۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

اعلان انزجار از اسلام سیاسی، بیانیه جدید آقای بروجردی از درون زندان

با عرض ادب و احترام به پیشگاه آفریدگاری که بشر را با نسخه « و لقد کرّمنا بنی آدم » مورد حرمت و مکرمت قرار داد و هرگز راضی به خفت و خواری او نشد.
با تمام وجودم به تبلیغ پروردگاری پرداخته ام که فرامینش آسایش انسان را اعتلا داده و لوایش « لقد خلقنا الانسان فی احسن تقویم » بوده و هیچگاه آمریّتی در آزار و اذیت اشرف مخلوقات نداشته و همواره گل سرسبد خلقت را تکریم و تقدیر نموده و هیچوقت قانونی در مسیر سختی و ایذاء خلایق، ارسال نکرده است.
سالهای متمادی از اشتغالم به مواعظ دینی و اشاعه فرهنگ اصیل مذهب مسالمت آمیز می گذرد. همواره در ابلاغ الطاف و عطایای خداوندی به بندگانش عمرم را صرف نموده و بدون انتظارات مادی و نفسانی، فداکارانه به جذب مردم زمین خورده و حیرت زده مبادرت کرده ام. توفیقات الهی در رسالتم، آنچنان شد که بدون بهره گیری از رسانه های جمعی، انبوهی از هموطنانم را در مجالس معنوی گرد می آوردم تا آنجا که باعث هراس شریعتمداران تنگ نظر گردید و تحمل اجتماع مومنین گریزان از مذهب خشونت طلبان را از دست دادند و با قوای قهریه خویش، به انهدام مواضع و شعائر اسلام ناسازگار با سیاست پرداختند که در این راستا، اطفال چندماهه را نیز به قساوت تمام، آزردند، جوانان را به شکنجه گاه ها بردند، به کهنسالان رحم نکردند و عده ای را نیز به قتل رساندند.  
امروز، سئوال من از شما سردمداران دین دولتی این است که چگونه به خود اجازه می دهید تا در امور داخلی دیگر کشورها به عناوین مختلف دخالت کنید در حالیکه هیچ صدای مستقلی را در مملکت نمی توانید بشنوید و با واکنشهای سریع و همه جانبه به سرکوب آن می پردازید! ایرانی در وطن خود، مجاز به پیروی از عقائد و افکار منفک از مذهب حکومتی نمی باشد و استقلالی در تفکرات خصوصی و حتی رأی خود ندارد. همه ابعاد زندگیش را خطوط قرمز زیاده خواهان و سلطه طلبان احاطه کرده و اگر صدای کسی به اعتراض و انتقاد بلند شود، در اوین با انواع فشارها و عذابها، نابود می گردد! اگر از دنیای آزادگان و جهان ِ نگران بشر، مدد بخواهد به جاسوسی متهم می شود و از سوی دیگر هر نوع پژواك و حمایت دلسوزانه مجامع بین المللی از مطالبات ضروري ايرانيان، چشم داشت امپریالیسم و صهیونیسم تلقی می گردد! ولی سرازیر کردن اموال ملت به جیب های مبلغين و عمّال داخلی و خارجی، کاری مشروع و معقول محسوب می شود!
ایجاد پایگاه های تبلیغی و نظامی در اقصی نقاط دنیا به قیمت خالی کردن سفره های صاحبان حقیقی و حقوقی بیت المال، خلاف سنت رحمانیت الهی می باشد و بدبین کردن جامعه به شرایع آسمانی که نتیجه اسلام استبدادی است، ظلم عظیم و نابخشودنی به بشریت و کردگار مهربان می باشد.
اینجانب که در معرض کوری و فلجی قرار دارم، بار دیگر نفرت و انزجار خود را از هر نوع دین و آئینی که مردم را به زحمت بیندازد و سبب فروپاشی زندگی ملت گردد و کام هم میهنان مظلوم و محروم را تلخ نماید، اعلام می دارم.
سید حسین کاظمینی بروجردی

۱۲ نظر:

? گفت...

با سلام و درود به اقای بروجردی به راستی که اقای بروجردی با تک تک سلولهایشان در جهت حفظ دین اسلام و ازادی مردم دفاع میکنند و درود به شرف ایشان و راه ایشان

جمعی از زنان مبارز هوادر این روحانی دگر اندیش گفت...

سلام ودرود بر شما استاد عزیز وپدر دلسوزم هرگاه بیاد روزهایی که پای منبرت مینشستیم می افتیم بی اختیار اشکهایمان جاری میشود که چرا قدر مجالست باشما را ندانستیم وچه زود آنروزها سپری شد وامروز چقدر دیر میگذرداین ایام برایمان ای اسوه مجاهدت وایستادگی ایران زمین با خدای خود عهد بسته ایم که تاروز آزادیت لحظه ای برای بی آبرو کردن سردمداران حکومت از پاننشینیم ودر سنگر جدایی دین از سیاست بکوشیم وایران را آباد وآزاد ببینیم

ناشناس گفت...

با سلام بر آزادگان
شمایی که همیشه دفاع از غزه و عراق و دیگر کشور ها میکنید بیایید و صدای این زندانی ها را بشنوید که چه شکنجه های بر آنها میکنید شما حتی حاضر نیستی صدای یک زندانی که میحواهد از حق خودش دفاع کند در تلوزیون پخش کنید و شما میخواهید دفاع از غزه و دیگر کشورها کنید
زندانیان سیاسی را آزاد کنید /اعدام هارا لغو کنید بسه دیگه

زهرا گفت...

درود به این روحانی مبارز وبا شرف.

احمد از مشهد گفت...

باسلام
درود من و خانواده ام به این انسان شریف و پاک و آزاده
می خواهم بگویم ای مردم ایران ای هم وطنان ای مسئولین دلسوخته ذره ای از غیرت این روحانی دلسوز و مبارز بیاموزیم.

سیاوش گفت...

باسلام ودرود به این روحانی مردمی وخستگی ناپذیر.

نادر گفت...

سلام و درود خداوند بنده نواز به بنده خوب خدا آقاي بروجردي كه هميشه و همه حال ازحيثيت خداداده انسان دفاع كرده است.

احسان از قم گفت...

باسلام
الحق كه آيت الله كاظميني بروجردي تنها فرديست كه حقوق بشر را با ظرافت و دقت از ميان كلمات الهي استخراج و به همه انسانها ابلاغ مينمايد.
خداوندا حافظش باش

فاطمه از بهبهان گفت...

آقاي بروجردي شما را بعنوان انساني آزادمرد قبول داشته و حمايت خود را از شما با تمام وجود اعلام ميكنم

ناشناس گفت...

سلام
درود بر شرافت این مرد آزاده که از دل زندان حرفهای انسان دوستانه ی خود را ابراز می کند و نمی هراسد باشد تا آنهایی که دم از حمایت حقوق بشر می زنند نظاره گر باشند.

سامی گفت...

درود بر شما
اینهایی که می گویند روحانیت حق دارند که ساکت باشند چونکه رژیم آنها را اذیت و آزار می کند در برابر افشاگری های آیت الله بروجردی در زندان چه جوابی دارند آیا سکوت جایز است؟

ناشناس گفت...

با سپاس
بروجردی حقیقت تابناک است که از دل زندان دین را ابلاغ می کند.