۱۳۸۷ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

بازداشت دسته جمعی یک خانواده هوادار آیت الله بروجردی  

 

  مجموعه فعالان حقوق بشر در ایرانیکی از هواداران آیت الله بروجردی به همراه همسر و فرزند خردسال خود توسط نیروهای امنیتی  بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل گردید.

صبح امروز مورخه 29 بهمن ماه، مامورين دادسراي ويژه روحانيت و وزارت اطلاعات، به منزل خانم زهره شريفي از هواداران آيت الله بروجردي مراجعه نمودند و وي را به همراه همسر خود به نام محمد انصاری و كودك 5 ساله ایشان به نام اميرمهدي انصاري، بازداشت نموده و تعدادی لوازم شخصي ايشان را نيز مصادره كردند. تا شامگاه امروز،‌ هيچ اطلاعي از سرنوشت آنها به دست نيامده است.

يادآوري مي شود خانم زهره شريفي در روز 9 بهمن ماه سال جاري به همراه خانمها، زهرا عبدالله وند و مريم قاسمي در مقابل دادسراي وي‍ژه روحانيت بازداشت شده بود كه پس از بازجويي هاي اوليه آزاد گرددیده بودند.

طي چند هفته اخير فشارها بر آيت الله بروجردي که در سلول انفرادي زندان يزد به سر می برد و همچنین هواداران ایشان افزایش نگران کننده ای یافته است.

۱۷ نظر:

ناشناس گفت...

این ره که آقای خامنه ای و ایادی مزدورش میروید به ترکستان است.
مگر از اینهمه بازداشت و ارعاب و شکنجه نتیجه ای هم گرفته اید . کمی تعقل کنید و از رفتار ناشایست خود دست بردارید.

ناشناس گفت...

بنده ضمن اعتراض خود نسبت به این حرکت گستاخانه و غیر انسانی و ضد حقوق بشری عرض می کنم که ما یاران آیت الله کاظمینی بروجردی تا پای جان از ایشان دفاع میکنیم

Unknown گفت...

درود بر آزادي
با استناد به منشور حقوق بشر در دفاع از حقوق عادي وطبيعي انسانها و با توجه به اينكه دادسراي ويژه روحانيت حق بازداشت افراد عادي و غير روحاني را ندارد اين اقدام رژيم ولايت فقيه را اقدامي غيرقانوني و غير انساني ميدانيم و از مجامع مسوول خواهان رسيدگي به وضعيت نامشخص آيت الله بروجردي و ياران زنداني ايشان هستيم.
جمعي از هواداران

ناشناس گفت...

سلام
من قبلا نیز نظرم را گفته ام . تا وقتی که نهادهای بین المللی از مواضع و قوانین حقوق بشری با اعتقادی راسخ حمایت نکنند در ایران همین آش است و همین کاسه

ناشناس گفت...

از همه آزاديخواها ميخوام به فرياد اين سيد مطلوم و طرفدارانش پاسخ بدهند كه تنها راستگوي زمان ما ايشون هستند.
ميترا و دوستان

ناشناس گفت...

آخر تا کی باید شاهد این باشیم که مبارزین و آزادیخواهان را بازداشت و شکنجه کنند و چیزی نگوئیم؟ خدا میداند چه بلایی سرشان آورده اند؟ کی میخواهید سکوت را بشکنید؟

ناشناس گفت...

بسیار متأثرم که زنان در این مبارزه برای آزادی و حمایت از آیت الله بروجردی که آزادی را برای ایران و جهان خواهان است، به این گرفتاریها دچار شوند ولی ما مردها که ادعا میکنیم مردیم، کاری از پیش نبریم. باید کمی خجالت بکشیم.
یک نامرد

ناشناس گفت...

شهامت این زنان من را واقعاً به حیرت آورده و همچنین خانواده شان که در کنارشان استوارند. آنهم در برابر حکومتی که نه خدا را میشناسد و نه پیغمبر که دیدیم با این پسر پیغمبر و خانواده و یارانش چکار کردند. ای کاش تمامی کسانی که خواهان آزادی و عدل هستند مانند اینها عمل میکردند.

ناشناس گفت...

من از تمامی مدافعین حقوق بشر و سازمان بین الملل خواهانم که به این جنایت که از طرف حکومت ولایت فقیه علیه آیت الله بروجردی و یارانش روا شده رسیدگی کرده و جلوی آنرا بگیرند. خواهش میکنم هر چه سریعتر اقدام کنید.
از شیراز

ناشناس گفت...

به یقین زمانی که می شنویم عده ای از یاران آیت الله بروجردی دستگیر میشوند باید دانست که جرم آنها هم، در خواست آزادی اعتقادی و استقلال فکری است در حالی که این نظام می خواهد تمام مردم تحت نظام ستمدینی آنها باشند.

ناشناس گفت...

اکنون که مردم بی گناه ایران در بدترین شرایط اقتصادی و اجتماعی و اعتباری و روانی بسر می برند اگر برای احقاق حقوق خود اعتراضی کنند مجرم خوانده می شوند همچون آیت الله بروجردی و یارانش

ناشناس گفت...

سلام دوستان
کار رژیم به کجاها رسیده که از بچۀ کوچک هم نمیگذرد. واقعاً که امنیت ملی در خطر است. یاد حکومت بنی عباس می افتم که بچه های شیعه را کشتند که مبادا بزرگ شوند و راه پدرانشان را ادامه دهند. آری حکومت سید علی آقاست.

ناشناس گفت...

یاران آیت الله کاظمینی بروجردی میدانستند و میدانند که در این راه همانند خود ایشان احتمال پرداخت هزینه های بزرگ مالی و جانی بسیار زیاد است (از جمله از دست دادن و شکنجه بچه هایشان) و آگاهانه اینکار را میکنند و دست از مبارزه برای آزادی برنمیدارند. ولی رژیم ضد انسانی چقدر بیشرم و گستاخ است که به بچه چند ساله و یا چند ماهه رحم نمیکند این نهایت بیرحمی و خباثت آنها را میرساند.
متشکرم ناهید

ناشناس گفت...

رفتاری که این رژیم با این خانواده و ملت ایران میکند از حمله مغول بدتر است چرا که اینها به نام دین جنایتها میکنند و آبروی خدا و پیامبرانش را میبرند.

ناشناس گفت...

بگذار تا این گرگان حمله کنند . به خیال اینکه می توانند صلح طلبان را از پای در بیاورند . ما زنان و مردان از مواضع دین سنتی آیت الله بروجردی دفاع می کنیم و در این راه فرزندان خردسالمان را به زندان تقدیم میکنیم .

ناشناس گفت...

سلام
آیا سازمان یا نهادی بین المللی وجود ندارد تا جلوی جسارت دیکتاتوران را بگیرد . من متاسفم برای خانواده بزرگ حقوق بشر که فقط به یک شبکه اطلاع رسانی تبدیل شده است.

ناشناس گفت...

با سلام
ضمن محکوم کردن این حرکت از سوی رژیم خواستار آزادی این بانو می باشیم.