۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

اعتراض هواداران آقاي بروجردي به سرکوب مردم ایران تحت عنوان "مبارزه با بدحجابی"

***مردم ايران قرباني ساديسم گردانندگان حكومت ولايت فقيه شده اند. ابتداي اين مردم آزاريها از كوچه و خيابان ها شروع و انتهاي آن به زندانهاي قرون وسطائي ختم مي گردد كه مسئولين بيمار نظام با افزايش شكنجه و اعدام زندانيان اسباب لذت بيشتر خويش را فراهم مي كنند. حكومتي كه عملكرد 31 ساله اش اصل توحيد را زير سئوال برده و باعث نفرت ميليونها انسان از دين شده، چگونه مي تواند با طرح مسائل فرعي مانند حجاب، ادعاي ديانت نمايد!
آنها به بهانه حفظ ارزش هاي ديني، طرح "مبارزه با بدحجابي" را به راه انداخته و تعداد زيادي از جوانان معترض این مرز و بوم را تحت اين عنوان دستگير و با بکار بردن زشت ترین شیوه های ایذایی آنها تحقیر مي نمايند. حقيقت آن است كه رژيم سركوبگر براي پوشش دهي به مقاصد و اهداف پليد خود، موضوع حجاب و پوشش را مطرح كرده تا سرپوشي بر جنايات خود گذاشته و به وي‍ژه در آستانه سالگرد كودتاي انتخاباتي، افكار عمومي را منحرف و با ايجاد رعب و وحشت، اعتراضات را كنترل نمايد .
بنا بر نظر آقای بروجردی حجاب باید جنبه فرهنگی داشته باشد نه تحمیلی؛ که اگر به زور انجامد به خلاف اهداف شارع مقدس می رود و امکان اصلاحات نفسانی، فردی و عمومی را از دست می دهد.
ایشان معتقد است که حجاب بنا بر مصالح و فرهنگهاي قومي و جغرافيائي به اشكال مختلف و متغير است و نمي توان آنرا در قالب چادر و مانتو به بانوان تحميل نمود.

۹ نظر:

از طرف جمعی دانشجویان کرد وآذری گفت...

سلام ودرود بربروجردی مبارز وسرفراز ما هم با نظر شما موافقیم وهر گونه تنگنا وفشار برای آزار واذیت مردم رامحکوم میکنیم

؟ گفت...

سلام من با نظر اقای بروجردی کاملا موافق هستم و به نظر من حجاب به اجبار نمیشه واین دولت با اقداماتی که انجام می ده میخواهد به طروق مختلف صدای مردم رو خاموش کنن تا بتونن بمونن و برای موندنشون هر کاری میکنن حتی اگر نابودی مردم باشد

ناشناس گفت...

سلام به آقای بروجردی آقایی که یک لحظه در برابر دفاع از مردم آرام نمی نشیند

ناشناس گفت...

خشونت تحت هر عنواني محكوم و مردود است

سعید از سیرجان گفت...

باسلام
این حکومت ظالم با دستان خودش گورش را می کند واقعا که خیلی خنده دار است اسلام
شده تزریقی اون هم به زور باتوم و تهدید و ارعاب و زندان و و شکنجه...؟! بله بقول این مرد بزرگ بخاطر عملکرد بد این ظالمان خدا زیر سؤال رفته و آبروی اسلام و پیامبر رفته.

ناشناس گفت...

با وجود اين حكومت هيچ پيشرفتي كه به نفع مردم باشد ايجاد نميشود

جمعی از طرفداران گفت...

سلام بر ابر مردی که با عمل اسلام بدون زر و زور و تزویر را زنده کرده است

هم نفس گفت...

درود بر آيت الله بروجردي و هواداران ايشان.تنها كسي كه سخنان صحيح وآشكار و بدون ايرادي بيان مي كند ايشان است

ناشناس گفت...

سلام علیکم
حكومتي كه عملكرد 31 ساله اش اصل توحيد
را زير سئوال برده و باعث نفرت ميليونها انسان از دين شده، چگونه مي تواند با طرح مسائل فرعي مانند حجاب، ادعاي ديانت نمايد!