۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۳, یکشنبه

پيام آقاي بروجردي به مناسبت سوم ماه مي

روز جهاني آزادي مطبوعات

روز جهاني آزادي مطبوعات مبارك باد

جرايد هر كشوري سرچشمه حياتي آن مملكت است. هرگاه كه اختلالي در نظام رسانه اي ملتي پديدار شود، کشور دچار سقوطی ناخواسته می گردد. هر گونه اعمال نفوذ در خبررساني‌ها، مايه فجايع فكري جامعه مي‌شود. بدون هيچ گونه تعارفي بايد گفت كه رسانه‌هاي جمعي، حافظين حقوق ملت ها هستند و تفتيش اخبار، ضايعات اعتباري و امنيتي وسيعي را در پي خواهد داشت.

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

امروز در ایران بسیاری از مطبوعات در خدمت نظام بسر می برند و نشانه آن را در عدم انتقاد از رژیم و سانسور خبرها می توان مشاده کرد .
ولی امروز شاهد هستیم وجدان های بیداری پیدا شده اند و وظیفه اطلاع رسانی و افشای ماهیت دروغین جمهوری اسلامی را از درون زندان های مخوف نظام به دوش گفتند

مریم گفت...

توجه به مسائل مختلف جامعه ازسوی آقای بروجردی ، نشان از بینش عمیق ایشان دارد

زنان مبارز گفت...

سلام
ماهم خواهان آزادی مطبوعات می باشیم وانتظار داریم اخبار درست وواقعی را برای مردم چاپ کنند .
روزی مطبوعات داخلی از جمله روزنامه ایران از آیت الله بروجردی مقاله تولد زیبایی که در مورد امام رضا(ع) نگاشته شده بود را همراه با تصویر ایشان چاپ نمود وچندین مجله وروزنامه دیگر ولی امروز بر علیه ایشان خبر به چاپ می رسانند آخر تا به کی دورویی ونفاق,شرم بر شما

کامبیز گفت...

در ایران هیچ آزادی وجود ندارد چه برسد به آزادی روزنامه ها!

رضا گفت...

باسلام
خبررسانیها و روزنامه نگاران با آیت الله بروجردی بدون تبعیض رفتار کرده اند ؟

مرتضی گفت...

درود بر آزادی
من به شرافت این روحانی درود عرض میکنم واز صاحبان قلم تقاضا مندم بیشتر حمایت خود را از این روحانی دگر اندیش اعلام کنند

شاهد گفت...

با سلام
با حمايت همه جانبه از اين اسوه پايداري در مقابل ظالم كه طي اين 30 سال مانندي نداشته، آزادي و صلح و دوستي را به كشور عزيزمان باز گردانيم و هديه كنيم.

فرهاد از پيروان آيت الله بروجردي گفت...

ما مردم هم مي توانيم با افشاي ظلم و ستم اين حكومت و گردانندگان آن، به خودمان و ديگران در گسترش و تقويت اين حرفه شريف اطلاع رساني شريك باشيم.

عماد گفت...

سانسور خبری و عدم آزادی مطبوعات نشانه این است که دولت حاکمه مدام در فریب مردم است و نمیخواهد از اعمال شوم خود کسی با خبر شود. مانند زمانی که به خانه آیت الله بروجردی حمله شد و ایشان و یاران و خانواده اش را زندان و شکنجه کردند و نه تنها نگذاشتند روزنامه ها و خبر نگاریها خبر درست را پخش کنند، بلکه آنها را وادار به وارونه نویسی کرد.

ناشناس گفت...

در هر کشور باید روزنامه ها و جراید آزادی کامل را داشته باشند این کوچکترین حق مردم آن کشور است. در صورتی که در ایران شاهدیم که روزنامه ها در بایکوت کامل بسر میبند.
شادی

عليرضا ك گفت...

با سلام
مطبوعات آزاد ميتوانند فضاي نقد و انتقاد را در جامعه ايجاد كرده و مسئولين را مجبور به پاسخگويي كنند.اگر حكومت ديكتاتور ولايت فقيه فشار مضاعفي را بر مطبوعات وارد كرده به دليل همين عدم پاسخگو بودن ماهيت رژيم است