنایتهای رژیم ولی فقیه او را به قتل خواهد رساند.
به گزارش فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،  روز سه شنبه ۲۵ تیرماه  قدیانی دادستان ویژه روحانیت( سرکوب روحانیون آزادیخواه) شخصا به سلول آقای کاظمینی بروجردی رفته و او را دعوت به سکوت و سازش با رژیم کرده است  که با مخالفت آقای بروجردی مواجه شد. قدیانی که نتوانسته بود ایشان را وادار به سازش نماید، طی تهدید خود گفت که "ما هر وقت بخواهیم تو را خواهیم کشت، بدون این که کسی مطلع شود" .
 در ادامه اعمال فشارها و شکنجه های روزافزون روحی و جسمی علیه  آقای کاظمینی بروجردی، زندانی عقیدتی که نزدیک به 7 سال از حبس او می گذرد، بار دیگر عوامل رژیم به سراغ این زندانی آزادیخواه رفته و با تهدید وی به قتل، خواستار سکوت ایشان شدند.
یادآوری می شود که دوشنبه هفته گذشته نیز آقای بروجردی ساعت ها تحت شکنجه و فشارهای روحی قرار گرفت تا توبه نامه بنویسد، ولی ایشان تسلیم خواسته حکومت نشده و از انجام این کار خودداری نمودند و اعلام کردند که هرگز تسلیم نخواهند شد.
با گذشت سالیان متمادی از حبس آقای کاظمینی بروجردی که بدون مرخصی درمانی و یا درمان خارج از زندان بوده است و در اثر شدت شکنجه ها و همچنین وضعیت بسیار نامناسب زندان از نظر بهداشتی و سوء تغذیه، ایشان دچار بیماری ها و عوارض متعدد از جمله دیابت، سنگ کلیه، ناراحتی قلبی، ادم ریه، ادم بسیار شدید پاها و زانوها گردیده است.
 فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،نسبت به تهدید به قتل این زندانی عقیدتی هشدار می دهد و تهدید قدیانی که در مقام دادستان ویژه قرار دارد را جدی می گیرد ونسبت به حذف فیزیکی این زندانی عقیدتی هشدار می دهد و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار دخالت برای آزادی فوری و بدون قید و شرط وی و تمامی زندانیان سیاسی در ایران است.

هیچ نظری موجود نیست: