۱۳۸۷ دی ۲۸, شنبه

دور جدید اعتراضات به حکم فرزاد کمانگر را آغاز میکنیم

در طی سی ماه گذشته همواره یکی از موارد اعتراض جامعه مدنی و مدافعان حقوق بشر، بازداشت و به اعدام محکوم شدن فرزاد کمانگر ، معلم ، فعال صنفی و مدافع حقوق بشر بوده است.

در این اعتراضات دهها سازمان مدافع حقوق بشر در سطح جهان ، اتحادیه های صنفی ، تشکلات کارگری ، فعالان سیاسی ، دانشجویی ، احزاب گوناگون ، نمایندگان مجلس و اقشار مختلف اجتماع با هزاران اعتراض نامه در سطح داخلی و بین المللی و یا  برگزاری تجمعات پرشور سنندج ، مهاباد ، کامیاران ، پاسارگاد ، تحصن و تجمعات مختلف خارج کشور حضور داشتند. مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران نیز همواره تلاش نمود در طی سی ماه گذشته در این اعتراضات حضوری جدی و موثر حسب وظیفه خود داشته باشد. 

»»» براي ادامه مطلب لطفاً كليك كنيد 

۱۵ نظر:

ناشناس گفت...

این رژیم برای هیچ نامی احترام قائل نیست چه معلم و چه روحانی و چه دانشجو و یا مادران آزادیخواه ،اینان تنها و تنها به حفظ مقام و جایگاه خود ،و افزودن دلار درحسابهای ارزی خویش مشغولند و در این راه ریختن خون امثال کمانگرها بهای حفظ حکومتشان است . به امید طلوع خورشید عدالت

ناشناس گفت...

یاور
با سلام ؛ دیدگاه آیت الله بروجردی در مورد حقوق بشر این است که انسانها نان خور خداوند است و هر گونه جنگ و خشونت منافات با قانون خداوند است . عقیده ی ایشان برقراری صلح در تمام جهان می باشد و این خواسته با روند کاری جمهوری اسلامی منافات دارد .

ناشناس گفت...

تمامی اتحادیه ها صنفی ، تشکلات کارگری ، فعالان سیاسی و دانشجوی و....باید همه با هم و یک صدا، فشارها را در مورد آزادی هر چه زودتر فرزاد کمانگر بیشتر و رساتر بکنند و مجموعه فعالان حقوق بشر بایست با پشتکار بیشتر به کار خود را ادامه دهند .
به امید آزادی تمامی زندانیان عقیدتی و سیاسی
از دوستدران آیت الله بروجردی از کرمانشاه

ناشناس گفت...

من به عنوان یکی از هواداران آیت الله کاظمینی بروجردی به خانواده بزرگوار این معلم عزیز ادای احترام دارم و از خداوند منان رهایی هرچه زودتر این فرزند مبارز ایران را مسئلت دارم و از خداوند برای خانواده کمانگر صبر و شکیبایی را برای آرزومندم.

ناشناس گفت...

چگونه حکومت ایران ادعای دفاع از حقوق بشر را دارد در حالی که منادی صلح و آزادی ، آیت الله بروجردی را در زیر چکمه های استبداد له میکند و جوانان بیگناه مملکت همچون فرزاد کمانگر را محکوم به اعدام مینماید.

ناشناس گفت...

با درود
پدر و مادر فرزاد کمانگر ؛ دراین لحظات سخت و طاقت فرسا از ایزد پاک صبر و تحمل را برای شما تقاضا میکنم . مطمئن باشید که صبر و استقامت شما روزی درخت پرباری میگردد که میوه هایش آزادی و احترام است در آن روز سیاهی بر ما حاکم نیست.
یکی از مقلدین آیت الله بروجردی

ناشناس گفت...

ما باید باور داشته باشیم که این رژیم منفور در برابر اتحاد مردم و یکپارچگیشان هیچ توانی ندارد. وقتی شاهد این هستیم که از یک معلم ترس دارد و اینگونه وحشیانه مورد آزار و اذیت قرار میدهد، باید باور داشته باشیم که با اتحادمان خیلی کارها میتوانیم انجام دهیم و امیدواریم که فعالان حقوق بشر در جهت آزادی آقای فرزاد کمانگر نهایت سعیشان را بکنند.
با آرزوی آزادی تمامی زندانیان سیاسی و اعتقادی از جمله فرزاد کمانگر و آیت الله کاظمینی بروجردی
یونس

ناشناس گفت...

در این مورد امیدوار بودم که بقیۀ معلمان به حرکت در آمده و آنها هم سهمی در آزادی ایشان داشته باشند و خود را برای یک دقیقه هم که شده جای ایشان بپندارند و درک کنند که چه رنجی را متحمل شده است. نه فقط معلمان بلکه بقیه اقشار نیز با پیوستن به فعالان حقوق بشر به نجات آقای کمانگر بشتابند.
مهران از تهران

ناشناس گفت...

آیت الله کاظمینی بروجردی:درود دلهای سوخته تحت ستم و زیر شکنجه به کسانی که وجدانشان اجازه نمی دهد در برابر زورگویی ها و عدالت شکنی های هئیت حاکمۀ ایران سکوت کنند.

ناشناس گفت...

با سلام به طرفداران آیت الله بروجردی.خوشحال شدم که شما از آقای فرزاد کمانگر حمایت کردید این نشان دهنده این است که شما و آیت الله بروجردی خواهان آزادی تمام آزادی خواهان و مبارزانی هستید که علیه دیکتاتورها تلاش می کنند ما معلّمان تبریزی این کار پسندیدۀ شما را ارج می نهیم

ناشناس گفت...

با درود
آنها که خود مي دانند کارشان با شکست روبرو مي شوند چرا باز هم ادامه مي دهند تا کي مي خواهند طرفداران آيت الله بروجردي را شکنجه کنند و يا بکشند

ناشناس گفت...

برای آیت الله بروجردی و یارانش شکست معنایی ندارد چرا که رژیم منفور جمهوری اسلامی ایران فکر می کرد با حمله به ایشان و دستگیری وی می تواند ندای او را خاموش کند اما همه شاهد هستیم که در این زمان دیگر همه جهانیان آیت الله بروجردی را می شناسند و به عقاید و افکار ایشان واقف اند.مکانیکی از مشهد

ناشناس گفت...

معلمان فهیم و با فرهنگ کشورمان نباید آقای کمانگر را تنها بگذارند و بطور مداوم باید از ایشان حمایت کنند.دانشجو

ناشناس گفت...

آیت الله بروجردی باید آزاد شود آن دروغگوها تا کی می خواهند به کار هایشان ادامه بدهند و آن روحانی را در زندان نگه دارند و وحشیانه شکنجه بدهند

ناشناس گفت...

با سلام ودرود
آنها با کارهایشان می خواهند چه چیزی را ثابت کنند غیر از این که تنفر طرفداران آقای بروجردی را نسبت به خود روز به روز بیشتر کنند