۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۶, چهارشنبه

نامه سرگشاده آقای بروجردی به مجمع تشخیص مصلحت نظام

 رياست محترم مجمع تشخيص مصلحت نظام

درود بر مصالح عالي ملت مظلوم  ايران و سلام بر مصلحت انديشان بندگان بي پناه خداوند رعيت نواز

 به راستي فلسفه انعقاد اين تشكيلات چيست و علت كثرت چاقوهاي ولايتي و قيچي‌هاي مصلحتي و تيشه‌هاي حكومتي در اين رژيم عجيب و غريب چه مي‌باشد؟

آيا تعدد نهادهاي ناموزون و نامعقول و نامتعارف در اين حكومت، ترفيع و تكامل استعدادهاي استبدادي نيست كه شكننده امواج دموكراسي بوده و سرعت‌گيرهايي براي اجراي عدالت مي باشد و نهايتاً حصارهايي براي آزادي رأي عموم و كمربندهايي براي به تنگنا كشاندن استقلال فردي و جمعي مردم و محدوديت هاي سحرآميزي براي اعتبارات خداداده رعيت ايراني خواهد بود؟

ادامه مطلب ««

۵ نظر:

جمعی از دانشجویان گفت...

با سلام
ما دانشجویان نیز ضمن حمایت از آقای بروجردی ,به آقای رفسنجانی می گوئیم آیا جوابی برای این پرسش ها دارید به طور حتم جواب قانع کننده ای نخواهید داشت.

ناشناس گفت...

سلام
کدام مصلحت آقایان که همگی از سرمایه داران هستند وباید حافظ مصالح خود باشند این نامه نشان میدهد که آقایان در ظلم وستم دست دارند وآیت الله بروجردی با این نامه افشای مستبدین را کرده است

نسترن گفت...

سلام
جناب آقای هاشمی پاسخگوی این نماینده مردم مظلوم ایران باشید که در غیر این صورت نفرین ما شما را خواهد گرفت

ناشناس گفت...

درودبراصلاح طلب وآزادانديش آيت الله بروجردي كه بايك حرف منطق دهان نامردان تاريخ رابستي ماازشماباخونمان حمايت ميكنيم

سيد علي علوي شهروند ايراني گفت...

آقاي رفسنجاني يكي از افرادي است كه تمام اسرار اين نظام را مي داند و بر تمام مظالم آن واقف است و اكنون در مسندي است كه تحميلي بر ملت است و بايد جوابگوي مردم در اين دنيا و جوابگوي خدا در آخرت باشد. من به عنوان يك ايراني مقيم اين كشور از حق و حقوق خودم نمي گذرم و اگر در اين دنيا فرصتي شود مطالبه حقوق مي كنم و اگر نشد در آخرت از حق خودم نمي گذرم.