۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

فراخوان خانواده آقاي بروجردي در هفتمين روز از اعتصاب غذاي ايشان

با انتشار پيامهاي صوتي و افشاگريهاي آقاي بروجردي از داخل زندان مركزي يزد، اين پيشواي استبداد ستيز در روز 15 ارديبهشت، مورد ضرب و شتم و فحاشي قرار گرفت و از حق مكالمه تلفني و ملاقات با خانواده محروم گرديد و از آن تاريخ تا كنون در اعتصاب غذا به سر مي برد و پيگيريهاي خانواده ايشان و فعالين حقوق بشر در داخل و خارج نيز تا كنون بي نتيجه مانده است. خانواده و نزديكان آقاي بروجردي از تمامي مقامات بين المللي و مراكز قضائي و نهادهاي خبري درخواست كمك و اطلاع رساني فوري دارند.
با سپاس فراوان

۱۲ نظر:

جوانان یزد گفت...

سلام
ما جمعی از کسبه وجوانان یزد ضمن درود فرستادن به خانواده آیت الله بروجردی به این عزیزان اعلام میکنیم ما به تما می مشتریان خود و مردم ودوستان اطلاع رسانی کرده ومیکنیم ماقول میدهیم ابروی استبداد را خواهیم برد.

حسن وخانواده و فامیل گفت...

درود بر شما
رژیم چه خیال کرده آیا فکر میکند که ما این روحانی آزاد اندیش را رها میکنیم امروز اندیشه آیت الله بروجردی در بیرون از زندان در بین مردم است آیا با به انفرادی بردن ایشان میتوانند جلوی نشر این اندیشه های صلح طلبانه را بگیرند نه نمیتوانند زیرا بروجردی در قلب مردم است وبرای مردم است

گروهي از ترخيص كاران بندر شهيد رجايي گفت...

با سلام
ما هم به نوبه خود از اين روحاني عزيز و خانواده محترم و پيروان مقتدر ايشان حمايت خود را اعلام مي كنيم.
جمعي از ترخيص كاران بندر شهيد رجايي

مسیح گفت...

سلام من هم از این روندبسیار نگرانم واگر اقدامی از سوی کسانی که صاحب منصب ومقام در هر زمینه ای هستند صورت نگیرد ممکن است فاجعه تلخی دوباره اتفاق بیفتد

جمعی از دانشجویان گفت...

با سلام
ضمن ابراز نگرانی از وضعیت آقای بروجردی, از تمامی آزادی خواهان خواستاریم که به این روحانی کمک نمایند.

مریم گفت...

رسانه ها و سازمان های بین المللی اگر ادعا می کنند که بدون تبعیض به وظایف خود عمل می نمایند شایسته است موضوع آیت الله بروجردی را پی گیری نمایند .

شهر استخر گفت...

سلام
من هم با مريم جون موافقم، سازمان هاي بين المللي بايد به حرفاشون عمل كنن و الا ممكنه يه عده فكر كنن كه اينا همه دستشون تو يه كاسه هست و ميخوان مردم رو دور بزنن

بچه هاي مظلوم چابهار گفت...

فرياد ما را بشنويد
با تمام وجود از شما حمايت مي كنيم و ما را در كنار خود ببينيد. با آرزوي آزادي براي همه

ناشناس گفت...

سلام
ما جمعی از طرفداران آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی، خواهان آزادی هر
چه سریعترآن عزیز بزرگوار هستیم مااز سازمان ها و حقوق بشر خواستار رسیدگی به جریان اعتصاب غذای ایشان می باشیم
با تشکر فراوان

جمعي از مدافعان دين سنتي گفت...

صداي شما را به تمام جهان مي رسانيم و به دشمن ثابت مي كنيم كه آيت الله بروجردي و خانواده محترمش تنها نيستند.

ناشناس گفت...

ما هم از هر مقام و یا نهاد و یا سازمانی تقاضا داریم که به این فراخوان پاسخ داده و از هر اقدامی در این مورد که بتواند انجام دهد دریغ نورزد.
متشکریم
خانواده مرادی

نوید گفت...

آیت الله بروجردی و خانواده اش بخاطر بیشترین مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم، بیشترین فشار و ظلم هم بر ایشان روا شد. پس باید بیشتر به مسئله ایشان رسیدگی شود بویژه از سوی کسانی که مسئولیتی دارند.