۱۳۸۹ مرداد ۵, سه‌شنبه

پیگیری امور مربوط به کاظمینی بروجردی یکی از موارد اتهامات تازه آقای عماد الدین باقی

به گزارش سهام نیوز، عمادالدین باقی رئیس و بنیانگذار انجمن دفاع از حقوق زندانیان، در پرونده مربوط به این انجمن پس از گذشت دوسال از محاکمه اش به یک سال حبس تعزیری و پنج سال ممنوعیت از فعالیت در امور احزاب و رسانه ها و انجمن ها محکوم شد.
در رای صادره جدید، اتهامات وی به شرح ذیل می باشد:
 اقدام علیه امنیت کشور - پیگیری امور مربوط به کاظمینی بروجردی، دانشجویان بازداشتی دانشگاه امیر کبیر، معلمان بازداشت شده درتجمع در برابر مجلس برای اعتراض به اجرا نشدن قانون مصوب نظام پرداخت هماهنگ حقوق کارمندان و وقت ملاقات گرفتن از حسینی نماینده مجلس
  افشاء اسناد طبقه بندی شده درباره زندانیان - ارتباط با خانواده زندانیان مروج مسیحیت برای پیگیری وضعیت آنان - حضور بعضی از اعضای انجمن (خانم مرتاضی و گوارائی) در تجمع ۸۵ مقابل دادگاه انقلاب -حمایت معنوی از عوامل بمب گذاری اهواز با نامه نگاری به رئیس قوه قضائیه و وزیر اطلاعات - تهیه کارنامه انجمن در مورد زندانیان.

باقی می گوید: من انتظاری جز برائت نداشتم و انجمن دفاع از حقوق زندانیان و کلیه همکاران فرهیخته انجمن بخاطر خدماتی که در چارچوب قانون انجام داده اند باید مورد تقدیر قرار گیرند نه مجازات. به نظر من هیچ سندی برای بیگناهی من و انجمن محکم تر از همین رای دادگاه نیست.

هیچ نظری موجود نیست: