۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

اجازه ندهیم عباس امیر انتظام و آیت اله بروجردی بدست فراموشی سپرده شوند

دنباله: با وجود اختناق و سرکوب شدید و وحشیانه ای که رژیم حاکم بر ایران در سرزمین ما برقرار نموده، شور و شوق مبارزه و جوشش ضد استبدادی ملت ما، با وجود یک رکود موقت، همچنان در حال غلیان، زنده و پایدار است.
نسل جوان ما پرچم مبارزه را به دست گرفته و در راس جنبش، به پیشروی، گاه سریع و گاه آهسته، ادامه میدهد.
نباید بگذاریم که در این شور و شوق مبارزه، قهرمانان استقامت و قدیمی سرزمینمان که جمهوری اسلامی آنها را یا خانه نشین و یا در کنج زندان محبوس نموده مورد بی توجهی و فراموشی قرار گیرند، یعنی همان چیزی که هدف جمهوری اسلامی از به بند کشیدن این عزیزانمان مد نظر داشته.
عباس امیرانتظام و ایت اله کاظمینی بروجردی، گذشته از جایگاه سیاسی و اجتماعی متفاوتشان، باشهامتی بی نظیر،بدون هیچگونه کم و کاست و ابهامی، با شفافیت تمام از جدائی حکومت از مذهب و دموکراسی و آزادی دفاع نموده و حکومت زور و اختناق را محکوم نمودند. آقای امیر انتظام (قدیمی ترین زندانی سیاسی ایران) بیش از سی سالست که در بدترین شرایط در زندان مورد شکنجه و آزار قرار گرفته و اخیرا مدتیست که از مرخصی استعلاجی استفاده نموده و برگشت به زندان مانند شمشیر داموکلس بر بالای سر ایشان اویزان است.
بعد از اینکه آیت اله کاظمینی بروجردی علنا با حکومت مذهبی به مبارزه برخاست و بر روی بام خانه اش، اعتقاد خویش را به جدائی حکومت از مذهب اعلام نمود درحقیقت رژیمی را به چالش کشید که به نام مذهب دستش تا مرفق به خون آلوده است.
ما بدینوسیله استقامت و پایداری مهندس عباس امیر انتظام، در دفاع از آرمانهای ملی خود را ارج میگذاریم. و همچنین زندانی نمودن و شکنجه های غیر انسانی آیت اله بروجردی را به شدت محکوم مینمائیم.
ما دست این قهرمانان استقامت و پایداری، وهمچنین سایر مبارزان راه آزادی کشورمان را که در کنج زندانهای رژِیم در بدترین شرایط بسر میبرند را از دور میفشاریم و هر گز مبارزات آنها را فراموش نخواهیم نمود.
پشتیبانان راه شاهزاده رضا پهلوی
2010.05.04

۱۳ نظر:

جمعی ازروحانیان درقم گفت...

باعرض سلام
ای کاش اکثریت مرد م می دانستندکه اسلام سیاسی و ساختگی وشومی که خمینی آورد واسلام انسان ساز و مردم نواز وسرشارازرحمت ،عدالت،سعادت،صلح،دوستی وآزادی که پیامبر(ص)به ارمغان آورد حسابشان ازهم جدامی باشد.دردآقای بروجردی هم همین است ولی افسوس که ایشان هم مثل اجدادشان درجامعه غریب هستند.

کیومرث گفت...

هم اینک بسیاری از عزیزانمان در بندهای مخوف زندانهای رژیم در اسارت بسر میبرد و باید با یک عظم ملی برای آزادی همگی آنان کاری کرد

خادم گفت...

امروز آنان كه در قبال حقوق بشر احساس وظيفه ميكند بايد پژواك اعتراض اين زندانيان باشند

ناشناس گفت...

رژيم همه جوره سعي در خاموش كردن صداي مخالفين دارد لذا همه بايد بروجردي شوند

ناشناس گفت...

در برابر اين همه خيانت و جنايت از سوي مدعيان دروغين ديانت در سياست، آيا فرياد رسي در جهان پيدا نميشود

ناشناس گفت...

باسلام
علت این همه شکنجه به نظرمن نبود نظارت واقدام به موقع نهادهای جهانی می باشد،اول مسئول، این نهادها هستند.

احمدرضا گفت...

سلام هرگز صداي حق خاموش نميشويد.به قول دوستمون بالانوشتن همه بايد بروجردي شوند.

ناشناس گفت...

"پشتیبانان راه شاهزاده رضا پهلوی"
امیدوارم قبل از همه شاهد باشیم تا آقای رضا پهلوی دیکتاتوری و خشونت را در همه اعصار محکوم کند، ایشان از صحبت درباره زمان پدرش فراری است.

محیا_خوزستان گفت...

سلام
من درتعجبم که خانم شیرین عبادی دارنده ی صلح نوبل جهانی کجا تشریف دارند؟ چرا برای گرفتن مصونیت آیت الله بروجردی تلاشی نمیکنند تا این همه فشار پایان یابد

جهانگیر از زابل گفت...

بادرود
من واقعاً مردی مقاوم وشجاع هما نند بروجردی ندیده ام خداوند ایشان را برای وطن حفظ کند.

ناشناس گفت...

با سپاس
سکوت مجامع بین الملل علت ادامه همه ی این فجایع است؟؟؟

سروش گفت...

هر حركتي اگر زير سايه حكومت نباشد محكوم به سركوبي است

? گفت...

درود بر اقای بروجردی ایشان نمونه ی کامل استقامت و ازادی خواهی هستند هرگز نام و اقدامات ایشان در تاریخ محو نمیشود و هرگز از ذهن ازادی خواهان پاک نمیشوند